دانلود کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی اثر دن سالیوان

دانلود و خرید کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی

معرفی کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی

کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی نوشتهٔ دن سالیوان و ترجمهٔ مولود همتیان و با صدای فرزانه فائزی است و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به ما می‌آموزد چگونه انجام دادن کارها را به دیگران بسپاریم؟

درباره کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی

چگونه زندگی خود را تغییر می‌دهید؟ با تغییر در طرز فکرتان؛ و چگونه طرز فکرتان را تغییر می‌دهید؟ دن سالیوان می‌گوید این تغییر با فکرکردن درمورد دیدگاهتان آغاز می‌شود. دن استاد همهٔ مربیانِ کارآفرینی است؛ زیرا به شما کمک می‌کند تا با تفکر دربارهٔ طرز فکرتان به چشم‌انداز کاملاً جدیدی دست پیدا کنید که نه‌تنها بر کسب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد، بلکه تمام جنبه‌های زندگی شما را ارتقا می‌بخشد.

کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی یکی از بزرگ‌ترین رازهای موفقیت را به همگان عرضه می‌کند. این مفهوم به شما این امکان را می‌دهد که اوقات فراغت زیادی داشته باشید، یک تیم حرفه‌ای برای حمایت از نگرش خودتان بسازید، اهداف خود را سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید به تحقق برسانید و تمام این کارها را بدون سراسیمگی انجام دهید. این یکی از مؤثرترین استراتژی‌هاست تا درحینِ دستیابی به بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین اهداف خود، آزادی بیشتر، رضایت و لذت را هم تجربه کنید.

نویسنده به این اندیشهٔ مهم می‌پردازد که ما بی‌نیاز از دیگران نیستیم؛ قرار نیست همهٔ کارها را خودمان انجام دهیم و تمام وقت و انرژی‌مان را صرف یافتن روشی برای چگونگی انجام کار کنیم. نویسنده تأکید می‌کند ما باید از فردی با ذهنیت چگونه‌محور به فردی با ذهنیت فردمحور تبدیل شویم، زیرا راه رسیدن به نتیجهٔ دلخواه را در کار گروهی و همکاری می‌داند. فقط فکرش را بکنید زمانی که هدف جدیدی به ذهنتان می‌رسد، به جای آنکه به چگونگی انجام آن و موانع پیش‌رویتان فکر کنید، به جای آنکه ناامید شوید و به جای آنکه آن را تا روزی که خدا می‌داند کی، به تعویق بیندازید راه دیگری در دسترستان باشد، چه شور و امیدی در شما جوانه می‌زند؟ 

شنیدن کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید بخشی از زندگی یا کسب‌وکار خود را به‌صورت گسترده‌ای توسعه دهید، پول بیشتری به‌دست آورید، کمتر کار کنید و از زندگی نهایت لذت را ببرید، فقط یک راه وجود دارد؛ دن سالیوان و برنامهٔ استراتژیک مربیگری‌اش. 

بخشی از کتاب صوتی نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی

«این کتاب دربارهٔ تحولات شخصی و رسیدن به بالاترین سطوح عملکرد و موفقیت است. به بیان صریح‌تر، این کتاب درمورد خلق نتایج بزرگ‌تر و بهتر با استفاده از مؤثرترین و قطعی‌ترین روش ممکن، یا بهتر است بگوییم تنها روشِ ممکن، است.

ما تحت تأثیر فرهنگمان آموزش‌دیده‌ایم که روی «چگونه انجام دادن» تمرکز کنیم و در تنهایی کار کنیم.

اما اگر می‌خواهید مانندِ مایکل جردن واقعاً درجات بالایی از موفقیت را کسب کنید، بدون توجه به سطح استعداد، تعهد یا نبوغ شخصی خود، باید از فردی با ذهنیت چگونه‌محور به فردی با ذهنیت فردمحور تبدیل شوید. تنها از طریق کار گروهی و همکاری است که می‌توانید به چیزهایی دست یابید که قبلاً تصور می‌کردید غیرممکن هستند. چیزهایی که در شرایط فعلی حتی نمی‌توانید رؤیای آن را داشته باشید یا آن‌ها را تصور کنید.

این کتاب استدلال می‌کند که با رسیدن به هرکدام از سطوح صعودی موفقیت، توانایی شما در خلق نتایجْ هرچه بیشتر به «افراد» متکی می‌شود نه به «چگونگی». با تکیه بر افرادی که با آن‌ها کار می‌کنید و نه بر چگونگی دستیابی به اهداف، سطح موفقیت و آزادی شما در همهٔ زمینه‌های اساسی اعم از زمان، پول، روابط و هدف، به‌صورت چشمگیری افزایش می‌یابد.

اگر قصدتان در ایجاد نتایج، به‌ویژه در کسب‌وکار و به‌عنوان یک کارآفرین، جدی است، این کتاب راه را به شما نشان می‌دهد؛ و اگر درحالِ حاضر میلیاردر هستید، موقعیت‌های زیادی دارید برای اجرای ایده‌هایی که این کتاب به شما می‌آموزد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۹۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۳۹۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان