دانلود کتاب صوتی زنان، خورد و خوراک، معنویت (میکروبوک) با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنان، خورد و خوراک، معنویت (میکروبوک) اثر جنین راث

دانلود و خرید کتاب صوتی زنان، خورد و خوراک، معنویت (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی زنان، خورد و خوراک، معنویت (میکروبوک)

کتاب صوتی زنان، خورد و خوراک، معنویت نوشتهٔ جنین راث و ترجمهٔ حمیده رستمی است و با صدای سپیده سلیمیان منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی از کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت است.

درباره کتاب زنان، خورد و خوراک، معنویت (میکروبوک)

در بیشتر موارد، اضافه وزن صرفاً قصهٔ چند کیلو وزن زیادی و بی‌اختیار خوردن نیست. به‌همین دلیل است که رژیم گرفتن هرگز واقعاً مشکل وزن را حل نمی‌کند. مشکل واقعی در زیرِ سطح ناخواسته غذا خوردن و رژیم غذایی اجباری نهفته است، که عبارت است از عدم تمایل به حس‌کردن و توجه نشان‌دادن به احساسات ناراحت‌کننده‌ای مثل غم‌ و اندوه، تنهایی و بی‌کسی، یا خشم و عصبانیت. توجه به این احساسات و تأیید و پذیرش آنها که بخشی ضروری از تجارب بشر است، کم‌کم نیاز به خوردن هله‌هوله و خوراکی‌های ناسالم را از بین می‌برد.

جِنین راث، نویسندهٔ این کتاب، ده‌ها سال است که به مردم کمک می‌کند زندگی احساسی و هیجانیِ سالم‌تری داشته باشند. او در این کتاب تجربیات و دانشی را که در سفر خودش کسب کرده و آنچه را از دیگران یاد گرفته، به‌اشتراک می‌گذارد.

شنیدن زنان، خورد و خوراک، معنویت (میکروبوک) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنانی که می‌خواهند لاغر شوند و کم‌خوری را پیشهٔ خود سازند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از زنان، خورد و خوراک، معنویت (میکروبوک)

معمولاً مشکلاتی مثل تهدید و اذیت شدن در مدرسه، کتک خوردن و بدرفتاری دیدن در خانه، یا طلاق والدین است که مشکلِ بغرنجِ اختلال در خوردن را ایجاد می‌کند.

در مورد جِنین راث هم مشکلات و عذاب‌های دوران بچگی‌اش باعث ایجاد اختلالِ خوردن در او شد.

او در اوایل دوران نوجوانی اغلب بابت رابطهٔ ازهم‌گسیخته و ناکارآمدش با پسرها یا پدرومادرش عصبانی یا ناراحت و غمگین بود، بنابراین پرخوری می‌کرد تا اضطراب و آشفتگی‌اش را تسکین بدهد.

طبیعتاً، این مسئله باعث شد وزنش بالا برود و درنتیجه احساس کند که هیچ‌کس از او خوشش نمی‌آید. و همین باعث شد زمانی هفته‌ها یا ماه‌ها یک رژیم لاغری سخت را دنبال کند، که البته این برنامه‌ها هم همیشه کنار گذاشته می‌شدند؛ به‌این‌ترتیب که دیر یا زود او با یک شرایط احساسی ناراحت‌کننده مواجه می‌شد، که می‌توانست دعوا با خواهر و برادر یا نگاه نامهربانانهٔ غریبه‌ای در خیابان باشد. بعد، دوباره همان احساس خشم یا اندوه ظاهر می‌شد و او روزها یا هفته‌ها پرخوری را از سر می‌گرفت.

اما با وجود این ناراحتی، رنج و عذاب ممکن است عاقبت به بینش و بصیرتی معنوی هم منجر شود.

هیچ‌کس دردورنج را دوست ندارد، ولی بدون پریشانی و ناراحتیِ احساسی هیچ انگیزه‌ای نداریم تا دنبال معنایی عمیق‌تر در زندگی‌مان بگردیم. به‌علاوه، وقتی رنج و عذابِ ما به نقطه‌ای برسد که مقاومت‌مان درهم‌بشکند، بر سر دوراهی قرار می‌گیریم که تسلیم شویم و از زندگی دست بکشیم یا نگرشمان نسبت به زندگی و روش زندگی‌مان را تغییر بدهیم.

وقتی راث به این مرحله رسید، به مراقبه رو آورد و به مکاشفه‌ای معنوی نایل شد. او با این کشف پی برد که زندگی چیزی بیش از آن است که ما با حواس پنجگانه‌مان درک می‌کنیم. برای کشف حقیقت معنوی‌ات، بر مواردی تمرکز کن که آرامش خیالت را به هم می‌زند. وقتی در مورد چنین موضوعی تعمق و مراقبه کنی، عاقبت به احساسات هیجانیِ عمیق‌ترِ پنهان در پسِ دردورنج و ناراحتی‌ات پی می‌بری، که بعد می‌توانی آنها را تأیید و حل‌وفصلشان کنی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان