دانلود کتاب صوتی از عرش به فرش با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از عرش به فرش اثر جیمز کالینز

دانلود و خرید کتاب صوتی از عرش به فرش

معرفی کتاب صوتی از عرش به فرش

خلاصه‌ کتاب صوتی از عرش به فرش نوشتهٔ جیمز کالینز و ترجمهٔ رضا اردلان است و نشر شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که چرا برخی شرکت‌ها موفق نیستند؟

درباره کتاب صوتی از عرش به فرش

این کتاب به این سؤال پاسخ می‌دهد که چگونه شرکت‌ها می‌توانند از بحران و احتمال سقوط بگریزند. 

آیا تا ‌به‌ حال به این فکر کرده‌اید که چرا سرانجام بعضی از شرکت‌های قدرتمند، در عین عظمت و شهرتشان، به شکست منتهی می‌شود؛ علی‌رغم اینکه در ابتدا آن‌قدر پرقدرت عمل کرده‌اند که هیچ‌کس تصور چنین پایانی را برایشان نداشت. چرا برندهایی که تا همین دیروز در هر جایی دیده می‌شدند، به یکباره ناپدید می‌شوند؟ نوکیا و شرکت تولید محصولات عکاسی کُداک را به یاد آورید، چه بلایی سر آن‌ها آمده است؟

واقعیت این است که شرکت‌ها فارغ از اینکه چقدر بزرگ و قدرتمند هستند، همواره در معرض سقوط و ورشکستگی قرار دارند. هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر شرکتی در اوج قرار داشت، برای همیشه در همان نقطه باقی بماند. بانک آمریکا نمونه‌ای از این موضوع است. در سال ۱۹۸۰ میلادی کسی فکر نمی‌کرد که فقط در عرض هشت سال، این بانک قدرتمند که مدعی بود از موفق‌ترین شرکت‌های جهان است، سقوط کند و از این افول به عنوان بزرگ‌ترین نابودی در طول تاریخ بانکداری آمریکا یاد شود. بنابراین هیچ شرکتی از سقوط و فروپاشی ناگهانی و یا تدریجی در امان نیست.

کالینز در کتاب صوتی «از عرش به فرش» ابتدا توضیح می‌دهد که چرا بعضی از کسب‌و‌کارها با وجود موفقیت و شهرت همه‌گیر، به ناگاه دچار شکست می‌شوند. او علت این شکست‌ها را نه تغییرات محیطی و یا بدشانسی، بلکه رهبرانی می‌داند که شرکت را در جهتی نادرست به حرکت در آورده و با سوء مدیریت، بحران‌های شرکت را تشدید می‌کنند.

کالینز سپس راه‌حلی را پیشنهاد می‌کند. او معتقد است رهبران می‌توانند راه مقابله با این سقوط را بیاموزند تا اگر خود را در حال زوال یافتند، روند آن را تغییر داده و معکوس کنند. نتایج پروژه‌ٔ تحقیقاتی او به شناسایی پنج مرحله‌ی گام به گام روند زوال شرکت‌ها انجامیده است. با شناخت و درک این مراحل، رهبران می‌توانند به طور قابل ملاحظه‌ای احتمال سقوطشان را کاهش دهند.

شنیدن کتاب صوتی از عرش به فرش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان و پژوهشگران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان