دانلود کتاب صوتی شیوه نهنگ با صدای مهدی خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیوه نهنگ اثر کنت بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی شیوه نهنگ

گوینده:مهدی خلیلی
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۱از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شیوه نهنگ

کتاب صوتی «شیوه نهنگ» نوشتهٔ کنت بلانچارد با ترجمهٔ فرشاد نجفی‌پور و گویندگی مهدی خلیلی توسط آوانامه منتشر شده است. کنت بلانچارد؛ رئیس شرکت کنت بلانچارد و نویسنده چندین کتاب پرفروش است، مانند: «مدیر یک‌دقیقه‌ای» و «تماشاگرهای مشتاق» و «گانک هوا» که هرکدام به ۲۵ زبان ترجمه شده و بیش از دوازده میلیون نسخه از آن فروخته شده است. کتاب شیوهٔ نهنگ آموزش‌هایش را در قالب داستان بیان می‌کند.

درباره کتاب صوتی شیوه نهنگ

بلانچارد که در زمینهٔ قدرت روابط مثبت و ایجاد محیط کار و زندگی سازنده در زمینهٔ تعاملات انسانی فعالیت می‌کرد، روزی به تماشای نمایش نهنگ‌ها رفت. بلانچارد پس از دیدن رابطهٔ جالب بین مربیان نهنگ‌ها و این حیوانات درنده، به فکر افتاد که این شیوهٔ متفاوت از هدایتگری را نیز بیاموزد. به همین خاطر به دیدن مربی نهنگ‌ها رفت و قرار گذاشت تا در ازای آموزش تربیت نهنگ، به او راهنمایی انسان‌ها را تعلیم دهد. پس از مدتی متوجه شد که هر دوی آن‌ها حرف مشترکی می‌زنند. برای او توانایی مربیان دنیای آب در هدایت مجدد نهنگ‌ها، بسیار جالب بود. همین که رفتار اشتباهی از آن‌ها می‌دیدند، سریعاً انرژی خود را به سمتی دیگر متمرکز می‌کردند. این راهبرد ساده، اما نیرومند به مربی اجازه می‌داد تا موقعیت جدیدی برای درست عمل‌کردن نهنگ ایجاد کند. زمانی که بلانچارد و چاک متوجه شدند که با ترکیب هدایت مجدد و تقویت مثبت چه تفاوتی را می‌توان در کار و خانواده ایجاد کرد، در مورد نوشتن کتابی در این زمینه صحبت کردند.

کتاب شیوه نهنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شیوه نهنگ

«دوشنبه بعد، وس کینگزلی به طرف محل سخنرانی آن ماری باتلر، که در هتلی بود، رفت. اتومبیل را به خدمتکاران آن جا سپردو بین جمعیت رفت. برای او شماره‌ای صادر شده بود که متصدی آن را به او داد و بعد از پر شدن سالن، مجری برای خوش آمدگویی آمد.

«افرادی که آن ماری باتلر را می‌شناسند، می‌دانند که روشش منحصربه فرد و گرایشش مثبت است. بیش‌تر از این شما را منتظر نگه نمی‌دارم و از بهترین مدرسان دنیای اقتصاد دعوت به حضور در این جا را می‌کنم.» جمعیت در حال دست زدن بودند که خانمی موطلایی، میانسال و جذاب، وارد شد.

آن ماری گفت: «قبل از آغاز کلام، می‌پرسم چند نفر در این جا حضور دارند که در محل کار و یا منزل، از دیگران گزارش کار می‌خواهند؟» همه با خنده، دستشان را بالا گرفتند. آن ماری در حالی که چشمک زد، گفت: اطمینان دارم که اکثریت نمی‌دانند که در خانه هم مدیر هستند.» جمعیت در اعلام موافقت با او، همهمه کردند.

آن ماری ادامه داد: «پس تمام انسان‌ها به گونه‌ای مدیر می‌باشند. من امروز می‌خوام به شما بگم که چه طور می‌تونید به دیگران انگیزه دهید. همان طور که می‌دونید، این یکی از وظیفه‌های شماست. من قصد دارم در این مدت کوتاه باهم بودن، یک راه انگیزه دادن به دیگران رو به شما آموزش بدم. این بهترین چیزیه که من تا حالا در مدیریت یاد گرفتم. بسیار ساده است و مانند تمام چیزهای ساده جلوی چشم ماست. فکر می‌کنم همین که از این جا برید، طور دیگه‌ای به تعامل تون با دیگران نگاه می‌کنید، سعی می‌کنید با دیگران روابط مثبت برقرار کنید، به آن‌ها انرزی می‌دید و عملکردشون رو بهتر می‌کنید. احتمالاً از این نظر پدر و مادر بهتری شوید. درسته، نکته همین جاست. پد، مادر، مدیر و رهبر باید تلاش کنند نقاط برجستهٔ اطرفیان را ببینند و روی آن تأکید کنند. حالا روشن‌تر براتون توضیح می‌دم. ممکنه همه بایستند؟»

وقتی همه ایستادند، آن ماری گفت: «از شما دو خواهش دارم. اول این که برای یک دقیقه طوری به اطرفیانتان نگاه کنید که گویی هیچ اهمیتی برای شما ندارند و برای صحبت کردن به دنبال شخص مهم تری هستید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۰۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۲۰۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان