دانلود کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می خواهی با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می خواهی اثر مایندی مجیا

دانلود و خرید کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می خواهی

معرفی کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می خواهی

کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می خواهی نوشتهٔ مایندی مجیا و ترجمهٔ اعظم خرام و با صدای حمید یزدانی و نوتاش نیک‌نژاد و حامی قنبرزاده است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می خواهی

هتی هوفمن، عاشق بازیگری است و همیشه سعی می‌کند برای مدرسه، خانواده و دوستانش، نقش دانش‌آموز خوب، فرزند خوب و دوست خوب را بازی کند. تا اینکه معلمی جذاب به مدرسه‌شان می‌آید و هتی به‌دنبال نقشی پررنگ‌تر و بزرگ‌تر می‌گردد. در ادامه، مقدمات رابطه‌ای پنهانی‌ اینترنتی‌ای پدید می‌آید که ماجراهای تازه‌ای را با خود به دنبال می‌آورد.

«همان خواهم شد که تو می‌خواهی» نام اثر دوم نویسنده‌ای آمریکایی است. مایندی مجیا، جزو جوان‌ترین نویسندگانی است که بعد از کتاب دومش، تحسین بسیاری از منتقدان و خوانندگان را برانگیخته است. در کارنامهٔ او، داستان‌های کوتاه تحسین‌شده‌ای هم وجود دارد اما بیشتر تمرکز او در نویسندگی و ادبیات در زمینهٔ نگارش «رمان» بوده است.

شنیدن کتاب صوتی همان خواهم شد که تو می خواهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های ماجراجویانه و معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مایندی مجیا

مایندی مجیا در حومۀ شهری کوچک از Twin cities به دنیا آمده و بزرگ شده است. تحصیلات دانشگاهی‌اش را در دانشگاه مینسوتا (هاملاین) به اتمام رسانده و جز دوران کوتاهی که در آیووا زندگی کرده، بقیۀ عمرش را در مینسوتا گذرانده و کار کرده است.

بیشتر تمرکز او در نویسندگی و ادبیات در زمینۀ نگارش «رمان» بوده است. گرچه در رزومۀ کاری او داستان‌های کوتاه باارزشی چون «سنگ، کاغذ، قیچی» (گلچینی از داستان‌های کوتاه) و این «روزنامۀ ادیبانه» دیده می‌شود.

اولین رمان بلند مجیا به نام «اژدهاسوار» با استقبال خوانندگان روبه‌رو شد و کتابی که در دست دارید، «همان خواهم شد که تو می‌خواهی»، دومین داستان بلند اوست.

وی در شرح حال خودش چنین نوشته است:

«من نویسنده‌ام، می‌نویسم چون از شش سالگی بسیار علاقه‌مند به تقلید و تکرار رفتار دیگران بودم. در زندگی من هیچ پیچیدگی رمز و رازگونه‌ای وجود نداشته و به همین علت مثل گل‌هایی که جذب نور می‌شوند جذب کشف رازها، تقارن و تفکر و رمزگشایی شدم. من عاشق به‌کار بردن کلمات اصیلی مثل شرزه، پریشانی و خودستایی... هستم. و از دیدن و خواندن کلمات ادیبانه که با تمام کوتاهی‌شان مفهومی کامل و جامع را می‌رسانند لذت می‌برم. من می‌نویسم چون به واقعیت خیال‌هایم ایمان دارم و همیشه در نوشته‌ها و تولیداتم صداقت را مبنا و اساس کارم کرده‌ام. همیشه در سر من داستان‌هایی دزدکی زندگی می‌کنند و منتظرند تا آن‌ها را روی کاغذ بیاورم. گاهی اوقات خودم هم بیش از آنکه در زندگی واقعی‌ام باشم، در همان داستان‌ها زندگی می‌کنم، البته امیدوارم این جملۀ آخری را همسر و فرزندان و رئیسم نبینند... .»

نظرات کاربران

reyhaneh
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

من این کتاب رو الکترونیکی خوندم و خوشم اومد داستانش جالب و روان بود. اما خواستم صوتی هم گوش بدم دیدم ۱۳ ساعته فکر نکنم اونقد زمان براش لازم باشه خسته کننده و وقت گیر هست

p.kh
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

داستانی تامل برانگیز از عشق ،چقدر بعد ازگوش دادن آن بخاطر هتی وآن همه استعدادی که حیف شد غصه خوردم،چی میشه که یک جوان بااستعداد باعث خراب شدن زندگیش وخانوادش میشه 😕😕 شاید اعتماد بنفس بیجا باعثش باشه ،شاید سختگیری زیاد

- بیشتر

زمان

۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۷۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
تومان