دانلود کتاب صوتی رویای یک شب نیمه تابستان با صدای فرناز حداد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رویای یک شب نیمه تابستان اثر ویلیام شکسپیر

دانلود و خرید کتاب صوتی رویای یک شب نیمه تابستان

معرفی کتاب صوتی رویای یک شب نیمه تابستان

کتاب صوتی رویای یک شب نیمه تابستان شاهکار ویلیام شکسپیر با ترجمه و گزینش و روان‌نویسیِ سیدنوید سیدعلی اکبر و گردآوری‌شده توسط علی بخشی و با صدای فرناز حداد است و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعهٔ «شکسپیر خندان» است.

درباره کتاب صوتی رویای یک شب نیمه تابستان

ویلیام شکسپیر با زبان ویژه و منحصر به‌فردش بیش از هر کمدی‌نویس دیگری عشق رمانتیک را به سخره می‌گیرد و به شکلی کمدی‌وار با طنزی دوپهلو و نیش‌دار بازسازی می‌کند. او به ذهن و قلب شخصیت‌هایش رسوخ کرده، درونیات آن‌ها را در حال خوشگذرانی و دلقک‌بازی آشکار می‌کند. راز شگفت هنر ویلیام شکسپیر در نگرشی خلاق به زندگی نهفته است.

در مجموعهٔ شکسپیر خندان که کتاب صوتی رویای یک شب نیمه تابستان یکی از آن‌هاست، کمدی‌های شاد و بازیگوشانه‌ٔ ویلیام شکسپیر به زبانی ساده و شیرین به داستان برگردانده شده است تا همه‌ٔ شنوندگان به‌راحتی با آن‌ ارتباط برقرار کنند.

داستان این نمایشنامه از این قرار است: تسوس، دوک آتن، قرار است ماه آینده، چله تابستان، شبی که ماه قرص کامل است با هیپولیتا ازدواج کند؛ بنابراین تسوس به فیلوسترانه رئیس تشریفات و جشن و سرورهای خود فرمان می‌دهد برنامه‌ای بریزد تا آن شب جوانان آتنی واقعاً به عیش و نوش پردازند. اما تمام جوانان آتنی از این موضوع خوشحال نیستند. لیساندر و دیمیتریوس که از کودکی با هم دوست بوده‌اند، هر دو عاشق هرمیای زیبا و ریزه میزه دختر همسایه‌شان هستند. اژئوس پدر هرمیا دو پا را در یک کفش کرده که دخترش باید شب عروسی دوک و در حضور دوک با دیمیتریوس ازدواج کند، وگرنه هرمیا را می‌کشد یا به معبد کاهنان می‌فرستد که تا آخر عمر همان‌جا بماند، حال آنکه هیچ‌کس در آن محله آتن نیست که نداند هرمیا از بچگی عاشق لیساندر بوده‌است… .

شنیدن کتاب صوتی رویای یک شب نیمه تابستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌‌خواهند با شاهکارهای شکسپیر آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویلیام شکسپیر

ویلیام شکسپیر (۱۶۱۶-۱۵۶۴) شاعر، نمایشنامه‌نویس و بازیگر تئاتر انگلیسی‌ست که بسیاری وی را بزرگ‌ترین نویسنده در زبان انگلیسی دانسته‌اند. شکسپیر در واریک‌شر متولد و بزرگ شد. در هجده‌سالگی ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد. از زندگی خصوصی او اطلاع چندانی در دست نیست. ۳۷ نمایش، ۱۵۴ غزل و چند قطعه شعر از شکسپیر باقی مانده است. آثار شکسپیر به همهٔ زبان‌های دنیا ترجمه شده و نمایشنامه‌های او به‌کرات و توسط بازیگران برجسته اجرا گردیده‌اند.

نظرات کاربران

♡دختر‌کتاب‌خوان♡
۱۴۰۲/۱۰/۰۴

میشه نسخه‌ الکتریکی این کتاب رو در بینهابت قرار بدید

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۸۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۸۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان