دانلود کتاب صوتی کمی تا قسمتی معمولی با صدای زیبا بروفه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کمی تا قسمتی معمولی اثر باربارا دی

دانلود و خرید کتاب صوتی کمی تا قسمتی معمولی

نویسنده:باربارا دی
گوینده:زیبا بروفه
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی کمی تا قسمتی معمولی

کتاب صوتی کمی تا قسمتی معمولی نوشتهٔ باربارا دی و ترجمهٔ محبوبه نجف خانی است. گویندگی این کتاب صوتی را زیبا بروفه انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی رمانی برای نوجوانان.

درباره کتاب صوتی کمی تا قسمتی معمولی

کتاب صوتی کمی تا قسمتی معمولی که حاوی رمانی برای نوجوان‌ها است، داستانی تأثیرگذار دربارهٔ زنده‌ماندن و زندگی‌کردن است. این کتاب صوتی به نوجوانان کمک می‌کند خودشان را همان‌طور که هستند، بپذیرند. «نورا» دو سال از مدرسه را به‌خاطر بیماری سرطان از دست داده و قصه‌اش زمانی آغاز می‌شود که دوباره به مدرسه برگشته است. او می‌خواهد عادی باشد؛ هرچند رفتار پدر و مادر و اطرافیان با نورا متفاوت است. زندگی عادی و معمولی چه شکلی دارد؟ آیا تابه‌حال به آن فکر کرده‌اید؟ در رمان «کمی تا قسمتی معمولی»  با یک زندگی نسبتاً معمولی مواجه خواهید شد؛ زندگی نورا که بعد از دو سال دوری از مدرسه بالاخره می‌خواهد به زندگی عادی برگردد، اما آیا او می‌تواند زندگی را به همان شیوهٔ پیشین ادامه دهد؟ «نورا لوی» دانش‌آموز دورهٔ راهنمایی است. پزشکان معالج و مددکار اجتماعی نورا معتقدند او باید در خانه درس بخواند، ولی خودش فکر می‌کند وقتی توانسته از پس سرطان خون بربیاید، چرا از پس مدرسه برنیاید؟ او از ماجراهای مدرسه به‌خاطر گزارش‌های دوست نزدیکش (هارپر) خبر دارد و فکر می‌کند برای رفتن به مدرسه و گذراندن دورهٔ جدید تحصیلی حسابی آماده است.

رمان صوتی کمی تا قسمتی معمولی (Halfway Normal) روایت روان و ساده‌ای دربارهٔ احساسات نوجوانان است و آن‌ها را در موقعیتی جدید قرار می‌دهد؛ جایی که کسی دقیقاً نمی‌داند باید چه رفتاری داشته باشد. هر کدام از شخصیت‌های داستان، ماجراهای خودشان را دارند و همراهی‌ آن‌ها با اسطوره‌های یونانی و پیداکردن خودشان در این اسطوره‌ها جذابیت ویژه‌ای به کتاب حاضر داده است. این رمان برای نوجوانانی که به هر دلیلی خود را از دیگران متفاوت می‌دانند یا به طریقی از گروه‌های دوستی طرد شده‌‎اند، بسیار مناسب دانسته شده است. این رمان صوتی برای تسکین غم و فقدان، کسب مهارت همدلی، آشنایی با کودکان با نیازهای ویژه، درک تفاوت‌های فردی، کسب مهارت حل مسئله و مهارت دوست‌یابی، آشنایی با اسطوره‌ها و آشنایی با تر‌س‌های رایج والدین کمک‌کننده است؛ همچنین معلمان باید این کتاب صوتی به قلم باربارا دی (Barbara Dee) را بشنوند. کتاب حاضر نخستین‌بار در سال ۲۰۱۷ میلادی روانهٔ بازار نشر شد و توجه منتقدان و خوانندگان را به خود جلب کرد. نگارش و نشر این کتاب افتخارات متعددی را برای باربارا دی به ارمغان آورد که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزهٔ کتاب کارولینای جنوبی در سال ۲۰۲۰ و کسب عنوان کتاب قابل توجه سی.بی.سی/ اِن.سی.اِس اشاره کرد.

شنیدن کتاب صوتی کمی تا قسمتی معمولی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به نوجوان‌های دوستدار رمان و به معلمان آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۶۴۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۶۴۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰
۳۰%
تومان