دانلود کتاب صوتی هنر خوب زیستن با صدای ایمان رئیسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر خوب زیستن اثر رولف دوبلی

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر خوب زیستن

معرفی کتاب صوتی هنر خوب زیستن

کتاب صوتی هنر خوب زیستن نوشتهٔ رولف دوبلی و ترجمهٔ محمود جلیلیان است. سمیه جلیلیان و ایمان رئیسی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی ۵۲ پیشنهاد کاربردی برای رسیدن به آرامش، ثروت و موفقیت را عرضه می‌کند.

درباره کتاب صوتی هنر خوب زیستن

از روزگاران قدیم، انسان‌ها همواره از خودشان پرسیده‌اند معنای داشتن یک زندگی خوب چیست؟ چطور باید زندگی کنیم؟ اجزای تشکیل‌دهندۀ یک زندگی خوب چه هستند؟ نقش تقدیر در این میان چیست؟ نقش پول چطور؟ آیا چگونگی برخورداری از یک زندگی خوب پرسشی ذهنی یا مربوط به در پیش‌گرفتن نگرشی خاص است؟ یا اینکه مقصود از آن رسیدن به هدف‌های مشخصی در زندگی است؟ آیا بهتر است که فعالانه در جست‌وجوی شادی باشیم یا اینکه صرفاً از غم و ناراحتی دوری کنیم؟ هر نسلی به‌شکلی متفاوت با این پرسش‌ها مواجه می‌شود، اما پاسخ‌ها همواره به‌طور اساسی مأیوس‌کننده‌اند؛ چون ما دائماً در تلاش برای رسیدن به یک اصل یا یک قانون واحد هستیم؛ درحالی‌که چنین نوش‌دارویی وجود خارجی ندارد. دنیا آن‌قدر پیچیده‌ است که خلاصه‌‌کردنش در یک نظریه یا تعدادی اصل علمی غیرممکن است. آنچه باید برای خوب‌زیستن رخ‌دهد، در ذهن ما است. ما به یک جعبه‌ابزار ذهنی نیاز داریم؛ مجموعه‌ای متشکل از ابزارهایی که امکان فهم بهتری از جهان را به ما می‌دهند.

رولف دوبلی دربارۀ این ابزارها می‌گوید که نکتۀ اساسی این است که این ابزارها به‌مراتب مهم‌تر از دانش حقیقی، مهم‌تر از پول و مهم‌تر از روابط و هوش ما هستند. او چند سال پیش شروع کرد به گردآوری این ابزارهای ذهنی تا بتواند برای خودش یک زندگی خوب بسازد. در این مسیر به‌مرور گنجینه‌ای از ابزارها به دست آورد که از یک‌سو ابزارهایی تقریباً فراموش‌شده و مربوط به دوران قدیم را شامل می‌شود و از سوی دیگر ابزارهایی را که حاصل جدیدترین پژوهش‌های روان‌شناختی بوده‌اند، در برمی‌گیرد. می‌توانید کتاب صوتی هنر خوب زیستن را به‌عنوان کتابی از فلسفۀ قدیم برای زندگی در قرن بیست‌ویکم توصیف کنید. این نویسنده سال‌هاست که از این ابزارها در زندگی روزمرۀ خود بهره می‌برد. آن‌ها به او در رویارویی با بسیاری از چالش‌های کوچک و بزرگ زندگی‌اش یاری رسانده‌اند. ازآنجاکه زندگی او تقریباً در تمام جنبه‌ها بهبود یافته است، (کم‌پشت‌شدن موها یا چین‌وچروک صورتش چیزی از احساس خوش‌بختی‌اش نکاسته است)، می‌تواند با وجدانی آسوده این ابزارها را به ما نیز توصیه کند؛ این ۵۲ ابزار فکری شاید تضمین‌کنندۀ یک زندگی خوب نباشند، اما به ما فرصتی برای مبارزه می‌دهند.

شنیدن کتاب صوتی هنر خوب زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس رولف دوبلی
رولف دوبلی

رولف دوبلی و کتاب‌های پرطرفدارش -از جمله هنر خوب زندگی کردن- برای مخاطب ایرانی‌ با ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور شناخته شد و جا افتاد و محبوبیت مترجم به خوبی توانست کتاب‌های این نویسنده را برای مخاطبان ایرانی تبدیل به یک متفکر آشنا و کاردرست تبدیل کند. این موضوع به این معنی نیست که دوبلی با کتاب‌هایش دست روی موضوعات مهمی نمی‌گذارد! کتاب‌های دوبلی در سراسر دنیا پرفروش، محبوب و تاثیرگذار هستند و مخاطب‌های او برای کتاب‌های جدیدش سر از پا نمی‌شناسند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۱۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۱۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان