دانلود کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای (تابستان اول) با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای (تابستان اول) اثر اُسا لیند

دانلود و خرید کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای (تابستان اول)

نویسنده:اُسا لیند
گوینده:متین بختی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای (تابستان اول)

کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای نوشتهٔ اسا لیند و ترجمهٔ نامدار ناصر قصری است.  متین بختی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی «تابستان اول» و برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال است.

درباره کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای

مجموعه کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای را که در اینجا «تابستان اول» آن را می‌شنویم، اُسا لیند در ۳ جلد و تحت‌عنوان «تابستان اول»، «تابستان دوم» و «تابستان سوم» نوشته است. داستانْ درمورد دختری به نام «ساکارینا» است که همراه پدر و مادرش در خانه‌ای کنار دریا زندگی می‌کنند. یک روز که ساکارینا در ساحل مشغول کندن یک گودال است، گرگ ماسه‌ای را پیدا می‌کند. او موجودی شاد، وحشی و نادر است که عمرش به قدمت ستارگان است. ساکارینا و گرگ ماسه‌ای با هم معماهای زندگی مثل کبودی روی پا، کهکشان، ترس از تاریکی و زبان‌های سرّی را بررسی می‌کنند. این داستان‌های بسیار محبوب را هم کودکان دوست دارند و هم بزرگسالان و می‌شود آن‌ها را دوباره و چندباره گوش کرد.

در ۳گانهٔ گرگ ماسه ای، گرگ عاقل داستان تمام سؤال‌های ساکارینا دربارهٔ فلسفهٔ زندگی و شگفتی‌های آن را به زیبایی و سادگی پاسخ می‌دهد. در کتابفروشی‌های سوئد این مجموعه در کنار کتاب «شازده کوچولو» در قفسه‌ها چیده می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به کودکان گروه سنی «ج» (۹ تا ۱۲ سال) پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اسا لیند

اسا لیند (ایسا لیند) در سال ۱۹۵۸ در کاربوکن در محلهٔ تاسو در انگلستان به دنیا آمد. او نویسندهٔ کتاب کودک و نوجوان و اهل سوئد است. اسا لیند قبلاً به‌عنوان روزنامه‌نگار و در رستوران کار کرده است، اما اکنون نویسندهٔ تمام‌وقت است. او در سال ۲۰۰۳ لوح «نیلس هولگرسون» و در سال ۲۰۱۴ جایزهٔ «Kulla-Gulla» را دریافت کرد. لیند یکی از اعضای آکادمی کتاب کودک سوئد است. ۳گانهٔ «گرگ ماسه ای» از آثار این نویسنده است. در این مجموعه، گرگ عاقل داستان تمام سؤال‌های دختری به نام «ساکارینا» دربارهٔ فلسفهٔ زندگی و شگفتی‌های آن را به زیبایی و سادگی پاسخ می‌دهد.

بخش‌هایی از کتاب صوتی گرگ ماسه‌ ای

گرگ ماسه‌ای گفت: «به زودی این جا هم اتفاقی می‌افتد.»

درست در همان لحظه از آسمان صدای سوت آمد. ساکارینا سرش را بالا گرفت، یک مرغ دریایی و کمی بالاتر یک عقاب دریایی و از آن هم بالاتر یک جرقه در آسمان دیده می‌شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱۱۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۵۰۰
۳۴,۶۵۰
۳۰%
تومان