دانلود کتاب صوتی اشتباهات یک زن (جلد اول و دوم) با صدای بهجت توجه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اشتباهات یک زن (جلد اول و دوم) اثر بهجت توجه

دانلود و خرید کتاب صوتی اشتباهات یک زن (جلد اول و دوم)

معرفی کتاب صوتی اشتباهات یک زن (جلد اول و دوم)

کتاب صوتی اشتباهات یک زن (جلد اول و دوم) نوشته‌ی ام. سوسا نویسنده‌‌ی آمریکایی است. او در این کتاب صوتی از تجربیات زیسته خود گفته و از اشتباهاتی سخن به میان آورده که ممکن است زنان در روابط‌شان مرتکب شوند. سوسا در این کتاب سعی کرده تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

کتاب دو جلدی اشتباهات یک زن، از اشتباهاتی سخن می‌گوید که زنان بیشتر در ازدواج مرتکب می‌شوند. او راهکارهایی در این کتاب، برای پذیرفتن و مواجه با این شتباهات دارد. این اثر را با ترجمه‌ نجمه سالاری و سونیا سینگ و صدای بهجت توجه می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی اشتباهات یک زن

زندگی ما آدم‌ها پر از چالش‌‌ها و تجربیاتی است که ممکن است روزی به درد فرد دیگری بخورد. خیلی از مواقع این تجربیات در قالب نصیحت‌هایی که انگار تمامی ندارند در گوش‌مان انباشته می‌شوند. گاهی می‌تواند سودمند باشد و گاهی نه. درواقع این گوینده است که شما را جذب یا دفع می‌کند. بعضی در قالب یک پیر دانا و همه‌چیزدان کنارتان می‌نشینند، تمام افعال امری را صرف کرده و سرآخر انتظار دارند تحولی عظیم در وجود شما ایجاد کرده باشند. اما برخی دیگر از خودشان شروع می‌کنند. در کنارتان قرار می‌گیرند. از بیان اشتباهات خود هراسی ندارند. به شما کمک می‌کنند تا از این تجربیات بهره بگیرید و زندگی بهتری داشته باشید.

ام. سوسا یکی از این افراد دسته‌ی دوم است. او در کتاب‌های خود در نقش دوستی مشفق، تلاش کرده به افراد مختلفی کمک کند. آن‌ها که تازه وارد رابطه‌ای عاطفی شده یا مدتی است درگیر مشکلاتی در روابط خود شده‌‌اند. کتاب صوتی اشتباهات یک زن نیز در همین راستاست.

سوسا درباره این کتاب می‌گوید: «تمامی مطالبی که در این کتاب نوشته شده‌اند، بر اساس تجربه‌های گذشته خودم بوده و شرایطی که در زندگی با آن روبرو شده‌ام. این کتاب به هیچ‌وجه نمی‌خواهد به زنان و مردان توهین کند یا ارزش‌های آنان را زیر سؤال ببرد، بر عکس این کتاب نگرشم را به عنوان یک زن نشان می‌دهد. اشتباهاتی که ما زن‌ها اغلب مرتکب می‌شویم و خطاهایی که می‌توان از آن پیشگیری کرد. هدف من شما هستید تا یکی از این شرایط ذکرشده و پیش رو را در جهت بهبود عزت نفس رابطه و زندگی خود درک کنید. آینده‌تان در درست خودتان است، اما برای بهتر شدن آن باید عملکرد بهتری داشته باشید.»

ام. سوسا در جلد اول کتاب صوتی اشتباهات یک زن به چند موضوع پرداخته است. او در ابتدا مشخص کرده که بهتر است به ارزش‌های فردی خود واقف باشید و خودتان را دوست داشته باشید. از نظر او زمانی که خودتان کم‌ارزش بودن را می‌پذیرید و اجازه می‌دهید با شما رفتاری شود که انگار هیچ ارزشی ندارید، هر روز و هر زمان کم‌ارزش‌تر و کم‌ارزش‌تر خواهید شد.

این نویسنده در ادامه به مشکلات دیگری که ممکن است بر سر راه رابطه وجود داشته باشد پرداخته و هرکدام از آن‌ها را به تفصیل توضیح داده است. در هرکدام از این فصل‌ها سوسا به بیان تجربیاتی از روابط خود پرداخته است. گاهی از مشکلات غر زدن‌ها گفته و جایی شما را به صبر و عجله نکردن دعوت کرده است. احتمالاً او بسیاری از سؤالاتی که ممکن است جوان‌ها در زمان رابطه احساسی، داشته باشند پاسخ داده است.

او به افرادی که رابطه‌شان به آخر خط رسیده‌اند می‌گوید: «به یاد داشته باشید هفت میلیارد انسان در جهان وجود دارند. پس شما تنها فردی نیستید که شکست خورده‌اید و قلب‌تان شکسته و تنها فردی نیستید که گریه می‌کنید. فراموش کنید تا رها شوید. دوباره زمان آن رسیده که نفسی بکشید. موفقیت‌های تازه در انتظار شما هستند.»

نویسنده در جلد دوم کتاب صوتی اشتباهات یک زن به بیان راه‌کارهایی برای افرادی می‌پردازد که به هر نحوی درگیر مسأله جدایی‌اند. یکی از سخت‌ترین مسائل در روابط، که شرایط سختی برای طرفین رقم می‌زند. او سعی می‌کند به این افراد کمک کند تا دوباره به زندگی طبیعی خود برگردند. سوسا با بیان خاطراتش سعی می‌کند با مخاطب کتاب‌هایش همراه شود. به او کمک کند تا خود را بهتر بشناسد و زندگی تازه‌ای بسازد.

سوسا در این کتاب مرحله به مرحله پیش می‌رود. بایدها و نبایدها را به مخاطب گوشزد می‌کند. از او می‌خواهد عصبانیت را کنار بگذارد. با روابط گذشته خداحافظی کند، احساس پشیمانی نکند و دوباره زندگی کردن را امتحان کند. هیچ‌کدام از این مراحل آسان نیستند. نویسنده قدم به قدم و با آرامش با مخاطب همراه می‌شود. به هیچ وجه نمی‌خواهد سریع همه چیز را کنار بگذارید و دیگر حتی به آن فکر هم نکنید.

سوسا به خواننده این قدرت را می‌دهد که بالاخره بتواند جلوی آینه بایستد، غم را کنار بگذارد، لبخند بزند و به آینده امیدوار باشد. نویسنده به شما می‌گوید: «هر چیزی که فکر می‌کردید شما را نابود می‌کند نتوانسته این کار را انجام بدهد.» پس با قدرت پیش بروید و امیدوار باشید.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن این کتاب صوتی را به این افراد پیشنهاد می‌کنیم: همه افرادی که می‌خواهند مشکلات روابط عاطفی خود را بشناسند و برطرف کنند. آن‌هایی که از پذیرفتن اشتباهات خود نگران نیستند. آن‌هایی که دنبال یافتن واقعیت‌اند نه فرار از آن و مشکلات را گردن دیگری انداختن. و همچنین همه افرادی که دنبال تجربه رابطه‌ای سالم‌اند و می‌خواهند عشق واقعی را درک کنند.

چرا باید کتاب صوتی اشتباهات یک زن (جلد اول و دوم) را بشنویم؟

برای این‌که بیاموزیم هر رابطه ممکن است چه مشکلاتی داشته باشد باید کتاب صوتی اشتباهات یک زن را بشنویم. ما باید یاد بگیریم خودمان را دوست داشته باشیم و فقط برای ترس از تنهایی و ترک شدن، در یک اشتباه غرق نشویم. به خودمان زمان بدهیم تا همه چیز درست شود. بسیاری از ما نیاز داریم از زبان شخصی که خودش تجربه دست و پنجه نرم کردن با مشکلات در روابط را داشته راه‌کارهایی بشنویم. تصمیم درست بگیریم و زندگی زیباتری برای خود بسازیم. به‌طور کلی شنیدن این کتاب صوتی برای همه بانوانی که آماده‌اند تا اشتباهاتشان را بپذیرند و رابطه‌ای سالم و سازنده داشته باشند، سودمند است.

درباره ام. سوسا

ام سوسا در ابتدا به عنوان گرافیست و طراح وب در بازار کار مشغول شد. اما پس از مدتی فهیمد که عشق به نویسندگی رهایش نمی‌کند. او طراحی را دوست داشت اما این کافی نبود. از کودکی این دو حرفه را با هم تلفیق کرده بود. همان زمانی که کتاب‌های کوچک از کاغذ رنگی درست می‌کرد و تصاویر حیوانات و انسان‌ها را در آن می‌کشید.

در سال ۲۰۱۶ سوسا متن‌هایی در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد. طرفدارهای او به چندین هزار نفر رسیدند. وقتی با استقبال مخاطبان مواجه شد، تصمیم گرفت تجربیات و متن‌های خود را به کتاب تبدیل کند. سوسا تاکنون ده کتاب منتشر کرده و باز هم روی پروژه‌هایی برای انتشار کار می‌کند.

سوسا تجربیات سختی را پشت سرگذاشته و بر مشکلات زیادی غلبه کرده است. او تلاش کرد با داستان زندگی‌اش به آدم‌های بیشتری کمک کند. آنها را فقط به عنوان خاطرات تلخ گذشته در ذهنش بایگانی نکرد. با مردم به اشتراک گذاشت تا به افرادی که نیاز دارند، کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشند.

در بخشی از کتاب صوتی اشتباهات یک زن می‌شنویم

اگر مردتان مطابق میل شما نیست، چرا اصرار دارید تغییرش دهید؟ یا همان‌گونه که هست بپذیریدش یا بگذارید برود.

می‌خواهید مردی را مجبور کنید تا شما را دوست داشته باشد؟ سعی دارید او را تغییر دهید؟ چه بخواهید چه نخواهید، او خودش است. سعی نکنید او را به کسی که نمی‌خواهد باشد تبدیل کنید. نمی‌خواهم بگویم زندگی‌تان را همانند یک احمق برای تغییر دادن عادت‌های نامناسب مردی تلف می‌کنید، بلکه می‌خواهم بگویم تلاش کردن برای تغییر مردی که خودش نمی‌خواهد تغییر کند، ممکن است در بلندمدت باعث رنجیده شدن خودتان شود.

درک می‌کنم که می‌خواهید مرد بهتری شود و یا این‌که از او می‌خواهید رفتارهای بچگانه‌اش را کنار بگذارد، اما بعضی از مردها دوست ندارند تغییر کنند و عده‌ای هرگز به این تغییر تمایل پیدا نخواهند کرد. بعضی از مردها چیزی‌که هستند را دوست دارند و با آن مشکلی ندارند.

به یاد دارم نامزدی داشتم که سعی می‌کردم او را تغییر دهم. از او می‌خواستم این‌گونه رفتارکند یا آن‌گونه رفتار نکند. می‌خواستم کلاسیک لباس بپوشد، چراکه جیب‌های شل‌وول شلوارش را اصلاً دوست نداشتم.

می‌گذاشت ریش‌هایش بلند شود و من این‌گونه ریش گذاشتن را نمی‌پسندیدم. رسیدگی او به سر و وضعش مطابق میل و سلیقهٔ من نبود. اصلاً مهم نبود چقدر سعی کردم او را تغییر بدهم، چون اصلاً به حرف‌هایم گوش نمی‌کرد.

گاهی اوقات به‌خاطر ظاهرش تا حد توهین پیش می‌رفتم، چون فکر می‌کردم سرانجام روزی از این رفتار من خسته خواهد شد و درنهایت طوری که من دوست دارم لباس خواهد پوشید.

فکر می‌کردم اگر شیوهٔ لباس پوشیدن او را مسخره کنم، درنهایت شلوار مناسب‌تری می‌پوشد. شاید اگر کمی غر می‌زدم، متوجه می‌شد و بیش‌تر اصلاح می‌کرد. شاید اگر کمی بیش‌تر بحث می‌کردم، آن کفش‌های ورزشی‌اش را هر زمانی نمی‌پوشید.

اشتباهم دقیقاً همین‌جا بود، این‌که سعی می‌کردم مردی را که انگار پروژهٔ کاری من بود، تغییر دهم. به‌جای این‌که خیلی راحت او را به‌عنوان مرد زندگی‌ام قبول کنم، سعی می‌کردم او را وادار به کارهایی کنم که تمایلی به انجام دادن‌شان نداشت و با این‌کار فقط بارها و بارها ناراحتش کردم.

نظرات کاربران

ریحانه فاضل
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

کتاب خوبی‌است برای همه.

۱۴۰۱/۰۷/۲۹

به نظرم بسبار پبش پا افتاده بود و زیاده گویی فراوان...

کاربر 8568882
۱۴۰۳/۰۲/۰۲

ازعمرم حاصلی نبود جز رنج تنهایی واین درد مرا آنچنان مچاله ساخته که حتی توان فریاد ندارم ولی کتاب شما مرا می‌شناسد دیدن نویسنده این تنها آرزویم قبل از مرگ باشد و من دیدم در کلمات رنجی را که در

- بیشتر
کاربر ۶۲۸۳۸۲۲
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

خیلی حاشیه رف

Saeid
۱۴۰۱/۰۱/۱۳

عالی، ممنون از طاقچه.

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان