دانلود کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

معرفی کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد نوشتهٔ مسعود لعلی با گویندگی فرهاد اتقیایی در نشر پندار تابان منتشر شده است. این کتاب بر اساس تمام آثار برایان تریسی از جمله کتاب مشهور قورباغه‌ات را قورت بده، نوشته شده است.

درباره کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد

کتاب حاضر چکیده‌ای است از ۴۰ اثر بریان تریسی در مورد کلیه اصول و راهکارهای ارائه شده توسط اوست. فصل‌بندی کتاب به‌صورت اصول ۱۲۹ گانـه تنظیم شده است. «حکایت آن که قورباغه‌اش را قورت داد» حکایتِ اصول و روش‌هایی است که باعث شد برایان از دل فقر و گمنامی پله‌های موفقیت را با همت و تلاش خستگی‌ناپذیرش طی کند و یک‌بار برای همیشه، قورباغه‌اش را قورت دهد.

کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به آثار برایان تریسی پیشنهاد می‌شود.

درباره بریان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. وی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است.

پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند. به همین خاطر، برایان و سه برادرش، با کمک نهادهای خیریه، تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. پس خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. او مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعه نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند.

از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دار کردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «طعم شیرین پیروزی» و... اشاره کرد.

ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات شده است.

بخشی از کتاب صوتی حکایت آن که قورباغه اش را قورت داد

«اصل ۲‌: علت و معلول، قانون حاکم بر دنیا

« موفقیت و خوشبختی حساب و کتاب دارد ».

ارسطو چنین می‌گفت: « ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن اصول و قوانین حاکم هستند، نه اتفاقات. » او می‌گفت: « هر چیزی به دلیل خاصی اتفاق می‌افتد حتی اگر ما آن دلیل را ندانیم ». همچنین معتقد بود که: « مبنای هر معلول، علت یا علل خاصی است. هر عمل یا علتی دارای اثری است حتی اگر آن را نبینیم یا نپسندیم ».

جستجوی بی‌وقفه برای یافتن حقیقت و کشف رابطه علت و معلول در اتفاقات و وقایع باعث‌شده که غرب در زمینه‌های علوم، تکنولوژی، طب و فلسفه و حتی امور جنگی در عرض ۲۰۰۰ سال به پیشرفت‌های شایانی دست یابد.

در کتاب مقدس این مطلب با عنوان اصل کاشت و برداشت مطرح شده است: « هر چه را که انسان بکارد، همان را برداشت خواهد کرد ». نیوتن آن را اصل سوم حرکت نامید و چنین گفت: « برای هر عملی عکس‌العملی است مساوی و در جهت مخالف آن. » اصل علت و معلول می‌گوید که موفقیت، ثروت، خوشبختی و پیشرفت، همه آثار و نتایج مستقیم یا غیرمستقیم علت‌ها یا اعمال خاصی هستند.

احتمالاً مهم‌ترین بسط قانون علت و معلول این است: افکار، علت هستند و شرایط معلول. افکار شما علت هستند و شرایط زندگی‌تان معلول آن علت‌ها هستند.

افکارتان دلیل اصلی هر چیزی هستند که در زندگی‌تان پیش می‌آید. اگر می‌خواهید هر چیزی را به هر نحوی در زندگی‌تان تغییر بدهید، باید اول افکاری را که موجب آنها می‌شوند تغییر بدهید.

قانون بزرگ

هر اتفاقی به دلیلی روی می‌دهد. موفقیت، یک حادثه نیست؛ شکست هم یک حادثه نیست. آنچه اتفاق می‌افتد تصادفی نیست، بلکه نتیجه یک قانون تغییرناپذیر است.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان