دانلود کتاب صوتی رهبری و مدیر یک دقیقه ای با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری و مدیر یک دقیقه ای اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری و مدیر یک دقیقه ای

نویسنده:کن بلانچارد
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رهبری و مدیر یک دقیقه ای

رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای اثری از کِن بلانچارد، کارآفرین و نویسنده موفق حوزه مدیریت و کسب‌وکار است. این کتاب ردباره افزایش اثربخشی با رهبری موقعیتی نوشته شده است.

رهبری موقعیتی، مفهومی کاربردی است، که به راحتی قابل فهم است و در سه سال گذشته رهبران و مدیران در هزار شرکت برتر دنیا و رهبران بسیاری از سازمان‌های نوپای جهان که با سرعت زیادی در حال رشد هستند از آن استفاده کرده‌اند.

رهبری موقعیت به شما می‌آموزد که چگونه اهداف را با همکاران و کارمندان‌تان به صورت خلاصه و شفاف تعریف کنید. به افراد نشان دهید عملکرد خوب چه شکلی است. افرادی داشته باشید که اهداف شما را با تاریخ های دقیق روی یک صفحه بنویسیند و از آن‌ها بخواهید مهمترین هدف‌شان را هر روز بررسی کنند و چند دقیقه روی انجام آن‌ها وقت بگذارند.

رهبری موقعتی به شما می‌آموزد چگونه فراد را تشویق کنید یک دقیقه به کاری که انجام می دهند فکر کنند و و اهدافشان را بسنجند، آن‌ها را تشویق کنید به کاری که انجام می دهند از نو فکر کنند، تا بتوانند اهداف‌شان را سریعتر به واقعیت نزدیک کنند.

 درباره کتاب صوتی رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای

 کتاب  رهبری و مدیر یک دقیقه ای بازتاب دهنده باورهای ما نسبت به رهبری موقعیتی است. مطالب این کتاب صوتی در قالب یک داستان آموزش شده است. داستان زن کارآفرینی که از کار زیاد درمانده شده و از مدیر یک دقیقه‌ای می‌آموزد که چطور با تبدیل شدن به مدیر یک دقیقه‌ای، بیشترین بازده را از افراد خود بدست آورد.

روزی زنی که خود را یک خانم کارآفرین معرفی می‌کند، با مدیر یک دقیقه‌ای تماس تلفنی می‌گیرد. مدیر یک دقیقه‌ای از این مکالمه تلفنی خیلی خوشحال می‌شود، چون همیشه از صحبت با افرادی که شهامت راه‌اندازی یک کسب‌وکار را دارند لذت می‌برد. کارآفرین به او توضیح می دهد که در حال حاضر برای یافتن افرادی که مثل خودش تمایل به کار کردن و تلاش دارند به مشکل برخورده است.

 شنیدن کتاب رهبری موقعیتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران و رهبران سازمان‌ها و کارافرینان مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره کن بلانچارد

کن بلانچارد، نویسنده و سخنران انگیزشی است که کتاب‌هایش در  دنیا مخاطبان زیادی دارد، از کتاب‌های این نویسنده می‌توان به مدیر یک دقیقه‌ای، کارآفرین یک دقیقه‌ای و رهبری در سطح بالاتر اشاره کرد که همه بیش از هیجده میلیون نسخه فروخته‌اند و به سی زبان دنیا ترجمه شده‌اند. بلانچارد در نیوجرسی به دنیا آمده و در نیویورک بزرگ شده است. او مردک گارشناسی خود را از دانشگاه کولگیت و ارشد و دکترای خود را از دانشگاه کورنل گرفته است. کن بلانچارد در سن‌دیگو در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کند.

او جایزه‌ها و افتخارات زیادی برای آثارش در حوزه‌های مدیریت، رهبری و سخنرانی کسب کرده است. «انجمن بین‌المللی سخنرانان» برترین جایزه خود، «جایزه شورای همکاران تعالی» را به او اعطا کرده است. 

بلانچارد توسط مجله «آموزش» (Training) وارد تالار مشاهیر اچ.آر.دی شده است و جایزه گلدن گاول(Golden Gavel Award) را هم  از ناشران بین‌المللی دریافت کرده است. او همچنین جایزه رهبری اندیشه را از انجمن آی.اس.آی برای ارائه‌کنندگان یادگیری گرفته است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۵۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان