دانلود کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن با صدای محمد نظری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن اثر ایچیرو کیشیمی

دانلود و خرید کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

معرفی کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن نوشتهٔ ایچیرو کیشیمی و فومیتاکه کوگا و ترجمهٔ مهدی مهریار است. گویندگی این کتاب صوتی را محمد نظری انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن دربارۀ یک روش مهم ژاپنی است که یاد می‌دهد چگونه زندگی خود را به‌سمت سعادت سوق دهید. «آلفرد آدلر» که در زمینۀ روان‌شناسی قدرتمند است و ایده‌ها و نظریاتش در آمریکا و اروپا پرطرفدار، به این سؤال فلسفی پاسخی ساده و روشن داده است که چگونه می‌توان خوشبخت بود. در کتاب صوتی حاضر، ایده‌های فلسفی و آموزه‌های روان‌شناسانۀ آدلر در قالب گفت‌وگو میان «استاد» و «جوان» ارائه شده است. شنیدن کتاب صوتی «شجاعت قضاوت‌شدن» می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. این اثر از جایی آغاز می‌شود که در یک شهر با قدمت هزار‌ساله، استادی زندگی می‌کرد که عقیده داشت جهان هستی پیچیده نیست و همه می‌توانند شاد باشند. روزی جوانی که از زندگی‌اش ناراضی بود به دیدن او می‌رود تا به اصل مطلب و درک برسد؛ جوانی که دنیا را ضدونقیض می‌دید و در کمال نگرانی، خوشبختی را باور نداشت. فهرست مطالب کتاب صوتی «شجاعت قضاوت‌شدن» عبارت است از «شب اول: آسیب را نادیده بگیرید»، «شب دوم: تمام مشکلات، مشکلات روابط بین‌فردی هستند»، «شب سوم: دیگران را کنار بگذارید»، «شب چهارم: جایی که مرکز جهان است»، «شب پنجم: با علاقه در اینجا و حال حاضر زندگی کنید» و «سخن آخر».

شنیدن کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی شجاعت قضاوت شدن

«هفته‌ی بعد، مرد جوان دوباره نزد فیلسوف رفت: «ایده‌ی تفکیک وظایف قطعاً ایده‌ی مفیدی است. شما دفعه‌ی قبل کاملاً مرا قانع کردید، اما به نظر می‌رسد چنین راهی تنها برای زندگی است. تفکیک وظایف و کاهش بار روابط بین‌فردی، یکی از دلایل قطع ارتباط با افراد دیگر است و این را اضافه کنم، شما به من می‌گویید ناپسند باشم، اگر این همان چیزی است که شما آزادی می‌گویید، پس من ترجیح می‌دهم آزاد نباشم.»

روان‌شناسی فردی و کل‌گرایی

«شما امروز نسبتاً ناراحت به نظر می‌رسید.»

«ببینید، از آخرین باری که با هم ملاقات کردیم من در مورد تفکیک وظایف و آزادی با دقت فکر می‌کردم و سپس ذهن خود را به کار گرفتم اما تفکیک وظایف واقع‌بینانه به نظر نمی‌رسد.»

«هوم. خب لطفاً ادامه دهید.»

«تفکیک کارها اساساً ایده‌ای است که در تعریف یک مرز خلاصه می‌شود و می‌گوید من، من هستم و شما، شما هستید. مطمئناً از این طریق مشکلات روابط بین‌فردی کمتری وجود دارد. اما آیا واقعاً می‌گویید چنین شیوه‌ای برای زندگی درست است؟ به نظر من یک فردگرایی بسیار خودمحور و گمراه‌کننده است. در اولین دیدار من با شما به من گفتید که روان‌شناسی آدلریان رسماً روان‌شناسی فردی نامیده می‌شود. مدت طولانی‌ای این اصطلاح مرا آزار می‌داد.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۱۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان