دانلود کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده اثر رضا فیاضی

دانلود و خرید کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده

معرفی کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده

کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده نوشتهٔ رضا فیاضی است. گویندگی این رمان صوتی را مهیار ستاری و رضا فیاضی و شایان الهی مجد و شقایق فروبار انجام داده‌اند و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده

کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده، یک رمان جنایی و روایت قتل پدری به‌دست دخترش است. توجه به جزئیات و روایت هوشمندانه را از نکات برجستهٔ این رمان دانسته‌اند. رضا فیاضی در این اثر صوتی جسورانه، به‌سراغ سوژه‌ای اجتماعی رفته و آن را به‌شکلی تأثیرگذار و جذاب روایت کرده است. عشق، خیانت، خشونت و مسائل زنان در جامعهٔ ایرانی از مسائل اصلی مطرح‌شده در این رمان است که به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ و پیش رفته‌اند.

شنیدن کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی الو اینجا پدری به قتل رسیده

«هیچ چیز از چشم من پنهان نمی‌ماند. به قول رفقایم من جمال هزار چشم و هزار گوشم. مورچه به هوا بپرد می‌فهمم. چه برسد به یک پشه. من ختم روزگار بوده‌ام به ایام خودم. بارها گنجشک را رنگ کرده به جای قناری به مردم فروخته‌ام. من در این هشت سال جنگ ایران و عراق، نمک به جای شکر اعلا به دست خلق‌اله دادم و آن‌ها به به و چه چه کردند و برای من و ایل و تبارم دعای خیر کردند. من صدها سگ و گربه و جک و جانور را ذبح کردم و به جای گوشت آهو به خورد مردم گرسنه دادم. خودم هم البته خورده‌ام. چه عیبی دارد. مگر این جماعت چشم بادامی که این‌ها را می‌خورند، چه‌شان شده است؟ رودل کرده‌اند یا از خود نسل کج و معوج به یادگار گذاشته‌اند. می‌بینید که با این قد کوتاهشان بازار جهان را قبضه کرده‌اند و یک ابر قدرتی شده‌اند که با آمریکا و روسیه رقابت می‌کنند. من مثل همین چینی‌ها تمام رقبای خودم را از میدان به درکرده، خانه‌نشین کرده‌ام. حالا این دخترک جلوی چشمان من آب زیر پوستش برود و تر گل و ورگل بشود، و دور از جان، من عین یابو نفهمم چه خبر است؟ هر روز یک جور چسان و فسان کند و برود با بوی فرندش راندوو بگذارد. مردم کوچه و بازار چه می‌گویند؟ لیچار بارم نمی‌کنند که دختر جمال پالونش کج است. من برای خودم اعتبار دارم تو این بازار. هنوز خان و خانواده دارم. از زیر بته که عمل نیامده‌ام. حاجی هم غلط کرده با هفت جدش که آخر عمری به زنش گفته مرا توی یک سبد دم مسجد پیدا کرده است. من تحقیق و تفحص کردم. تاریخ را زیر و رو کردم تا بالاخره شجره نامهٔ خودم را پیدا کردم. ریشه و اصل و نسب من به شیخ خزعل می‌رسد. مکتوب خوانده‌ام این‌ها را. برای خودش حکایت‌ها دارد که نقداً بماند. می‌گویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. حرف باطل نزده‌اند که حق مطلب را ادا کرده‌اند. می‌دهمش به فامیل خودم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۶۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۶۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان