دانلود کتاب صوتی چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد ؟ با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد ؟

کتاب صوتی چه کسی از ویرجینیا ولف می ترسد نوشتهٔ ادوارد آلبی با ترجمهٔ سیامک گلشیری و با صدای سبحان اکرامی، مهدیه افراز، بدیع اقدسی، مهدی طهماسبی، پروانه توسلی و شایان الهی‌مجد است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چه کسی از ویرجینیا ولف می ترسد

«چه کسی ااز ویرجینیا ولف می ترسد؟» نمایشنامه‌ای از ادوارد آلبی، نمایشنامه‌نویس اهل آمریکاست. نمایشنامه‌ای گفت‌وگومحور و درامی پر از تنش میان یک زوج است که زندگی‌شان در آستانه فروپاشی است. نمایشنامه یک مهمانی شبانه را روایت می‌کند، شخصیت‌های داستان که چهار نفر هستند پیرامون مسائل کوچک وبزرگ مشاجره می‌کنند و نویسنده با دیالوگ‌های جدی و تاثیرگذار قصد دارد به مخاطب نشان دهد که انسان برای فرار از واقعیت و انتخاب‌های اشتباه زندگی چه واکنش‌هایی را نشان می‌دهد.

نمایشنامهٔ چه کسی از ویرجینیا ولف می ترسد به‌عنوان یک متن مرجع در دروس روان‌شناسی و علوم ارتباطات دانشگاه‌های جهان مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد. ادوارد فرانکلین آلبی، نمایشنامه‌نویس شهیر آمریکایی و برنده ۳ جایزه پولیتزر است که جنبشی تازه در زمینه ادبیات نمایشی در امریکا به‌وجود آورده است که بدون شک از این لحاظ می‌توان او را هم‌طراز ساموئل بکت یا هارولد پینتر در اروپا دانست.

نمایشنامه در سه پرده روایت می‌شود در پرده اول نیک و هانی مهمان جورج و مارتا می‌شوند و مارتا با توهین و تحقیر از گذشته جورج نقل می‌کند و به ترور شخصیت وی می‌پردازد که باعث فروپاشی روانی‌اش‌ می‌شود.... . در واقع داستان به سرخوردگی‌ها، ضعف‌ها و حفره‌های وجودی این زوج می‌پردازد. درخلال گفت‌وگوهایی که میان شخصیت‌ها درمی‌گیرد، زندگی ویران این شخصیت‌ها ساخته می‌شود، عشق‌ها و نفرت‌ها با طنزی گزنده درهم‌تنیده می‌شوند و داستانی را خلق می‌کنند که هرگز از یادها نخواهد رفت.

«جورج می‌گوید: خیلی ساده اس ... وقتی آدم‌ها نمی‌تونن مسائل را آنطوری که هست تحمل کنند، وقتی نمی‌تونن حالو تحمل کنن، یکی از این دو کار را انجام می‌دن... یا ... یا تو گذشته فرو می‌رن که من همین کارو انجام دادم یا تصمیم می‌گیرن....آینده را تغییر بدن و وقتی می‌خوان چیزی را تغییر بدن ... یه دفعه بنگ! بنگ! بنگ! بنگ... .

کتاب چه کسی از ویرجینیا ولف می ترسد؟ به همت انتشارات مروارید چاپ شده است و نشر دیجیتال موج کتاب چاپ یازدهم آن را صوتی کرده است. سبحان اکرامی داستان را روایت و کارگردانی کرده و مهدیه افراز، بدیع اقدسی، پروانه توسلی و مهدی طهماسبی بازیگران این نمایشنامه هستند.

شنیدن کتاب صوتی چه کسی از ویرجینیا ولف می ترسد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران نمایشنامه‌های شاهکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان