دانلود کتاب صوتی هنر گفتگوهای آگاهانه با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر گفتگوهای آگاهانه اثر چاک ویزنر

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر گفتگوهای آگاهانه

نویسنده:چاک ویزنر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر گفتگوهای آگاهانه

کتاب صوتی هنر گفتگوهای آگاهانه نوشتهٔ چاک ویزنر با ترجمهٔ شاهین غفاری و مهدی سعادتی در موسسه انتشارات فلسفه به چاپ رسیده است. نویسنده تلاش می‌کند در این کتاب تغییر شیوه‌ صحبت کردن، گوش کردن و تعامل را به مخاطب بیاموزد. کتاب هنر گفتگوهای آگاهانه به شما کمک می‌کند تا عادات ذهنی منفی که مکالمات را منحرف می‌کنند و پروژه‌ها را نابود می‌کنند، کنار بگذارید و چارچوبی برای ایجاد ارتباطات اصیل، پایدار و مفید بسازید. ویزنر به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از همان گفت‌وگوی اول ارتباطی مؤثر برقرار کنید و این گفت‌وگوها را مثبت و سازنده نگه دارید​​.

درباره کتاب صوتی هنر گفتگوهای آگاهانه

این کتاب با بررسی عمیق DNA گفتگوها، به بررسی اجزاء و پیچیدگی‌های صحبت کردن با دیگران می‌پردازد. ویزنر انواع جهانی گفتگوها را شناسایی می‌کند و راهنمایی‌های خاصی برای افزایش اثربخشی هر یک ارائه می‌دهد: داستان‌گویی، همکاری، خلاقیت و تعهد. این کتاب ابزار و روش‌هایی را برای افزایش آگاهی و بهبود کیفیت تعاملاتمان در محل کار و خانه ارائه می‌دهد​​.

کتاب هنر گفتگوهای آگاهانه برای افرادی که می‌خواهند در ارتباطات بین فردی، ارتباطات سازمانی و روابط بین فردی خود پیشرفت کنند، مناسب است. افرادی که به آموختن روش‌هایی برای بهبود گفتگوها در خانه، محل کار یا در انظار عمومی علاقه دارند و می می‌خواهند روابط شخصی و حرفه‌ای خود را بهبود ببخشند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. 

کتاب هنر گفتگوهای آگاهانه ابزارها و راهبردهایی را ارائه می‌دهد که به خوانندگان کمک می‌کند تا از تله‌های رایج ارتباطی که مانع از ساختن روابط موثر و پروژه‌های موفق می‌شوند، اجتناب کنند. با این کتاب، خوانندگان یاد می‌گیرند چگونه به داستان‌های خود و دیگران به طور موثر گوش دهند، در همکاری‌ها به طور خلاقانه فکر کنند، راه‌حل‌های نوآورانه بیابند و تعهدات معناداری ایجاد کنند که مبتنی بر درک متقابل و اعتماد باشند​​​​​​.

کتاب صوتی هنر گفتگوهای آگاهانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که به توسعهٔ مهارت‌های ارتباطی خود علاقه‌مند هستند و مایل‌اند تأثیرگذاری بیشتری در گفتگوهای خود داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۵۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۵۷۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان