دانلود کتاب صوتی کار عمیق با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کار عمیق اثر کال نیوپورت

دانلود و خرید کتاب صوتی کار عمیق

معرفی کتاب صوتی کار عمیق

کتاب صوتی کار عمیق نوشتهٔ کال نیوپورت و ترجمهٔ مرضیه کیانی است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی قوانینی برای موفقیت متمرکز در دنیایی پریشان است.

درباره کتاب صوتی کار عمیق

کتاب صوتی کار عمیق از زمان انتشار در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز، وال استریت ژورنال و آمازون قرار گرفته است. چرا بدون کار عمیق و متمرکز، نمی‌توان به نتایج آن‌چنانی رسید؟ کال نیوپورت در کتاب کار عمیق می‌گوید که «تمرکز» در دنیای پرآشوب امروز، حلقهٔ مفقودهٔ موفقیت است. کارکردن در دنیایی که به‌علت پیشرفت بالای تکنولوژی، در دسترس‌بودنْ یکی از جذابیت‌های آن به شمار می‌رود، سخت شده است. بسیاری از اوقات ما تمام وقت و انرژی‌مان را صرف دنیای مجازی می‌کنیم و نتیجهٔ چندانی هم عایدمان نمی‌شود. گاهی‌اوقات‌ هم افرادی را که چندین‌کار هم‌زمان انجام می‌دهند، تحسین می‌کنیم. دوست داریم خودمان هم با انجام هم‌زمان و یا سریع چندین کار، بازدهی‌مان را بیشتر و در وقتمان صرفه‌جویی کنیم، اما مشکل بزرگی در این نگرش وجود دارد؛ هیچ نتیجهٔ مهم و قابل‌افتخاری با این شیوه به دست نمی‌آید.

کال نیوپورت در کتاب صوتی حاضر به توضیح این مسئلهٔ مهم پرداخته است که چطور می‌توان از زمانی که هر روز بیهوده صرف دنیای مجازی می‌کنیم، بکاهیم و به کار عمیق بپردازیم. او در فصل اول کتاب مثال‌هایی از زندگی افراد موفق و کار عمیق به روش آن‌ها زده است. در فصل‌های دوم و سوم، با توضیح مفهوم و قواعد کار عمیق، نحوه و قدرت تمرکزکردن بر یک کار مشخص را بیان کرده است. کار عمیق در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و شهرتش آنقدر فراگیر شد که در همین سال در گودریدز نامزد دریافت عنوان کتاب سال شد.

شنیدن کتاب صوتی کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کال نیوپورت

کال نیوپورت، نویسندهٔ کتاب «کار عمیق» و مهندس کامپیوتر، در ۲۳ جون ۱۹۸۲ متولد شد. او نویسندهٔ ۶ کتاب در حوزهٔ خودیاری بوده است. کتاب‌های او در زمینهٔ موفقیت در دانشگاه و موفقیت در زمینه‌های کاری است. کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که دربارهٔ چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات بسیاری کرده است. «مینیمالیسم دیجیتال» و «آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند» از دیگر کتاب‌های او است.

نیوپورت سخنرانی‌های جالبی درمورد تکنولوژی، دنیای دیجیتال و افزایش بهره‌وری در دنیای امروز دارد. او با دست‌ودلبازی نتایج تحقیقات و تجربیاتش را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. او در کتاب‌هایش سعی کرده تا درمورد موضوعاتی صحبت کند که به زندگی شخصی و حرفه‌ای خوانندگانش کمک کند. جالب اینجاست او که خط‌به‌خط گفته‌هایش را با تحقیقات محکم‌کاری می‌کند تا خوانندگانش را گمراه نکند؛ بنابراین عجیب نیست که کتاب‌هایش در مدت‌زمان کوتاهی قاره به قاره سفر کرده‌اند و حداقل به ۳۵ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. ناگفته نماند که کتاب‌های او در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، نیویورکر، واشنگتن پست و اکونومیست قرار داشته‌اند.

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۸۲۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۸۲۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان