دانلود کتاب صوتی یکبار فریبم بدهی با صدای بهجت توجه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یکبار فریبم بدهی اثر هارلن کوبن

دانلود و خرید کتاب صوتی یکبار فریبم بدهی

نویسنده:هارلن کوبن
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یکبار فریبم بدهی

کتاب صوتی «یک بار فریبم بدهی» نوشتهٔ هارلن کوبن، نویسندهٔ آمریکایی، است که به نوشتن رمان‌های معمایی و تریلر شهرت دارد. از او تاکنون رمان‌های زیادی به فارسی ترجمه شده که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. این اثر را استودیو نوار با ترجمهٔ مهرآیین اخوت و گویندگی بهجت توجه و حامد خدادادی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی

تا‌چه‌حد می‌توان به چشم‌ها اعتماد کرد؟ آیا ممکن است باور آنچه که با چشم‌های خود می‌بینیم، غیرممکن و سخت باشد؟ این‌ها سؤالاتی است که با شنیدن ابتدای کتاب «یک بار فریبم بدهی» به سراغتان می‌‎آید. شخصیت اول داستان نیز دقیقاً همین سؤال‌ها را از خود می‌پرسد و در ادامه، کم‌کم برایشان پاسخی می‌یابد.

کتاب صوتی «یک بار فریبم بدهی» ماجرای زنی خلبان است که پس از مأموریت‌های ویژه در زمان جنگ به خانه برمی‌گردد. اما یک روز اتفاقی رخ می‌دهد که باعث می‌شود مسیر عادی زندگی او از ریل خارج شود و همه‌چیز غیرطبیعی و مرموز جلوه کند. این اتفاق چیزی نیست جز این‌که او روزی از در محل کارش تصویری باورنکردنی از اتاق کودکش می‌بیند؛ دختر دوسالهٔ او مشغول با پدرش، یعنی جو، است. پدر و همسری که دو هفته پیش به شکل بسیار وحشتناک به قتل رسیده است.

او برای پاسخ به سؤال اینکه «چطور چیزهایی را که می‌بینیم، باور کنیم» باید به گذشته‌اش سفر کند و از رازهای سربه‌مهری دربارهٔ زندگی و رابطه‌ با همسرش پرده بردارد.

کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی یک بار فریبم بدهی

«تابوت جویی به انتهای گود رسید و صدای گرمبی که داد تا مدتی زیاده از حد طولانی در هوا در پیچید. جودیت به مایا تکیه داد و بلند نالید. مایا وضعیت سربازگونه بدنش را تغییر نداد؛ سر بالا، فقرات صاف، شانه‌ها عقب. تازگی‌ها یک مقاله مثلا روانشناسی خوانده بود درباره «ژست‌های قدرتمندانه ی بدن» و این‌که اگر بدن در این حالت‌ها باشد، چقدر عملکرد آدم بهتر می‌شود. ارتش این قبیل لوس‌بازی‌های روانشناسی عامیانه را خیلی زودتر از این حرف‌ها فهمیده بود. وقتی سرباز هستی به خاطر قشنگ به چشم آمدن، در حالت خبردار نمی‌ایستی؛ بلکه چون جایی پس ذهنت یا به تو قدرت می‌دهد یا از آن مهم‌تر آن که تو را پیش چشم هم‌قطارها و دشمن‌هایت قوی نشان می‌دهد.

چرا شنیدن کتاب صوتی «یک بار فریبم بدهی» را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن داستان‌های معمایی و تریلرها به ما نشان می‌دهند که دنیا همیشه به‌سادگی و بدون نقشه قبلی پیش نمی‌رود. این داستان‌ها به ما نشان می‌دهد که دنیا همیشه چیز عجیبی برای نشان دادن به ما دارد که باید برای رویارویی با آن، در آمادگی کامل باشیم. نویسنده در کتاب صوتی «یک بار فریبم بدهی» درصدد است که نشان بدهد برای پاسخ به برخی از سوالات مرموز و اتفاقات ناباورانه‌ای که اطراف‌مان می‌افتد، باید جایی در درون خودمان به‌دنبالش بگردیم. هیچ چیزی بیرون از ما نیست.»

نظرات کاربران

M.TORABI
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

#یک‌بار_فریبم_بدهی تاریخ شروع: ۱ فروردین تاریخ پایان: ۲ فروردین امتیاز: ۳.۹ «یک‌بار فریبم بدهی، شرم بر تو؛ دوبار فریبم بدهی، شرم بر من.» قصه از جایی شروع میشه که مایا وقتی که با شوهرش، جویی تو سنترال پارک بوده، همونجا جویی با ۳ گلوله کشته

- بیشتر
nil.see
۱۴۰۳/۰۱/۰۴

به علاقه مندان کتابهای معمایی،جنایی و هیجانی پیشنهاد میکنم

دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
۱۴۰۲/۱۲/۰۵

داستان کشش داشت ولی خب خیلی هم هیجان انگیز نبود. اما درمورد نسخه ی صوتی میتونم بگم که خوب بود و گوینده به نظرم موفق بود

Je_Suis_Amin
۱۴۰۲/۱۱/۰۲

داستان بد نیست کشش و تعلیق داره اما اجرا، گویندگی و صدا گذاری ب شدت دل میزنه گوینده وقتی با صدای خودش حرف میزنه خوبه،اما زمانی ک سعی می کنه صدای شخصیت دیگه ای رو متفاوت اجرا کنه خیلی بد میشه و دل

- بیشتر
مینا
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

این اثرش هم مثل باقی آثارش جذاب و شنیدنی بود و با پایانی شک کننده , و البته متفاوت از دیگر آثارش ،

وحیده
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

کمی گیج کننده بود ولی خواندنش توصیه می شه

aysan
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

خوب بود.

soheill
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

عالیه این کتاب هیجان و جذابیت فوق العاده

زمان

۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۵۷۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۵۷۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
تومان