دانلود کتاب صوتی عجیب ترین راز با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عجیب ترین راز اثر ارل نایتینگل

دانلود و خرید کتاب صوتی عجیب ترین راز

معرفی کتاب صوتی عجیب ترین راز

عجیب‌ترین راز کتابی در زمینه موفقیت و نوشته ارل نایتینگل است. نایتینگل در کتاب عجیب‌ترین راز، عصاره تحقیقات شگفت‌انگیزش را در قالب فرمولی ساده برای موفقیت ارائه کرده است که برای همه افراد، فارغ از شرایطشان قابل اجراست.

درباره کتاب صوتی عجیب ترین راز

نایتینگل معتقد است اکثریت مردم از اهمیت عجیب‌ترین راز غافل هستند و به جای آن، در انفعال و بی‌عملی غوطه‌ور می‌شوند، آن‌ها بی‌هدف و ناراضی‌اند و معنای زندگی را گم کرده‌اند. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه ذهنیت خود را طوری تغییر دهید که بتوانید در زمینه کاری خود جزو پنج درصد موفق شوید.

نایتینگل در پایان کتاب عحیب‌ ترین راز، چالشی سی روزه را به منظور پیاده‌سازی عجیب‌ترین راز ارائه می‌کند. این آزمون برای خلق عادت‌های جدید و سالم طراحی شده که تمرکز آن‌ها، بر دستیابی به اهداف، با کمک غلبه بر چرخه مسموم افکارِ منفی است. تردید به خود، نگرانی، ترس و دیگر احساسات منفی، بدون شک شما را در زندگی عقب نگه می‌دارند. چنانکه قانون کاشتن و درو کردن بیان می‌دارد، اگر این احساسات منفی را در خاک ذهن خود بکارید، خرمن اضطراب، ترس و شکست را درو خواهید کرد.

ذهن شما و فراتر از آن، کائنات، تفاوت بین محصول مثبت و منفی را درک نمی‌کنند. چه سم بکارید چه امید، معادل آنچه که کاشته‌اید را درو خواهید کرد. به محض اینکه تمرکز شجاعانه، آرام و مثبت بر یک هدف را جایگزین افکار محدودکننده و منفی کنید، فقر مالی، عاطفی و معنوی را با فراوانی عوض خواهید کرد و انواع ثروت‌ها از همه نوع در زندگی شما جاری خواهند شد.

شنیدن کتاب عجیب‌ترین راز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم.


نظرات کاربران

zahra
۱۳۹۹/۱۲/۰۸

خوبه ،

korush
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

سلام کتاب دیگش هم به اسم از همه جلو بزن رو هم صوتی منتشر کنید عالی میشه 👌🌷

drm.ahmadpour
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

کتاب عالی با گویندگی عالی‌تر حتما گوش دهید

ایمان صانعی
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

خیلی عالی و مفید

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان