دانلود کتاب صوتی ایکیگای با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایکیگای اثر هکتور گارسیا

دانلود و خرید کتاب صوتی ایکیگای

معرفی کتاب صوتی ایکیگای

کتاب صوتی ایکیگای نوشتهٔ هکتور گارسیا و فرانسیس میرالز و ترجمهٔ شراره معصومی است. سلمان ظاهری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی، حاوی اسرار ژاپنی‌ها برای یک زندگی طولانی و شاد است.

درباره کتاب صوتی ایکیگای

کتاب صوتی ایکیگای، راهنمایی برای داشتن یک عمر طولانی است. نویسنده‌ها، این کتاب صوتی را بر اساس تحقیقی جامع و علمی از اهالی روستای اکیناوا نوشته‌اند. آن‌ها در پی مصاحبه‌ای با ساکنان روستای اکیناوا که بالاترین تعداد افراد بالای ۱۰۰ سال را دارد، رازهایی را درمورد سلامتی و عمر طولانی‌ ساکنین آنجا کشف و آن را در این اثر منتشر کردند. «ایکیگای» در واقع مفهومی است به‌معنای «دلیلی برای بودن». به‌باور ژاپنی‌ها، هر شخصیْ ایکیگایِ مخصوص به خود را دارد؛ دلیلی که قناعت را به زندگی او دعوت می‌کند و انگیزه و معنایی برای زندگی‌کردن می‌دهد. این کتاب صوتی به بررسی زندگی ژاپنی‌ها و روش زندگی آن‌ها مانند تغذیهٔ سالم، میزان تحرک، رضایت و امیدواریشان پرداخته است. اگر نگاهی به فرهنگ اکیناوا بیندازیم، درمی‌یابیم که آن‌ها در پی دلیلی برای زندگی‌کردن و صبح‌ها‌برخاستن، این مفهوم را پیشنهاد می‌کنند. 

پس هدف از نگارش این کتاب صوتی، دانستن راز طول عمر ۱۰۰ساله‌های ژاپنی و نشان‌دادن راه‌هایی برای پیداکردن ایکیگای است؛ چون گفته شده است که افرادی که ایکیگای خود را کشف کنند، همه‌چیز را برای سفر طولانی و شاد زندگی به دست خواهند آورد.

شنیدن کتاب صوتی ایکیگای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که دوست دارند با سبک زندگی مردم ژاپن آشنا شوند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

Afsane
۱۴۰۲/۰۷/۳۰

خواندنی

زمان

۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۸۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۸۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان