دانلود کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین اثر مارک تواین

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین

معرفی کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین

کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین نوشتهٔ مارک تواین و ترجمهٔ ابوالحسن تهامی و با صدای مهبد قناعت پیشه است و آوانامه آن را منتشر کرده است. ماجراهای هاکلبری فین برای نخستین بار در سال ۱۸۸۴ چاپ شد. این کتاب به‌نوعی ادامهٔ رمان تام سایر است.

درباره کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین

کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین از ۴۳ فصل تشکیل شده‌ است. داستان از معرفی هاکلبری فین آغاز می‌شود؛ به این صورت که: هاک از آخرین ماجرایی که با تام سایر و خواهرش داشته‌، پول خوبی به جیب زده‌ است. خانم واتسون، هاک را به خانه‌شان برده تا به او آداب معاشرت و دین بیاموزد. هاک که حسابی کفری شده، یک شب از خانه بیرون می‌زند تا به تام سایر بپیوندد و دزد دریایی بشوند.

تااینکه یک روز هاک باخبر می‌شود که پدرش به شهر برگشته است. پدرش خشن و الکلی است و همین باعث نگرانی هاک شده و تمام فکر و ذکر هاک را به خود مشغول می‌کند. یک روز پدرش او را می‌رباید و در طول رود می‌سی‌سی‌پی با یک کابین کوچک تا ساحل ایلینوی می‌برد. برای اینکه هاک از دست پدرش خلاص شود خودش را به مردن می‌زند و از می‌سی‌سی‌پی می‌گریزد.

او چند مایل آن‌طرف‌تر به جزیرهٔ جکسون می‌رود و آنجا به بردهٔ خانم واتسون، جیم برمی‌خورد که از ترس فروخته‌شدن فرار کرده‌ است. از اینجا ماجراهای جالب و هیجان‌انگیز هاک و جیم آغاز می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی ماجراهای هاکلبری فین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ نوجوانان و جوانان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک تواین

سمیوئل لنگهورن کلمنز، متخلص به مارک تواِین در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در مرز ایالت میزوری آمریکا در روستای فلوریدا به دنیا آمد. وی نویسنده و طنزپرداز آمریکایی بود. او شهرت خود را مدیون رمان «ماجراهای هاکلبری فین»، «شاهزاده و گدا» و «ماجراهای تام سایر» است. او با فکاهی‌های خود، فرهنگ در حال مدرن شدنِ آمریکای قرن نوزدهم را نقد می‌کند.

آثار مارک تواین عبارت‌اند از:

رمان:

ماجراهای تام سایر

شاهزاده و گدا

ماجراهای هاکلبری فین

زندگی بر روی میسی سیپی

یک یانکی اهل کنتیکت در دربار شاه آرتور

سالهای طلایی: داستانی از زندگی در قرن معاصر

تراژدی ویلسون کله‌پوک

تام سایر در خارج

خاطرات شخصی ژان‌دارک

داستان یک اسب (۱۹۰۷)

بیگانه‌ای در دهکده

داستان کوتاه:

جست و خیز قورباغه ولایت کالاوراس (۱۸۶۷)

یک قتل یک راز یک ازدواج

به دنبال خط استوا

مردی که هایدلبرگ را تباه کرد

بشر چیست

بریده‌هایی از دفترچه خاطرات آدم

خاطرات حوا

داستان یک سگ (۱۹۰۳)

فیل سفید گمشده

معرفی نویسنده
عکس مارک تواین
مارک تواین
آمریکایی | تولد ۱۸۳۵ - درگذشت ۱۹۱۰

ساموئل لنگهورن کلمنس یا در واقع همان مارک تواین معروف، یکی از مشهورترین نویسندگان اخلاق‌گرای آمریکایی است. داستان‌ها و رمان‌های او به دلیل داشتن جزئیات جذاب، طنز گیرا و شخصیت‌های به‌یادماندنی، در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. آثار تواین طی سال‌ها تبدیل به برخی از تاثیرگذارترین آثار تاریخ ادبیات کلاسیک آمریکا شده‌اند.

نظرات کاربران

طلا در مس
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

یه مدته هر وقت احساس ملال میکنم آوانامه از یه شاهکار ادبی شاهکار صوتی تولید می‌کنه که به زندگی امیدوار بشم

forood کاربر ۳۱۶۷۶۷۵
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

داستان خوبیه، ولی اگه راوی داستان لحن صحبت کردن هاکلبری فین را لاتی و اینقدر کلمات را پس و پیش نمیگفت لذت بیشتری داشت، لحن لاتی هاکبری فین روی اعصاب بود و اصرار عجیب به مثلا گفتن فرک بجای فکر،

- بیشتر
هه زار زندگی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱

هم نسخه کامله، هم ترجمه استاد نجفیه، هم با صدای مهبد قناعت پیشه هست هم اونیکی قلش، تام سایر هم با همه این هم‌ها موجوده، دیگه چی می خوام؟ فقط حیف مال آوانامه هست من نمی خوام دیگه از آوانامه کتاب

- بیشتر
ebrahim ghorbanpour
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

متاسفانه تحمل کتاب با این صدا و ترجمه از محالات است. اولا من نمی‌دانم کتابی را که ابراهیم گلستان و نجف دریابندری ترجمه کرده‌اند، چرا باید دوباره ترجمه کرد و اما در باب صدا و لحن... واقعا بعید است در

- بیشتر
کاربر ۵۴۲۷۶۵۳
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

درود به عوامل تولید ، با احترام به تیم آوانامه و استاد عزیزم جناب سلطان زاده که مدیر تولید این تیم حرفه ای هستند ، به نظرم انتخاب درستی نبوده ،از جهت اینکه صدای پخته جناب قناعت پیشه عزیز با

- بیشتر

زمان

۱۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
تومان