دانلود کتاب صوتی زیر در زمزمه گر با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زیر در زمزمه گر اثر متین بختی

دانلود و خرید کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

معرفی کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

کتاب صوتی زیر در زمزمه گر نوشتهٔ تی جی کلون و ترجمهٔ شقایق خانجانی است. متین بختی گویندگی این رمان آمریکایی و صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را برای نوجوانان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

کتاب صوتی زیر در زمزمه گر، رمانی فانتزی برای نوجوان‌ها است که جوایز گوناگونی را دریافت کرده است. داستان این کتاب پرفروش صوتی دربارهٔ وکیلی بداخلاق و حریص به نام «والاس» است. او پس از مرگ به یک چای‌فروشی فرستاده می‌شود تا برای رفتن به جهان بعدی آماده شود. والاس طی اقامتش در چای‌فروشی، به زندگی گذشته‌اش فکر می‌کند و با روح‌های دیگر آشنا می‌شود. تی جی کلون در کتاب صوتی حاضر، شخصیت‌های متعدد و جذابی را آورده است که هر کدام انگیزه و داستان زندگی متفاوتی دارند. این شخصیت‌ها هستند که والاس (و حتی ما) را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند و باعث می‌شوند او به این درک برسد که چه چیزی در زندگی مفید و مهم است و چه چیزی اهمیت چندانی ندارد. این کتاب صوتی، لحنی صمیمی و طنز دارد.

این رمان برای دارندگان رویکردی متفاوت به مفاهیم زندگی و مرگْ مناسب است. نویسنده با کمک مفاهیم زندگی و مرگ است که شخصیت‌های این اثر صوتی و مخاطب را به‌دنبال خود می‌کشد. نویسنده مخاطب را برای تأمل و حساسیت به زندگی به نقطه‌ای سوق می‌دهد که در غیر این صورت شاید به آن نقطهٔ آزادی و آرامش دسترسی نداشته باشند. کتاب صوتی حاضر، داستانی زیبا و الهام‌بخش برای آن‌هایی است که به‌دنبال تفکری دربارهٔ مفهوم مرگ و زندگی هستند.

شنیدن کتاب صوتی زیر در زمزمه گر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زیر در زمزمه گر

«به گذرگاه کارن خوش آمدید. جایی که چای داغ است و کلوچه‌ها تازه هستند و ارواح از میان آن عبور می‌کنند. وقتی یک قاصد در مراسم خاکسپاری والاس پرایس ظاهر می‌شود، والاس شک می‌کند که شاید مُرده باشد؛ و وقتی هوگو، صاحب یک چایخانه‌ی خاص به والاس می‌گوید که به او‌ کمک می‌کند تا عبور کند، والاس مطمئن می‌شود که قطعاً مُرده است. اما حتی هنگام مرگ او آماده نیست تا زندگی‌ای که قبلاً داشته را رها کند، به همین خاطر وقتی به او اولتیماتوم می‌دهند که فقط هفت روز فرصت دارد تا عبور کند، سعی می‌کند یک عمر زندگی را در هفت روز باقی مانده جا دهد.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۹۶۵۲۳۳
۱۴۰۲/۰۵/۰۹

به نمونه گوش دادم احساسات رو خیلی خوب انتقال دادن👌

کاربر نامدار
۱۴۰۲/۰۹/۲۳

بسیار لذت بخش بود، نگاهش به مرگ و عواطف لطیف و جذاب بود، از یه زاویه و روایت دیگه سفر مرگ تعریف کرده ولی با اینهمه پر از شور زندگیه.

زمان

۱۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۷۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۷۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان