دانلود کتاب صوتی راه خطا با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه خطا اثر گراتزیا دلددا

دانلود و خرید کتاب صوتی راه خطا

گوینده:متین بختی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راه خطا

کتاب صوتی راه خطا نوشتهٔ گراتزیا دلددا و ترجمهٔ بهمن فرزانه است. متین بختی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی دربارهٔ پسر جوانی است که برای کار نزد خانوادهٔ ثروتمندی می‌رود. او عاشق خواهرزادهٔ مردی می‌شود که کارفرمای اوست.

درباره کتاب صوتی راه خطا

کتاب صوتی راه خطا دربارهٔ پسر جوانی به نام «پیترو» است که در جست‌وجوی کار، بالاخره سر از خانهٔ خانوادهٔ ثروتمندی در می‌آورد و آنجا مشغول کار شود. این جوانْ عاشق خواهرزادهٔ مردی می‌شود که کارفرمای اوست. پیترو نمی‌خواهد اهالی شهر بدانند او نزد خانوادهٔ «نوئینا» به مستخدمی مشغول است؛ چراکه غرور او اجازه نمی‌دهد. دختر نیز به پیترو فکر می‌کند؛ به آن چشم‌های زیبا و روشن و به نگاهی که نگاه هیچ مرد دیگری به پایش نمی‌رسید.

نویسندهٔ رمان صوتی راه خطا، گراتزیا دلددا، تنها زن ایتالیایی است که برندهٔ جایزهٔ نوبل شده است.

شنیدن کتاب صوتی راه خطا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر  و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گراتزیا دلددا

گراتزیا کوزیما دِلِددا نویسندهٔ ایتالیایی اهل جزیرهٔ ساردنی بود. او ۲۷ سپتامبر ۱۸۷۱ به دنیا آمد. زندگی زنان در آن دوران چندان خوب و از لحاظ اجتماعی پیشرفته نبود. او تا سوم ابتدایی بیشتر در مدرسه درس نخواند، اما عشق او به تحصیل همچنان در وجودش بود و توانست با کمک کتاب‌های فراوانی که عمه‌اش داشت، تحصیلاتش را کامل کند و آثار نویسندگان روس و فرانسه را هم بخواند. خانوادهٔ او وضعیت مناسبی نداشتند. پدرش ورشکسته شده بود. یکی از برادرهایش به مشروب‌خواری روی آورده بود و دیگری سکه‌های تقلبی ضرب می‌کرد. به‌هرحال این‌ها هیچ‌کدام مانع کار گراتزیا دلددا نشدند.

او اولین داستان کوتاهش را در مجله‌ای در رم منتشر کرد و پس از موفقیت آن به نویسنده‌ای پرکار بدل شد. دلددا تنها نویسنده‌ٔ زن ایتالیایی بوده است که موفق شده در سال ۱۹۲۶ برندهٔ جایزهٔ نوبل ادبیات شود. رمان «خاکستر» یکی از آثار داستانی اوست.

گراتزیا دلددا در ۱۵ اوت ۱۹۳۶ در اثر ابتلا به سرطان چشم از دنیا فروبست. درحال‌حاضر نسخه‌های دست‌نویس آثار او در موزهٔ شهر نوئورو نگهداری می‌شود و آثار او در کتابخانهٔ ملی رم موجود است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۵۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۵۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان