دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید اثر ال. ام. مونتگمری

دانلود و خرید کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۲۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید

کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید نوشتهٔ ال. ام. مونتگمری و ترجمهٔ سارا قدیانی و با صدای مریم پاک‌ذات است و آوانامه آن را منتشر کرده است. این قسمتْ کتاب ششم از مجموعهٔ آنی شرلی است.

درباره کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید

در کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید دیگر با آنیِ نوجوان و ماجراهایش روبه‌رو نیستیم؛ بلکه آنی دیگر برای خودش خانمی شده؛ اما خانمی که هنوز روح سرزندهٔ کودکی‌اش را حفظ کرده و این بار هم قرار است اتفاقات جالبی برایش رخ دهد. این بار آن شرلی از خانهٔ رؤیاها به اینگل ساید نقل مکان می‌کند. او یک پسر به نام جم دارد. در اینگل ساید دیگر فرزندانش، نن و دای که دوقلو هستند، والتر، شرلی و برتاماریلا، ملقب به ریلا را به دنیا می‌آورد (یعنی حالا دیگر شش بچه دارد!) و داستان‌های جالبی برایش رخ می‌دهد. حتی یک بار آنی به گیلبرت شک می‌کند و رفتارهای عجیبی از او سر می‌زند.

آنی شرلی شاید محبوب‌ترین دختربچهٔ دنیای ادبیات باشد؛ دختری با موهای قرمز و بزرگ‌شده در نوانخانه که اتفاقاً پا به خانهٔ «متیو و ماریلا کاتبرت» می‌گذارد و دنیایش تغییر می‌کند. متیو و ماریلا خواهر و برادر مزرعه‌داری هستند که تصمیم می‌گیرند فرزند پسری را نزد خودشان بیاورند، اما اشتباهی باعث می‌شود یک دختربچه به «گرین گیبلز» بیاید. شیرین‌زبانی و پرحرفی و البته خاطرات تلخ گذشتهٔ آنی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا متیو و ماریلا او را پیش خود نگه دارند. آنی می‌بیند که تمام رؤیاهای قشنگش در گرین گیبلز به واقعیت تبدیل شده است. به مدرسه می‌رود و دوستان جدید پیدا می‌کند و با گیلبرت آشنا می‌شود و دوستی بی‌نظیری را با دایانا آغاز می‌کند.

داستان آنی شرلی برای ایرانیان همراه با خاطرات و نوستالژی‌های زیباست؛ چون چندین سال پیش سریال و انیمیشن این داستان از تلویزیون پخش شد.

«آن در گرین گیبلز» سریال تلویزیونی پر مخاطب کانادایی است که در سال ۱۹۸۵ بر پایهٔ رمان آن در گرین گیبلز نوشتهٔ لوسی ماد مونتگمری ساخته و از شبکهٔ سی‌بی‌سی (CBC) پخش شد. این مجموعه نیز مانند قصه‌های جزیره و امیلی در نیومون بر پایهٔ داستانی از لوسی ماد مونتگمری و تهیه‌کنندگی کوین سالیوان ساخته شد. مگان فالوز در این سریال نقش آنی را بازی می‌کرد.

انیمیشن آن شرلی با موهای قرمز نیز با نام اصلی آنی در گرین گیبلز یک انیمهٔ تلویزیونی ۵۰ قسمتی بر پایهٔ رمان آن در گرین گیبلز به قلم لوسی ماد مونتگمری است که توسط استودیو نیپون انیمیشن ساخته شد. پخش آن از ۱۹۷۹ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شد و تا ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۹ ادامه داشت. در پخش ایران این سریال، موسیقی‌ای از جرج مایکل بر روی تیتراژ آن آمد که باعث شد برای همیشه در ذهن ایرانیان این انیمیشن با این آهنگ تداعی شود.

یک سریال تلویزیونی اقتباس‌شده از آنی شرلی در ژانر درام تاریخی نیز ساخته شده که خود داستان در کانادا و در سال‌های ۱۸۹۰ اتفاق می‌افتد و خود سریال در ۳ فصل و ۲۷ قسمت در طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ توسط شبکه سی‌بی‌سی تله‌ویژن و نتفلیکس تولید و توزیع شده است.

حال می‌توانید جلد ششم از مجموعه‌کتاب‌های آنی شرلی را این بار در قالب کتاب صوتی بشنوید و با صدای گوینده همراه شوید و پا به رویاهای آنی بگذارید.

شنیدن کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های جذاب آنی شرلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ال. ام. مونتگمری

لوسی ماد مونتگمری نویسندهٔ رمان آنی در گرین گیبلز در ۳۰ نوامبر ۱۸۷۴ در جزیرهٔ پرنس ادوارد به دنیا آمد. این نویسندهٔ کانادایی ۲۰ رمان منتشر کرده است که بسیاری از آن‌ها هنوز در سراسر جهان خوانده می‌شوند، اما محبوب‌ترین اثر وی مجموعهٔ «آنی شرلی در گرین گیبلز» موفقیتی بزرگ برای او به همراه داشت. هنگامی که لوسی کودک بود، مادرش بر اثر بیماری سل درگذشت. پدرش به دلیل مشکلات روحی پس از مرگ همسرش او را به پدربزرگ و مادربزرگ مادری خود که در مزرعه‌ای در جزیرهٔ پرنس ادوارد زندگی می‌کردند، سپرد. این زوج سالخورده با مونتگمری سختگیرانه و رسمی برخورد می‌‌کردند و شخصیت حساس او را درک نمی‌کردند. او کودکی خود را اغلب با خواندن کتاب، نوشتن و با تخیلات خود گذراند. این تنهایی البته، شاید به ظاهر بسیار دردناک بود، اما باعث شد که لوسی از همان دوران کودکی، به یک خیال‌پرداز و یک داستان‌نویس تبدیل شود و همین تجربه‌ها در کتاب‌هایش نفوذ پیدا کرد و باعث شد او آدم‌‌هایی را در داستان‌هایش خلق کند که مردم در تمام دنیا با آن‌ها همذات‌پنداری می‌کنند.

ماجرای نوشتن آنی شرلی نیز از این قرار است که یک روز مونتگمری مشغول مرور یک روزنامه بود و نوشته‌ای را پیدا کرد که یک دهه قبل از آن نوشته شده بود. در آن آمده بود: «زوج سالخورده‌ای درخواست حضانت و نگهداری یک پسر یتیم را داشتند که به اشتباه دختری برای آن‌ها فرستاده شده است.» پس از آن او شروع به نوشتن داستانی دربارهٔ دختر یتیمی با موهای قرمز کرد.

مونتگمری ۲۰ رمان، بیش از ۵۰۰ داستان کوتاه، ۳۰ مقاله، زندگی‌نامه و یک کتاب شعر منتشر کرده است. «آنی در گرین گیبلز» به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شده و از آن فیلم، نمایشنامه، نمایش موزیکال، کارتون، مینی‌سریال و نمایش‌های رادیویی ساخته شده است. این کتاب جزیره پرنس ادوارد را به همه دنیا شناساند. حالا محل تولد وی به یک مکان تاریخی تبدیل شده و سالانه بیش از ۱۲۵ هزار بازدیدکننده دارد. مونتگمری همهٔ این کارها را زمانی انجام داد که زنان حتی نمی‌توانستند رأی دهند.

بخشی از کتاب صوتی آنی شرلی در اینگل ساید

«اونلى محبوبش! چند سال بود كه گلن سنت مرى هم در دلش جا باز كرده بود، ولى اونلى چيزى داشـت كه در گلن سنت مرى هرگز نمی‌توانست به دست بياورد؛ خاطراتى كه از هر گوشه‌وكنارى به‌سويش سرک می‌كشيدند. زمين‌هايى كه در آنها پرسه زده بود، به او خوش‌آمد می‌گفتند، نواهاى دور و شيرين گذشته به‌سويش برمی‌گشتند و به هر سو می‌نگريســت تصاويرى دلنشين جلوی چشمش جان می‌گرفتند. آنى هميشه از رفتن به خانه‌اش در اونلى اسـتقبال می‌كرد؛ حتى اگر مثل اين بار، دليلى ناخوشايند او را به آنجا می‌كشيد. آنى و گيلبرت براى شركت در مراسم خاكسپارى پدر گيلبرت خودشان را به اونلى رسانده بودند و آنى يک هفته آنجا مانده بود. ماريال و خانم ليند اجازه ندادند كه زود برگردد.»

نظرات کاربران

رقـیه ســادات🌱
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

وقتی به این جلد رسیدم فکر کردم بالا رفتن سن آنی و داشتن چند تا بچه دلسرد کننده‌ست و دیگه داستان جذابیتش رو از دست می‌ده ولی اصلا این‌طور نبود بچه‌های آنی که هرکدوم یه ویژگی از پدر و مادرشون به

- بیشتر
Emily
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

مطالعه نسخه چاپی مثل بقیه جلد های آنی شرلی این کتابم خیلی بی نظیر بود توی این جلد بیشتر ماجراهای بچه های آنیه مثل ترساشون خیال بافی هاشون از خود گذشتگی ها شون و فقط چند فصل آخر قصه رو از

- بیشتر
saqqa
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

چقدر منتظر نسخه صوتی این کتاب بودم ❤️❤️

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

در این کتاب هر فصل از زبان یکی از بچه‌های آنی داستان پیش میرود، من همچنان دلم میخواست از زبان قدرتمند آنی داستان با تمام جزئیات باشد، یک موقع هایی به نویسنده کتاب شک کردم که شاید خودش نباشد تا

- بیشتر
eli
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

ممنون بابت گویندگی آهنگ و داستان

آزاده اقابیگی
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

خیلی شیرین از دغدغه های روزمره دور میشی

احدفرجپور
۱۴۰۲/۰۵/۰۹

مثل بقیه جلدهای دیگر عالی و زیبا بود و لذت زیاد بردم ای کاش صوتی جلد ۸ رو هم آماده کنید که بی صبرانه منتظرم

کاربر ۶۱۹۵۴۹۷
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

کاش قسمت 7و8 هم صوتی بیاد با صدای خانم پاک ذات.

شیوا
۱۴۰۲/۰۲/۰۳

من عاشق این مجموعه کتابم ... کاش زودتر جلد هفتم و هشتم نسخه صوتی بیاد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان