دانلود کتاب صوتی زبان آلمانی با صدای مریم بنایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زبان آلمانی اثر ادوارد سویک

دانلود و خرید کتاب صوتی زبان آلمانی

نویسنده:ادوارد سویک
گوینده:مریم بنایی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زبان آلمانی

کتاب صوتی زبان آلمانی نوشتهٔ ادوارد سویک و ترجمهٔ سینا عمرانلو است. مریم بنایی گویندگی این کتاب آموزشی صوتی را انجام داده و انتشارات آوند دانش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زبان آلمانی

با شنیدن کتاب صوتی زبان آلمانی، می‌توانید به‌سرعت با زبان آلمانی آشنا شوید و در سطح ابتدایی با آلمانی‌زبان‌ها تعامل کنید. شما به کمک این کتاب صوتی و با تکرار کلمات و جمله‌ها همراه با گویندهٔ آلمانی‌زبان و همچنین شنیدن ترجمه‌ها به زبان پارسی، می‌توانید با مبانی زبان آلمانی و ساختار زبان آلمانی در موقعیت‌های واقعی آشنا شوید. نسخهٔ اصلی این کتاب به‌صورت محتوای صوتی سه‌ساعتهٔ آلمانی به انگلیسی برای مخاطبان در دسترس بوده و انتشارات آوند دانش باتوجه‌به داشتن کپی‌رایت «کتاب‌های دامیز»، این کتاب را به‌صورت آلمانی به فارسی برای مخاطبان پارسی‌زبان آماده کرده است. قسمت‌های آلمانی کتاب صوتی حاضر، از نسخهٔ اصلی گرفته شده و تنها بخش‌های فارسی از انگلیسی ترجمه و بازخوانی شده است.

می‌دانیم که زبان آلمانی، یک زبان طبیعی از خانوادهٔ زبانیِ زبان‌های هندواروپایی و از شاخهٔ زبان‌های ژرمنی غربی است که بیشتر در اروپای مرکزی گفت‌وگو می‌شود. آلمانی در آلمان، اتریش، سوئیس، تیرول جنوبی، جامعهٔ آلمانی‌زبان بلژیک و لیختن‌اشتاین، پرگویش‌ورترین زبان و رسمی است؛‌ زبان آلمانی همچنین یکی از زبان‌های رسمی لوکزامبورگ و استان اوپوله در لهستان است. آلمانی بیشترین شباهت را با سایر زبان‌های ژرمنی غربی از جمله انگلیسی، آفریکانس، هلندی، فریسی، آلمانی سفلی، لوکزامبورگی، اسکاتس و ییدیش دارد؛ همچنین شباهت‌های واژگانی بسیاری با زبان‌های دانمارکی، نروژی و سوئدی از گروه ژرمنی شمالی دارد. گفته شده است که زبان آلمانی پس از انگلیسی، دومین زبان ژرمنی پرگویش‌ور است.

شنیدن کتاب صوتی زبان آلمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به زبان‌آموزان آلمانی (مبتدی) پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Mohsen Rajabpour
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

فقط در مورد نمونه کتاب نظرم رو میگم که اصلا خوب نیست و بهتره از بخش آموزش نمونه گذاشته بشه حتی یک جمله آلمانی داشته باشه!

Nemat Mehrabi
۱۴۰۳/۰۱/۱۸

عاااالیه عاااااالییی

زمان

۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان