دانلود و خرید کتاب به آب نزدیک نشو دخترم جان برنینگهام ترجمه طاهره آدینه پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به آب نزدیک نشو دخترم اثر جان برنینگهام

کتاب به آب نزدیک نشو دخترم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به آب نزدیک نشو دخترم

کتاب «به آب نزدیک نشو دخترم» نوشتۀ جان برنینگهام و ترجمۀ طاهره آدینه پور است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. به آب نزدیک نشو دخترم، جلد سوم آثار کلاسیک ادبیات کودک به انتخاب پیتر هانت است.

درباره کتاب به آب نزدیک نشو دخترم

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند. کودکان و نوجوانان علاقۀ زیادی به خواندن و شنیدن قصه دارند و از طریق داستان‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند آن‌ها از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و فهمشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند.

آیا شما از آن دسته بزرگ‌ترهایی هستید که به‌جای بازی و همراهی با کودکتان، آزادی‌های او را محدود کرده و دائم به او تذکر می‌دهید؟ آیا تابه‌حال شده کناردریا با فرزندتان قدم بزنید و دربارۀ حملۀ احتمالی دزدان دریایی صحبت کنید؟

به آب نزدیک نشو دخترم، دربارۀ پدر و مادری است که برای تفریح همراه دخترشان به دریا می‌آیند. اما پدر و مادر صندلی‌هایشان را کنار ساحل قرار می‌دهند، روی آن می‌نشینند و مدام به دخترشان تذکر می‌دهند که چرا نمی‌روی با بچه‌های دیگر بازی کنی، ‌مواظب باش کفش‌های نو و قشنگت کثیف نشود، به آن دست نزن، تو نمی‌دانی او قبلاً کجا بوده! درواقع متن کتاب دائم به خوانندگان جملات کسالت‌بار والدین را نشان می‌دهد که می‌تواند تلنگری برای بزرگسالان باشد که با جملات خود روبه‌رو شوند. از طرف دیگر، ‌کتاب به آب نزدیک نشو دخترم پر از تصاویر مهیج و پر از ماجراهای جالب دختر و سگ است که از بودن کناردریا لذت می‌برند، رؤیاپردازی می‌کنند، ماجراجویی می‌کنند، با اتفاقات خطرناک روبه‌رو می‌شوند و اتفاقات جالبی را از سر می‌گذرانند. در واقع بخش‌های هیجان‌انگیز و جذاب کتاب به آب نزدیک نشو دخترم با تصاویر زیبا نشان داده می‌شوند. این تصاویر با تذکرات دائمی والدین در تضاد است و نشان می‌دهد آن‌ها تا چه اندازه از جهان کودک خود دور هستند. 

کتاب به آب نزدیک نشو دخترم، ضمن سرگرم‌کردن کودکان قدرت درک و خیال‌پردازی‌ کودکان را تقویت می‌کند و خلاقیت را در آن‌ها پرورش می‌دهد. این کتاب همچنین به بزرگ‌ترها یادآوری می‌کند که باید به کودکان خود نزدیک‌تر شوند، با آن‌ها همراهی کنند تا بتوانند شخصیت و تخیلات آن‌ها را بهتر بشناسند. 

خواندن کتاب به آب نزدیک نشو دخترم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به ماجراجویی پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان