دانلود کتاب صوتی وارکرفت (طلوع هورد) با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وارکرفت (طلوع هورد) اثر کریستی گولدن

دانلود و خرید کتاب صوتی وارکرفت (طلوع هورد)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی وارکرفت (طلوع هورد)

کتاب صوتی وارکرفت (طلوع هورد) نوشتهٔ کریستی گولدن و ترجمهٔ افشین اردشیری است. امیر فرحان نیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی یکی از کتاب‌های مجموعهٔ وارکرفت است.

درباره کتاب صوتی وارکرفت (طلوع هورد)

وارکرفت (Warcraft) عنوان یک فرنچایز چندرسانه‌ای (media franchise) محصول کمپانی بلیزارد انترتینمنت است. این فرنچایز شامل چند بازی ویدئویی، رمان، مجلهٔ مصور، فیلم و... می‌شود. طراحی و ساخت بازی‌های کامپیوتری بر عهدهٔ کمپانی «بلیزارد انترتینمنت» بوده است. این مجموعه طی سال‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته و از انتشار اولین رمان وارکرفت تاکنون طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. کتاب‌های این مجموعه به زبان‌های زیادی ترجمه شده و تاکنون فروش خوبی نیز داشته‌اند. از نویسندگان داستان‌های وارکرفت می‌توان به «ریچارد ای. ناک» و «کریستی گولدن» اشاره کرد که نقش به‌سزایی در پیشرفت داستان‌های وارکرفت داشته‌اند.

کتاب صوتی وارکرفت (طلوع هورد) داستانی هیجا‌ن‌انگیز، معماگونه و سرشار از مبارزه‌های جذاب، جادو و شجاعت است که می‌تواند شما را مجذوب کند. این داستان در دسامبر ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد. این کتاب صوتی، فرار درنایی‌ها از آرگوس و ظهور هورد را به تصویر می‌کشد؛ پس از تغییر آن‌ها از یک نژاد شمن به نژادی جنگ‌طلب. داستان نشان می‌دهد که چگونه قبایل اورک‌ها و درنای‌های نجیب به‌دلیل فریب و غرور به‌آرامی با هم دشمن می‌شوند. مارپیچ روبه‌پایینی را که اورک‌ها در آن پرتاب می‌شوند، نشان می‌دهد و نقش نیروهای اهریمنی در هورد را بررسی می‌کند؛ همچنین به منشأ بازی Burning Legion و رویدادهای پیش از اولین بازی از سری Warcraft می‌پردازد. به نظر می‌رسد که کل رمان صوتی حاضر از دیدگاه «ترال»، پسر «دوروتان» روایت می‌شود و هر فصل آن دارای یک دفترچهٔ خاطرات است.

شنیدن کتاب صوتی وارکرفت (طلوع هورد) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌هایی که با بازی‌های رایانه‌ای ارتباط دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

اسفندیار
۱۴۰۲/۰۳/۲۷

واقعاً عالی بود. گویندگی خیلی خوب بود، متن روان بود، داستان هم که نگم براتون... این جلد از سری کتابای وارکرفت، بهترینشون بود که تا به حال خوندم. داستانش راجب پدر ترال و دوستش اوگریم دوم همر هستش که از بچگیشون

- بیشتر
seyed ali Hashemi
۱۴۰۲/۰۴/۱۱

این کتاب ها شماره دوش مگه آخرین محافظ نمیشه اصلا نیست تو طاقچه

زمان

۱۱ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۶۶۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۶۶۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان