دانلود کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن با صدای گلاره عباسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن اثر گلاره عباسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن

نویسنده:گلاره عباسی
امتیاز:
۲.۸از ۳۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن

کتاب صوتی «مریلین مونرو سر جردن» اثری از گلاره عباسی است که با گویندگی او توسط نوین کتاب گویا منتشر شده است. از گلاره عباسی پیش از این چندین داستان کوتاه در مجلات مختلف به چاپ رسیده است. این کتاب دربارهٔ زنی خانه‌دار است که آرزوهای دست‌نیافتهٔ زیادی دارد که راه رسیدن به آن‌ها را هموار نمی‌بیند و دیگران نیز در این مسیر آنگونه که نیاز دارد همراهی‌اش نمی‌کنند. این رمان بازخوردهای مثبت زیادی را از سوی منتقدان دریاف کرده است.

درباره کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن

این کتاب تنهایی و دغدغه‌های یک زن خانه‌دار به نام نیلوفر را روایت می‌کند. نویسنده تلاش می‌کند ما را به فضای ذهنی این زن نزدیک کند؛ اما او که درگیری‌های ذهنی زیادی دارد، گاهی مرز بین خیال و واقعیت را گم می‌کند و مخاطب را نیز در این سرگشتگی با خود همراه می‌کند. از این رو فارغ از اینکه زن باشیم یا مرد و خانه‌دار باشیم یا نباشیم، به‌خوبی می‌توانیم نیلوفر را بفهمیم و پابه‌پای او احساساتش را تجربه کنیم. اینکه اطرافیانش به این احساسات واقف نیستند ما را نیز مانند نیلوفر می‌آزارد و آرزو می‌کنیم بتوانیم کاری برای او انجام دهیم. هرچند رمان مریلین مونرو سر جردن در آشپزخانه می‌گذرد، ماراز طریق نیلوفر به‌خوبی با افراد مختلف و فصاهای متفاوت زندگی او آشنا می‌شویم.

کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران رمان‌هایی با موضوع زنان پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی مریلین مونرو سر جردن

«وسط فر مجردی من یک تلفن سبزرنگ با شماره‌گیر مشکی قدیمی است، خاک‌گرفته. درش می‌آورم. رویش دو تا هشت بزرگ با ماژیک مشکی نوشته‌ام. اول یک شماره تلفن است. دوتا عدد زوج تکراری. این برای من یعنی خوش‌شانسی. خرافاتی هستم و به تکرار اعداد زوج و فرد معتقدم. گوشی را برمی‌دارم. می‌چسبانم به گوشم. چقدر صدا می‌آید؛ صدای بابا، صدای خندیدن ما به خواستگار آذر که فرق موهایش کج بود، صدای فیس و افاده‌های دختر‌های کلاس بازیگری، آن‌هایی که اسمشان یادم رفته، حتی صورتشان هم یادم رفته. صدای تق‌تق شکستن تخمه وسط بازی اینتر میلان و بایرن مونیخ، صدای تکرار دو عدد هشت پشت سر هم، هشتادو‌هشت، هشتادوهشت، هشتادوهشت و صدای نیلوفر و صدای زنگ تلفن سبزرنگ توی اتاق خواب خانه‌ی پدری.»

نظرات کاربران

ahmad
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

کتاب رو با امضای خانم عباسی تهیه کردم،اصلا جالب نبود،فوق العاده فضای سردی داشت😑

thelittleredflower
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

بر خلاف عنوان جذابی که این کتاب داشت، فضای سرد و تلخی به روایت داستان حاکم هست، ضمن این که گاهی حرف های چندش هم زده میشه من زیاد خوشم نیومد

فرانک
۱۴۰۲/۰۷/۲۵

اصلا حاضر نیستم کتاب درباره زنانی که تبدیل به کالا شده اند رو بخونم. آدم پرستی تا کی!

zeinab shams
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

فضای کتاب کمی تاریکه، ولی در کل و نسبت به این که نویسنده، تجربه‌های اولش رو در نگارش داستان طی می‌کنه بد نبود+ هنر بازیگری گلاره عباسی تاثیر چشمگیری در ترغیب من به شنیدن کل داستان، با وجود نثر معمولیش

- بیشتر
مهشید
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

غیر از عنوان خیلی جذابی که داشت فضای داستان را دوست نداشتم البته صدای خانم عباسی بسیار شنیدنی بود

کاملیا
۱۴۰۲/۰۷/۲۲

خیلی مبهم بود

علی استاد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

عالی بود

کاربر 7363338
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

توصیه می کنم. جذاب بود.

أبو أحمد
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

ماشاءالله

Elahe
۱۴۰۲/۰۷/۲۰

خخخ اینکه اکرم بوربوران گوینده کتاب باشه خندم میگیره البته من کتابو نخوندم فقط تا گوینده رو دیدم گفتم یه کامتی بزارم :)))))

زمان

۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان