دانلود کتاب صوتی روش نابغه‌ تنبل با صدای نسترن نجاران + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روش نابغه‌ تنبل اثر کندرا آداچی

دانلود و خرید کتاب صوتی روش نابغه‌ تنبل

معرفی کتاب صوتی روش نابغه‌ تنبل

کتاب صوتی روش نابغه‌ تنبل نوشتهٔ کندرا آداچی و ترجمهٔ مریم اصغرپور و با صدای نسترن نجاران است و انتشارات بذر خرد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌‌آموزد دربارهٔ چیزهایی که برای تو مهم نیستند تنبل باش!

درباره کتاب صوتی روش نابغه‌ تنبل

کتاب صوتی روش نابغه‌ تنبل دربارهٔ نابغه تنبل‌بودن کمتر یا بیشتر کارکردن نیست؛ موضوع دربارهٔ چیزی است که برایتان اهمیت دارد. فرمان‌های زیادی با کلمه‌ی «باید» می‌شنویم که با صدای بلندی طنین‌انداز می شوند. باید از لحظه لذت ببرید، رویاهای بزرگی داشته باشید، صاحب همه‌چیز باشید، قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار شوید، مصرف آبتان را پایش کنید و ... بهترین باشید. یا شاید باید به فکر و نظر دیگران بی‌توجه باشید، مادری باشید که به جلسه‌ٔ اولیا و مربیان مدرسه هیچ توجهی ندارد، خانه‌تان کثیف باشد و به این اوضاع آشفته افتخار کنید. پیام های ضد و نقیض درباره‌ٔ خوب زندگی کردن به‌آسانی باعث سردرگمی می‌شوند.

با شنیدن این کتاب راه بهتری را برای پرداختن به روابط و کارتان کشف می‌کنید. بدون پیچیدگی‌های «باید»های دیگران، خودتان باشید. کاری را که برایتان مهم است انجام بدهید، از بقیه کارها بگذرید و دوباره مثل یک انسان زندگی کنید.

شنیدن کتاب صوتی روش نابغه‌ تنبل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران شنیدن کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان