دانلود کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن اثر آرتور شوپنهاور

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن

معرفی کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن

کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن نوشتهٔ آرتور شوپنهاور و ترجمهٔ مهرداد یوسفی است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. آیا می‌دانید چگونه باید با دیگران مخالفت کنید؟

درباره کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن

کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن یک راهنمای انکارناپذیر برای داشتن ذهنی روشن‌تر و درک هنر مناظره است. کدام ترفندهای منطقی به شما اجازه می‌دهد تا در هنگام مواجهه با پرسش‌های ناخوشایند از مخصمصه خارج شوید؟ چگونه می‌توانید از استدلال‌ها‌ی مختلف برای منحرف‌ساختن موقعیت‌های دشوار استفاده کنید؟ آیا تمام ایرادات موجود در بحث‌های دیگران را تشخیص می‌دهید؟ کتاب صوتی حاضر در سال ۱۸۳۱ میلادی به انتشار رسید. این اثر حاوی یک رسالهٔ طعنه‌آمیز و نیز ۳۸ روش برای نشان‌دادن روش مخالفت در یک مناظره است. آرتور شوپنهاور مقالهٔ خود را با این ایده معرفی می‌کند که فیلسوفان تاکنون به اندازهٔ کافی بر قواعد منطقی تمرکز کرده‌اند، اما با هنر تاریک‌تر دیالکتیک و بحث و جدل درگیر نشده‌اند. بسیاری از روش‌های شوپنهاور، توسط برخی از منتقدان فریبنده توصیف شده است؛ در واقع هدف آن‌ها به‌جای متقاعدکردن واقعی، جلب موافقت و پذیرش طرف مقابل است. شما با چنین روش‌هایی ممکن است در بحث پیروز شوید، اما در مقابل ممکن است منجر به از دست‌رفتن دوستان شما نیز شود؛ بنابراین باید با دقت از این روش‌ها استفاده کرد.

کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن در اصل روش‌هایی را برای به دست‌آوردن مزایای ناعادلانه در بحث و مناظره ارائه داده است. آرتور شوپنهاور از فضیلت استدلال دیالکتیکی دفاع کرده است؛ استدلالی به نظر او، به اشتباه توسط فیلسوفان و به‌نفع منطق نادیده گرفته شده است. او در ادامه به بحث درمورد تمایز میان قدرت‌های فکری آگاهانه و ارادی آدمی پرداخته است. به طور کلی، این کتاب صوتی مفاهیم اساسی دیالکتیک و راهبردهایی را در بر می‌گیرد که به افرادی که علاقه‌مند به یادگیری این هستند که چگونه از ایده‌های خود دفاع کنند و از خود در برابر مخالفان محافظت کنند، کمک می‌کند. این کتاب صوتی که توسط متخصصان در بسیاری از زمینه‌ها تأیید شده است، به‌دلیل گردآوری شماری از بهترین ترفندهای مورداستفاده در هنر متقاعدسازی شناخته می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد روش‌های ابراز مخالفت در مذاکره‌های گوناگون پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آرتور شوپنهاور

آرتور شوپنهاور در سال ۱۷۸۸ میلادی به دنیا آمد و در سال ۱۸۶۰ است. او یکی از مطرح‌ترین و بزرگ‌ترین فیلسوفان آلمان و جهان است. نظریات او در حوزهٔ اخلاق، هنر، ادبیات معاصر و روان‌شناسی تاریخ‌ساز بوده است. کتاب‌های او عبارتند از «در باب حکمت زندگی»، «جهان و تأملات فیلسوف»، «متعلقات و ملحقات»، «مرگ» (مجموعه مقالات از متفکران معروف)، «جهان همچون اراده و تصور»، «جهان به‌مثابهٔ اراده و برابرنهاد»، «هنر و زیبایی‌شناسی؛ شاهکار فلسفی»، «دو مسئلهٔ بنیادین اخلاق»، «در باب اراده در طبیعت»، «هنر همیشه بر حق بودن» (۳۸ راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید)، «در باب بینایی و رنگ‌ها»، «ریشهٔ چهارگان اصل دلیل کافی» (رسالهٔ دکتری شوپنهاور در دانشگاه ینا)، «در باب طبیعت انسان»، «اخلاق، قانون، سیاست»، «زندگی این‌جوری‌ است»، «هنر زنده‌ماندن»، «هنر حفظ آبرو»، «هنر رفتار با زنان»، «هنر خودشناسی»، «هنر خوشبختی»، «هنر رنجاندن» و «هنر پیرشدن».

بخشی از کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن

«در آثار سرشار از نبوغ شاعرانه، مخصوصاً از نوع حماسی و دراماتیک، جدا از زیبایی، کیفیتی دیگر وجود دارد که آن را گیرایی می‌نامیم. زیبایی یک اثر هنری بر اساس این حقیقت است که برخی ایده‌های موجود در بطن زندگی را به عینه بازتاب می‌دهد. زیبایی یک اثر ادبی به‌ طور خاص در این است که ایده‌های زندگی را ساخته و پرداخته می‌کند و به این صورت به بینشی درباره‌ی این ایده‌ها منتهی می‌شود. ابزارهایی که شعر را برای این منظور استفاده می‌کند، عبارتند از شخصیت‌پردازی‌ها و خلق شرایطی که موقعیت‌های معناداری را به ‌وجود می‌آورد. فرصت دادن به شخصیت‌ها برای ابراز خاصیت‌هایشان و آشکاریِ درونشان و با کمکِ این ابزارها می‌توان به بینشی شفاف‌تر و کامل‌تر از مفهوم چند جانبه‌ی انسان دست یافت. با این حال، در کل زیبایی ادبیات در ابراز برخی مفاهیم است. به بیان دیگر، هر چیزی که ایده‌ای را ابراز می‌کند، زیباست زیرا زیبا بودن صرفاً یعنی ابراز ایده‌ای به نحو شفاف. بنابراین می‌بینیم که زیبایی یک مقوله‌ی مربوط به بینش است و به یک دانستنی اشاره دارد و نه به میل و اراده.»

معرفی نویسنده
عکس آرتور شوپنهاور
آرتور شوپنهاور

آرتور شوپنهاور در تاریخ ۲۲ فوریه ۱۷۸۸ در شهر دانزیگ در پادشاهی پروس (گدانسک در لهستان امروزی) از پدری هلندی و مادری آلمانی متولد شد. پدرش -که متأثر از اندیشه‌های ولتر بود و از حکومت نظامی‌گر پروس نفرت داشت- بازرگانی آزاده و فرهیخته و مادرش، نویسنده‌ای شناخته‌شده بود. بنیان زندگی مشترک هاینریش فلوریس شوپنهاور و یوهانا هنریته تروزینر چندان مستحکم نبود، چراکه در عین حال که هر دوی آن‌ها جزء طبقه‌ی مرفه و از روشن‌فکران جامعه‌ی خود به شمار می‌رفتند، اختلافات بسیاری با یکدیگر داشتند.

نظرات کاربران

کاربر 7823002
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

درود من عاشق نوشته های شوپنهاور هستم و سرطان خود را با خواندن کتاب درمان شوپنهاور توانستم کنترل کنم. خدارو شکر،ممنونم⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🅰️⭐️Ⓜ️

یک دوست
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

متأسفانه ترجمه و ارائه به شکلی غیر قابل درک است.

کاربر 6882284
۱۴۰۲/۰۹/۲۱

کاملا غیر درک

محراب کزازی
۱۴۰۲/۰۹/۲۱

درود بر دوستان واقعا نتونستم به هیچ وجه جذب کتاب بشم با اینکه حتی دفعه دوم هم با دقت گوش کردم اما همچنان نتونستم ارتباطی با کتاب پیدا کنم. به نظرم اگر مشتاق مطالعه این کتاب هستید آنرا بصورت متنی تهیه کنید بلکه

- بیشتر
Ali Huseyni
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

درودبر شما واقعا این نمونه صوتی که گذاشتید هیچ فایده ای برای درک انتخاب این کتاب نداره...

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۵۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۲۵۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان