دانلود کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد اثر دانیل گولمن

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد

نویسنده:دانیل گولمن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد

کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد نوشتهٔ دانیل گولمن و ترجمهٔ میکائیل پارسا و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد

کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد، دانیل گولمن توضیح می‌دهد که اکثر رهبران تأثيرگذار در يک ويژگی مشترک هستند: همهٔ آن‌ها درجه بالايی از هوش هيجانی دارند. البته اين‌طور هم نيست که مهارت‌های تکنيکی و IQ هيچ تأثيری در اين زمينه نداشته باشند، اما اين مهارت‌ها به‌طور عمده تا «آستانه قابليت‌ها» اهميت دارند. به همين دليل، آن‌ها يکی از نيازمندی‌های ضروری برای موقعيت‌های اجرايی محسوب می‌شوند. کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد می‌گوید هوش هيجانی در زمينه رهبری امری بسيار ضروری است.

شنیدن کتاب صوتی رهبری که نتیجه می گیرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مدیران و رهبران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان