دانلود کتاب صوتی ۵ زبان عشق با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵ زبان عشق اثر گری چاپمن

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵ زبان عشق

معرفی کتاب صوتی ۵ زبان عشق

کتاب صوتی ۵ زبان عشق نوشتهٔ گری چاپمن و ترجمهٔ ندا حمیدی زاده است. گویندگی این کتاب صوتی را امیررضا علی زاده انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۵ زبان عشق

کتاب صوتی ۵ زبان عشق درباره‌ٔ اصول دوست‌داشتن زن و مرد و عشق‌ورزیدن این دو به یکدیگر است. داشتن رابطه‌‌ای سالم و پایدار نیازمند رعایت اصولی است که گری چاپمن در این کتاب صوتی درباره‌ٔ آن‌‌ها توضیح داده است. این کتاب در سال ۲۰۱۳ میلادی به چاپ رسید و عنوان پرفروش‌‌ترین‌‌ اثر نیویورک تایمز و سایت آمازون را از آنِ خود کرد. نویسنده‌ٔ کتاب 5 زبان عشق درک عمیقی از یک رابطه‌ٔ پایدار و عشقی طولانی دارد؛ زیرا معتقد به این نکته است که آدمی درون خود یک مخزن عشق نهفته دارد. اصطلاح مخزن عشق که گری چاپمن از آن سخن به میان آورده، نیاز ملموس و واقعی هر شخص برای عشق‌ورزیدن و دوست‌داشته‌شدن است. نویسنده گفته است که اگر نیازهای معطوف به عشق آدمی برآورده شود، این مخزن عشق پر خواهد شد و فرد احتمالاً در دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن، سخاوت به خرج خواهد داد. روی دیگر ماجرا چنین است که اگر نیازهای معطوف به عشق هر فردی برآورده نشود، مخزن عشق او خالی خواهد شد و در این صورت او یا نمی‌‌تواند عشق بورزد و یا این کار برایش سخت و ناممکن به نظر خواهد رسید. گری چاپمن در ادامه‌ٔ کتاب صوتی پنج زبان عشق از اصول پنچ‌‌گانه‌ٔ زبان عشق حرف زده است. این اصول عبارتند از تأیید کلمات طرف مقابل، درک زمان (هم در ابراز عشق و هم در عدم ابراز آن)، هدیه‌دادن، کمک و یاری رساندن به طرف مقابل در نیازهای روزمره‌‌اش و در نهایت تماس و لمس فیزیکی. با پنج اصلی که گری چاپمن در کتاب صوتی حاضر از آن‌‌ها به‌عنوان پنج زبان عشق نام برده، مخزن خالی‌شده‌ٔ عشق دوباره پر خواهد شد. نویسنده آن‌‌قدر روی مطلبی که بیان می‌‌کند مسلط است که شیوه‌‌های ابراز پنج زبان عشق را در زوج‌‌های جدا از هم، زوج‌‌هایی که به‌دلیل شغل همسرْ مردسالاری در رابطه‌‌شان بیش‌‌تر دیده می‌‌شود و حتی زوج‌‌هایی که پرخاشگری می‌‌کنند، آزمایش کرده و نتایج مثبتی از آن گرفته است.

شنیدن کتاب صوتی ۵ زبان عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گری چاپمن

دکتر گری چاپمن نویسنده، سخنران و مشاوری است که علاقه دارد به مردم کمک کند تا رابطهٔ عاشقانهٔ مستحکمی داشته باشند. او در اقصی‌نقاط جهان سمینار برگزار می‌کند و برنامه‌های رادیویی او از بیش از ۴۰۰ ایستگاه رادیویی پخش می‌شود. او سال‌هاست که مشاور ازدواج است. این مشاور تجربیات خود از جلسات بی‌شمار مشاوره و بهبود روابط زناشویی را در کتاب «۵ زبان عشق» جمع‌آوری کرده است. او در این کتاب به حقیقتی ناگفته اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که افراد به زبان‌های مختلفی از عشق صحبت می‌کنند و به شما کمک می‌کند که زبان عشق شریک زندگی‌تان را کشف کنید و بفهمید باتوجه‌به روحیات و شخصیت او چطور به او ابراز علاقه کنید که او عشق شما را دریافت کند.

بخشی از کتاب صوتی ۵ زبان عشق

«پس از ازدواج چه بر سر عشق می‌آید؟

در ارتفاع سی هزارپایی جایی بین بوفالو و دالاس او مجله‌اش را در جیب صندلی‌اش گذاشت سرش را برگرداند و پرسید: «کارتان چیست؟»

من گفتم: «کارم مشاوره ازدواج و برگزاری همایش‌های بهبود روابط زناشویی است.»

او گفت: «خیلی وقت است که می‌خواستم از کسی بپرسم وقتی شما ازدواج می‌کنید، چه بر سر عشق می‌آید؟»

که من سعی می‌کردم فکرهای مزخرف را از سرم بیرون کنم پرسیدم «منظورتان چیست؟» او گفت «خب، من سه بار ازدواج کرده‌ام و هر بار پیش از ازدواج همه چیز فوق‌العاده بود؛ اما پس از ازدواج همه چیز به هم ریخت. تمام عشقی که برای او متصور بودم و تمام عشقی که به نظر می‌رسید او نسبت به من دارد، ناپدید شد. من فرد نسبتاً باهوشی هستم کسب‌وکار موفقی را می‌گردانم؛ اما از این قضیه سر درنمی‌آورم.»

پرسیدم ازدواجتان چه مدت به طول انجامید؟»

«ازدواج اول ده سال دوام آورد. ازدواج دوم سه سال و ازدواج آخر تقریباً شش سال به طول انجامید.

پرسیدم

«آیا عشق شما به‌سرعت پس از ازدواج ناپدید شد یا به‌تدریج رنگ باخت؟»

«خب ازدواج دوم از همان ابتدا اشتباه بود نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. فکر می‌کردم واقعاً همدیگر را دوست داریم؛ اما ماه‌عسل خیلی بدی داشتیم و هرگز به روال سابق بازنگشتیم ما پیش از ازدواج فقط شش ماه بود که یکدیگر را می‌شناختیم. این دوران مانند یک گردباد عاشقانه بود به معنای واقعی کلمه، هیجان‌انگیز! اما پس از ازدواج موقعیتمان شبیه موقعیت میدان جنگ شد. در ازدواج اول پیش از آمدن بچه سه یا چهار سال زندگی زناشویی خوبی داشتیم؛ اما از به‌دنیاآمدن بچه احساس می‌کردم تمام توجه او به بچه است من دیگر اهمیتی ندارم انگار تنها هدف او در زندگی بچه‌دارشدن بود و پس از آمدن بچه، او دیگر به من نیازی نداشت.»

پرسیدم: «این موضوع را به او گفتی؟»

«بله. به او گفتم. او گفت من دیوانه شده. ام او گفت استرس و اضطراب مراقبت بیست‌وچهارساعته او را درک نمی‌کنم گفت باید بیشتر او را درک و بیشتر کمکش کنم. من واقعاً تلاش کردم؛ اما تفاوت چندانی به وجود نیامد. پس از آن، فاصله ما از یکدیگر بیشتر و بیشتر شد پس از مدتی عشقی باقی نمانده و اندوه جای آن را گرفته بود؛ بنابراین هر دوی ما توافق کردیم به آن ازدواج خاتمه دهیم. ازدواج آخرم؟ من واقعاً فکر می‌کردم این یکی متفاوت خواهد بود. سه سال از طلاقم می‌گذشت. ما دو سال بود که یکدیگر را می‌شناختیم. فکر می‌کردم واقعاً می‌دانیم داریم چه کاری انجام می‌دهیم و می‌پنداشتم برای اولین‌بار واقعاً فهمیده‌ام که دوست‌داشتن یک نفر به چه معناست با همه وجودم احساس می‌کردم او عاشق من است.»

نظرات کاربران

nima tavazoei
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

ترجمه رسا و گویندگی عالی

mohammad
۱۴۰۲/۱۱/۲۵

عالی

زمان

۶ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۵۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۵۳۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان