دانلود کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی اثر ال. ام. مونتگمری

دانلود و خرید کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی

معرفی کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی

کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی نوشتهٔ ال ام مونتگمری و ترجمهٔ سارا قدیانی است. گویندگی این رمان مشهور صوتی را مریم پاک ذات انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی

کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی شما را با دختری با موهای قرمز و شیفتهٔ داستان‌سرایی آشنا و همراه می‌کند. آن شرلی شاید محبوب‌ترین دختربچهٔ دنیای ادبیات باشد؛ دختری با موهای قرمز و بزرگ‌شده در نوانخانه که از اتفاق، پا به خانهٔ «متیو» و «ماریلا» می‌گذارد و دنیایش تغییر می‌کند. متیو و ماریلا خواهر و برادر مزرعه‌داری هستند که تصمیم می‌گیرند فرزند پسری را نزد خودشان بیاورند، اما یک اشتباه باعث می‌شود یک دختربچه به «گرین گیبلز» بیاید. شیرین‌زبانی و پرحرفی و البته خاطرات تلخ گذشتهٔ آنی شرلی دست‌به‌دست هم می‌دهد تا متیو و ماریلا او را پیش خود نگه دارند. آنی می‌بیند که تمام رؤیاهای قشنگش در گرین گیبلز به واقعیت تبدیل شده است؛ به مدرسه می‌رود و دوستان جدید پیدا می‌کند و با «گیلبرت» و «دایانا» آشنا می‌شود و دوستی بی‌نظیری را با دایانا آغاز می‌کند. داستان آنی شرلی برای ایرانیان همراه با خاطرات و نوستالژی‌هایی زیبا است؛ چون سریال و انیمیشن این داستان از تلویزیون ایران پخش شده است. با رمانی به قلم ال ام مونتگمری همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر کانادا و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ال ام مونتگمری

ال ام مونتگمری با نام کامل «لوسی ماد مونتگمری»، در ۳۰ نوامبر ۱۸۷۴ در جزیرهٔ پرنس ادوارد به دنیا آمد. این نویسندهٔ کانادایی ۲۰ رمان منتشر کرده است که بسیاری از آن‌ها هنوز در سراسر جهان خوانده می‌شود. محبوب‌ترین اثر او مجموعهٔ «آنی شرلی در گرین گیبلز» است که موفقیتی بزرگ برای او به همراه داشت. هنگامی که لوسی کودک بود، مادرش بر اثر سل درگذشت. پدرش به‌دلیل مشکلات روحی پس از مرگ همسرش او را به پدربزرگ و مادربزرگِ مادری خود که در مزرعه‌ای در جزیرهٔ پرنس ادوارد زندگی می‌کردند، سپرد. این زوج سالخورده با مونتگمری سختگیرانه و رسمی برخورد می‌‌کردند و شخصیت حساس او را درک نمی‌کردند. او کودکی خود را اغلب با خواندن کتاب، نوشتن و با تخیلاتش گذراند. این تنهایی باعث شد لوسی از همان دوران کودکی، به یک خیال‌پرداز و داستان‌نویس تبدیل شود و همین تجربه‌ها در کتاب‌هایش نفوذ پیدا کرد و باعث شد او آدم‌‌هایی را در داستان‌هایش خلق کند که مردم در تمام دنیا با آن‌ها همذات‌پنداری می‌کنند. ماجرای نوشتن «آنی شرلی» نیز از این قرار است که یک روز مونتگمری مشغول مرور یک روزنامه بود و نوشته‌ای را پیدا کرد که یک دهه قبل از آن نوشته شده بود. در آن آمده بود که زوج سالخورده‌ای درخواست حضانت و نگهداری یک پسر یتیم را داشتند که به اشتباه دختری برای آن‌ها فرستاده شده است؛ پس از آن او شروع به نوشتن داستانی دربارهٔ دختر یتیمی با موهای قرمز کرد. مونتگمری ۲۰ رمان، بیش از ۵۰۰ داستان کوتاه، ۳۰ مقاله، زندگی‌نامه و یک کتاب شعر منتشر کرده است. «آنی در گرین گیبلز» به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شده و از آن فیلم، نمایشنامه، نمایش موزیکال، کارتون، مینی‌سریال و نمایش‌های رادیویی ساخته شده است.

بخشی از کتاب صوتی مجموعه آنی شرلی

«دیروز برای پیداکردن اتاق اجاره‌ای به اینجا آمدم. خانم ریچل لیند هم با من آمد. البته آمدنش به‌ظاهر برای خریدکردن بود. ولی درواقع می‌دانستم، آمده است تا برای من اتاق اجاره‌ای انتخاب کند. بااینکه مدرک لیسانسم را گرفته‌ام، ولی خانم لیند فکر می‌کند هنوز جوان بی‌تجربه‌ای هستم که نیاز به راهنمایی و مراقبت دارد. ما با قطار آمدیم. وای! گیلبرت! نمی‌دانی چه ماجرای مضحکی برایم پیش آمد. خودت می‌دانی که همیشه ناخواسته درگیر ماجراهای مختلفی می‌شوم. به نظر می‌آید ماجراها به‌طرف من جذب می‌شوند. این ماجرا زمانی رخ داد که قطار به ایستگاه نزدیک شده بود و داشت توقف می‌کرد. من ایستادم و خم شدم تا چمدان خانم لیند را بردارم. او می‌خواست روز یکشنبه، پیش یکی از دوستانش در سامرساید بماند. من دستم را محکم به چیزی که فکر می‌کردم دستهٔ براق صندلی است، تکیه دادم. یک ثانیهٔ بعد، صدای چنان نعرهٔ بلندی در گوشم پیچید که چیزی نمانده بود جیغ بزنم. گیلبرت! چیزی که فکر کرده بودم دستهٔ صندلی است، سر کچل یک مرد بود. ازقرارمعلوم، من آن مرد را از خواب بیدار کرده بودم. او با خشم به من خیره شده بود. من معذرت‌خواهی کردم و با عجله از قطار پیاده شدم. آخرین باری که چشمم به او افتاد، هنوز با عصبانیت به من نگاه می‌کرد. خانم لیند وحشت کرده بود. دستم هنوز تیر می‌کشد!»

نگرش ها و جهت گیری های اجتماعی دانشجویان (جلد سوم)
لیلا فلاحتی
دیوهای دماغ دراز
گروه نویسندگان
معجزه آرامش (هدیه شفابخش)
ایوت جین
یافتن چیکا
میچ آلبوم
Hey you; Urdu
سعید ابوطالب
چکیده پایان نامه های علوم انسانی در خصوص استان کرمان (۱۳۴۶-۱۳۹۴ ه ش)
مرجان برهانی
ایران و جنگ جهانی اول
تورج اتابکی
تلخیص مفهومی و روان از هجز 2
مریم‌دخت تبریزی
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
مجموعه آزمون های رشته اسلحه ‌شناسی
ریحانه حسن پور گلده
امام، مردم، اقتصاد: مستندات بیانات امام خمینی(ره) و برداشت‌های مبتنی بر آن‌ها در راستای تبیین الگو و معیارهای اقتصاد مردم‌محور (جلد دوم)
مجتبی حسنی
دستنامه آموزش حرفه ای و مهارتی؛ دنیای در حال تغییر کار
سیمون مک گراث
من چهره‌ی گوناگون زنان هستم
نرگس دوست
خط بنایی
حمیدرضا کشاورزی میاندشتی
ساکت باشید!
رایان تی. هیگینز
نامه های بدون گیرنده
ابوالفضل گودرزی
امکان سنجی انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد بین ایران و شرکای تجاری
حسن ثاقب
قصه مشارکت؛ شنا کردن با اردک طلایی
گروه نویسندگان جین لی
خاطرات دکتر یوسف صمدزاده
یوسف صمدزاده

نظرات کاربران

کاربر 7288853
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

بسسسسسسسیار زیبا و آموختنی 🤩🤩🤩🤩🤩

کاربر 8085219
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

گوینده افتضاح،تمام شخصیت های کتاب رو خودشون گویندگی انجام میدن به صورت افتضاحی، اصلا نمیشه حس خوبی گرفت،پشیمان شدم از خریدم

زمان

۸۹ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷ گیگابایت, ۱۹۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸۹ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷ گیگابایت, ۱۹۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳۱,۰۰۰
۴۴۱,۷۰۰
۳۰%
تومان