دانلود کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها) با صدای محمود هادی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها) اثر آنجی سپکوفسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها)

معرفی کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها)

کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها) نوشتهٔ آنجی سپکوفسکی و ترجمهٔ بهناز حسینی و سینا طاوسی مسرور است. محمود هادی زاده گویندگی این رمان فانتزی، تخیلی و صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها)

کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها) آخرین کتابی است که از حماسهٔ ویچر منتشر شده است. گفته شده است که این جلد برای افرادی که بقیهٔ مجموعه‌ها را خوانده‌اند، پیش‌درآمدی مستقل به‌منظور بازگشت به دنیای ویچر خواهد بود. این رمان کنکاش «گرالت ریویایی» (Geralt of Rivia) را به تصویر کشیده است. او برای پس‌گرفتن قدرت و نیروی خود تلاش می‌کند. در این مجلد، گرالت پس از شکار موجودی به نام «ادر»، دو شمشیر افسانه‌ای خود را از دست می‌دهد. او در تلاش برای به دست‌آوردن این دو شمشیر، درگیر توطئه‌های سیاسی و رازآلودی می‌شود که انتظارشان را ندارد.

می‌دانیم که گرالت ریویایی (Geralt of Rivia)، شخصیت اصلی مجموعهٔ حماسهٔ ویچر است. او در جهانی زندگی می‌کند که هنوز هم در آن جادو وجود دارد و از کودکی آموزش دیده تا یک ویچر یا شکارچی هیولاها و موجودات جادویی شود. گرالت تلاش می‌کند خود را وارد بازی‌های سیاسی و قدرت نکند و تنها مطابق با اصول اخلاقی خاص خودش عمل می‌کند. جهان و موجوداتی که در این مجموعه با آن مواجه می‌شویم، عمیقاً الهام‌گرفته از اساطیر اسلاوی است.

مجموعهٔ حماسهٔ ویچر که توسط نویسندهٔ مشهور لهستانی، آنجی سپکوفسکی نوشته شده، یکی از محبوب‌ترین و مشهور‌ترین داستان‌های فانتزی در جهان است. این نویسنده برای شرکت در مسابقه‌ای، داستان کوتاهی بر اساس شخصیت گرالت ریویایی نوشت و پس از اینکه این شخصیت محبوبیت پیدا کرد، با الهام از اساطیر اسلاویک و همینطور قوهٔ تخیلش، جهان این رمان را ساخت. به‌عقیدهٔ برخی از صاحب‌نظران، گرالت که خود را وارد بازی‌های سیاسی نمی‌کند و تنها بر اساس اصول اخلاقی سفت‌وسختِ خودش عمل می‌کند، نمود روحیهٔ نئولیبرال و ضدسیاستِ لهستان در دههٔ ۱۹۹۰ میلادی و پس از فروپاشی شوروی است. این شخصیت و این مجموعه توانسته است در طی این سال‌ها جایگاه خود به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و غنی‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی در جهان پیدا کند.

شنیدن کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر لهستان و قالب رمان فانتزی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنجی سپکوفسکی

آنجی سپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای لهستانی است که عمدهٔ شهرت خود را مدیون مجموعه‌ کتاب‌های ویچر است. این نویسنده پیش از آنکه به رمان‌نویسی روی‌ آورد، ‌به‌عنوان نمایندهٔ ارشد فروش در یک شرکت تجاری مشغول به کار بود. آنجی سپکوفسکی برندهٔ جوایز گوناگونی شده است که در ادامه نام برخی از آن‌ها را می‌بینید: جایزهٔ یانوس آ. زادل/ پاسپورت پولیتکی/ گلوریا آرتیس/ جایزهٔ بین‌المللی فانتزی جهانی/ جایزهٔ افسانهٔ دیوید گیمل/ جایزهٔ ایگنوتوس/ جایزه انجمن علمی تخیلی اروپا.

بخشی از کتاب صوتی حماسه ویچر (جلد هشتم: فصل طوفان ها)

«خلیج پوشیده از دکل و پر از بادبان بود. بعضی سپید، برخی رنگارنگ. کشتی‌های بزرگ‌تر لنگر انداخته بودند؛ در پناه دماغه و موج‌شکن. در خود بندر، کشتی‌های بسیار کوچک‌تر به اسکله‌ی چوبی بسته شده بودند. کشتی‌ها یا بقایای کشتی تقریباً همه‌ی فضای خالی ساحل را اشغال کرده بودند. یک فانوس دریایی با آجرهای سپید و قرمز، در اصل ساخته‌ی الف‌ها و بعد مرمت شده به دست انسان‌ها، در انتهای دماغه قد برافراشته بود و موج‌های شکنای سپید به به آن سیلی می‌زدند.

ویچر به پهلوی مادیانی مهمیز زد. رُچ سرش را بالا آورد و سوراخ‌های بینی‌اش را گشاد کرد؛ انگار که از بوی نسیم دریا لذت می‌برد. او که به حرکت واداشته شده بود، در میان تپه‌های شنی به راه افتاد. به طرف شهر که حالا نزدیک بود.»

حماسه ویچر (جلد سوم: خون الف ها)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد چهارم: زمان خواری)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد اول: آخرین آرزو)
آنجی سپکوفسکی
خاستگاه
دن براون
حماسه ویچر (جلد پنجم: غسل آتش)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد ششم: برج پرستو)
آنجی سپکوفسکی
ویچر (کتاب اول: آخرین آرزو)
آندره ساپکوفسکی
ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت)
آندره ساپکوفسکی
ویچر (کتاب سوم: خون الف ها)
آندره ساپکوفسکی
فرشتگان و شیاطین
دن براون
وارکرفت (طلوع هورد)
کریستی گولدن
وارکرفت (جاینا پرادمور)
کریستی گلدن
سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت سوم)
جورج آر.آر. مارتین
ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت)
آندره ساپکوفسکی
آوای یخ و آتش ۲ (بازی تاج و تخت ۲)
جرج آر آر مارتین
وارکرفت (آرتاس)
کریستی گلدن
آوای یخ و آتش ۳ (نبرد پادشاهان ۱)
جرج آر آر مارتین
حماسه ویچر (جلد هفتم: بانوی دریاچه)
آنجی سپکوفسکی
بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها)
جرج آر آر مارتین

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

ترجمه و گویندگی بسیار عالی و داستانی جذاب

زمان

۱۵ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۸۴۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۸۴۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان