دانلود کتاب صوتی کارآفرینی به‌روش دارن هاردی با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کارآفرینی به‌روش دارن هاردی اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی کارآفرینی به‌روش دارن هاردی

معرفی کتاب صوتی کارآفرینی به‌روش دارن هاردی

کتاب صوتی کارآفرینی به‌روش دارن هاردی نوشته دارن هاردی است که با ترجمه محسن صدوق و نسرین جعفری منتشر شده است. این کتاب اصول کارآفرینی از نگاه دارن هاردی را بررسی می‌کند و کمک می‌کند درست انتخاب کنید.

کتاب صوتی کارآفرینی به‌روش دارن هاردی که با صدای میلاد فتوحی منتشر شده است در شانزده فصل سعی دارد روش‌های پیشرفت در کار را به شما معرفی کند و کمک کند بهترین تصمیم های شغلی خود را بگیرید. این کتاب با زبانی روان شما را برای رسیدن به موفقیت همراهی می‌کند. 

درباره کتاب کارآفرینی به‌روش دارن هاردی

کارآفرینی آسان نیست شما نمی‌توانید ناگهان کسب و کاری را شروع کنید و سریع هم به نتیجه برسید برای رسیدن به هدف نیازمند یک راهنمای آگاه هستید که شما را همراهی کند، این کتاب به شما کمک می کند بتوانید در مسیر کسب و کار موفق باشید. 

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشورهای آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است.

در کتاب صوتی کارآفرینی به‌روش دارن هاردی نویسنده سعی دارد به شما کمک کند درست انتخاب کنید و در شغلتان پیشرفت کنید.

شنیدن کتاب کارآفرینی به‌روش دارن هاردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت شغلی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده، سخنران انگیزشی، مشاور و ناشر مجله‌ی موفقیت در آمریکاست. او در حال حاضر کتاب‌هایی در زمینه موفقیت و توسعه فردی می‌نویسد که اغلب آن‌ها در زمره پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار می‌گیرند. از معروف‌ترین کتاب‌های او می‌توان به اثر مرکب و بهترین سال زندگی تو اشاره کرد.

هاردی برای اولین بار در ۱۸ سالگی کسب و کارش را آغاز کرد. او بیش از ۲۵ سال چهره اصلی رسانه‌ها در زمینه موفقیت در کسب و کار بود. در سال ۲۰۰۷ مجله موفقیت را منتشر کرد. در دسامبر ۲۰۱۵ هاردی انتشار مجله موفقیت را رها کرد تا فرصت‌های جدیدی را تجربه کند.

اثر مرکب که به عنوان معروف‌ترین اثر دارن هاردی شناخته می‌شود، درباره این است که انتخاب‌های هر روز ما مسیری برای رسیدن به هدف‌های ما هستند. در ۲۰۱۱ دارن هاردی کتاب‌ « بهترین سال زندگی تو» را می‌نویسد. در این کتاب به کمک راهکارهایی عملی به افراد یاد می دهد چگونه هدفگذاری کنند و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنند. در سال ۲۰۱۵ هم کتاب «دیوانگان ثروت‌ساز» را نوشت. 


معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

رهگذرِ دنیا
۱۴۰۰/۰۷/۲۶

کتاب خوبی بود نکات آموزنده هم داشت ولی بیشتر در مورد نحوه مدیریت منابع انسانی بود بهتر بود به جای کارآفرینی عنوان کتاب رو میذاشتن مدیریت منابع انسانی به روش دارن هاردی

Hadi Shademan
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

خیلی گرونه

زمان

۸ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۵۰۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۵۰۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان