دانلود کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی با صدای مهران نوروزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی اثر دیوید آکر

دانلود و خرید کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی

معرفی کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی

کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی نوشتهٔ دیوید آکر و ترجمهٔ سروش صیادی است. مهران نوروزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است. این اثر درمورد رشد غیرمعمول در عصر دیجیتال سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی

کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی به قلم دیوید آکر، مفهوم زیرمجموعه‌هایی را بررسی کرده است که بخش‌های کوچک‌تری در یک بازار بزرگ‌تر هستند و اینکه چگونه کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها برای دستیابی به رشد غیرمعمول استفاده کنند. نویسنده استدلال کرده است که با شناسایی و داشتن یک زیرمجموعه، مشاغل می‌توانند موقعیت منحصربه‌فردی در بازار ایجاد کنند و خود را از رقبایشان متمایز کنند؛ همچنین نمونه‌هایی از کسب‌وکارهای موفقی را ارائه کرده که از این استراتژی برای رشد و تسلط بر بازارهای خود استفاده کرده‌اند. این کتاب صوتی به ۳ بخش تقسیم شده است. بخش اول مفهوم زیرمجموعه‌ها و چرایی اهمیت آن‌ها برای کسب‌وکارها را معرفی کرده است. بخش دوم بر فرایند شناسایی و داشتن یک زیرمجموعه، از جمله نحوۀ انجام تحقیق و توسعۀ استراتژی تمرکز دارد. بخش سوم مطالعات موردی کسب‌وکارهایی را ارائه کرده است که با موفقیت این استراتژی را اجرا کرده‌اند و به رشد و جهش فوق‌العاده دست یافته‌اند. این اثر گویا، کتابی است که چارچوبی ارزشمند را برای کسب‌وکارهایی ارائه می‌کند که به‌دنبال رشدکردن و متمایزشدن در عصر دیجیتال هستند. نمونه‌ها و مطالعات موردی ارائه‌شده در کتاب، راهنمایی عملی برای مشاغل و کسب‌وکارها فراهم می‌آورند.

شنیدن کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زیر مجموعه‌ های تغییر دهنده بازی

«رشد نه تنها یکی از معیارهای سنجش موفقیت است، بلکه انرژی و فرصت را برای مشتریان و کارکنان ایجاد می‌کند. چنین رشدی تقریباً هرگز با بازاریابی «برند من بهتر از برند شماست» رخ نمی‌دهد. در عصر دیجیتال، مسیر رشد می‌تواند کوتاه‌تر باشد و سریع‌تر طی شود. زیرمجموعه‌های تغییردهنده‌ی بازی به ما می‌آموزد که چگونه با ایجاد زیرمجموعه‌های جدید و بی‌ارتباط کردن رقبا نسبت به آن، رشدی غیرمعمول را تجربه کنیم. مطالعه‌ی این کتاب برای همه مدیران و رهبران کسب و کار ضروری است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۷۸۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۷۸۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۰۰۰
تومان