دانلود کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی اثر زهرا ظهیری

دانلود و خرید کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

معرفی کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی نوشتهٔ دوگلاس کی اسمیت و جان آر کاتزنباخ و ترجمهٔ زهرا ظهیری و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی

کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی نوشتهٔ دوگلاس کی اسمیت و جان آر کاتزنباخ توضیح می‌دهد که مردم از کلمهٔ تیم به دفعات زیاد و به طور نا به‌جا استفاده می‌کنند و همین موضوع از یادگیری و به‌کارگیری نظم و هماهنگی‌ای که منجر به عملکرد خوب تیم‌ها می‌شود جلوگیری می‌کند. بنابراین برای کمک به مدیران برای تصمیم‌گیری بهتر در مورد اینکه چه زمانی و چطور تیم‌ها را تشویق و از آن‌ها استفاده کنند. تعریف دقیق کلمه تیم مهم است؛ اینکه تیم چه چیزی هست و چه چیزی نیست.

شنیدن کتاب صوتی انضباط و هماهنگی تیمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۵۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان