دانلود کتاب صوتی قضاوت‌زدایی با صدای سحر چوبدار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قضاوت‌زدایی اثر گابریل برنستین

دانلود و خرید کتاب صوتی قضاوت‌زدایی

معرفی کتاب صوتی قضاوت‌زدایی

کتاب صوتی قضاوت‌زدایی نوشته گابریل برنستین است. این کتاب کمک می‌کند به شناخت باورهایی که شما را از زندگی خوب بازمی‌دارند تا بتوانید زندگی شادتری داشته باشید. اگر می خواهید عادت قضاوت را تغییر دهید بایستی کل سیستم باورهایتان را عوض کنید. هدف این کتاب آنست که راهمان را به مبدا اصلی خود، یعنی عشق، پیدا کنیم.

درباره کتاب قضاوت‌زدایی

قضاوت یعنی؛ جداشدن از عشق. همان لحظه ای که خود را سوای از دیگری می بینیم، به دام نظامِ باور اشتباهی گرفتار می شویم که با ماهیت راستین ما یعنی همان عشق بیگانه است. همه ما در عمق وجود خود موجوداتی دوست داشتنی، مهربان و مشفقیم. در کتاب حاضر برای اشاره به این حالت از حقیقت، از کلمه عشق استفاده می کنم. جدایی از عشق دلیل رخ دادن همه نوع مشکل از قلدری در زمین بازی گرفته تا نژادپرستی نظام مند، رهبران جهانی بیگانه هراس و حتی تروریسم است. ما در زمانه نفاق برانگیزی زندگی می کنیم که جدایی بدل به هنجار آن شده است. در زمانه ای که وقتی حس می کنیم کسی به ما حمله می‌کند ما نیز متقابلا به وی حمله می بریم.

قضاوت پاسخی از سر اعتیاد به ضربه روحیِ عمیق درونی است. اولین ضربه روحی که ما خوردیم جدایی از عشق است. از منظر معنوی، انتخاب ترس و جدایی به جای عشق، ما را از حقیقت مان جدا می سازد. در چنین حالتی از جدایی، ما تکه تکه می شویم و ارتباط خود را با درونمان از دست می دهیم. در چنین حالت عدم وجود ارتباط است که ناخودآگاه به درون خود پشت می کنیم. احساس گناه و ناراحتی سراسر جودمان را فرامی گیرد، زیرا در اعماق می دانیم که به عشق پشت کرده ایم. اما گناه خود را به تمامی متوجه نمی شویم، بنابراین هرآنچه می توانیم را برای اجتناب از چنین احساسی انجام می دهیم. اینگونه است که چرخه قضاوت، الگویی اعتیادآور می شود.

ماهیت واقعی ما عشق است. اما یک جایی در زندگی، رویداد بیرونی ای رخ داده و موجب جدایی ما از ماهیت راستین مان می شود. جدایی از عشق، احساس خاص بودن یا عدم کفایت را در ما خلق می کند که ما را به سوی تنهایی و در نتیجه ترس سوق می دهد. ما می خواهیم از خود در برابر ترس یاد شده حفاظت کنیم، به همین خاطر ترس خود را در قالب قضاوت بیرون می ریزیم.

برای آغازسفر شفایابی از قضاوت ورزی و بازیابی عشق، بایستی قبول کنیم همه ما با مشکل یکسانی مواجهیم و راه حلی که پیش پایمان قرار دارد هم یکی است. مشکل ما جدا شدنمان از عشق و راه حل آن بازگشت به عشق است.

شنیدن کتاب قضاوت‌زدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی شاد و موفق پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

golibook
۱۴۰۰/۰۳/۱۴

کتاب به زبان ساده می‌گوید که برای دست برداشتن از قضاوت و رسیدن به صلح درونی باید پذیرای رنج زیادی باشیم، همچنین این کتاب برای شروع زندگی شادتر تلاش بر عوض کردن عادتِ قضاوت کردن‌ دارد که به کل، عقاید

- بیشتر
tarad
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

از همه نظر عالیه و توصیه میشه. خیلی وقتا افراد دیگه رو مورد قضاوت قرار میدیم که این قضاوت بیشتر از همه روی خودمون اثرات مخرب روحی داره. این کتاب به ما یاد میده که چرا و چگونه قضاوت کردن

- بیشتر
Negin
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

اگر از قضاوت کردن و قضاوت شدن خسته شده‌اید و دنبال روش‌هایی برای نابودی این خصلت بد می‌گردید حتما این کتاب صوتی رو بخوانید

second🙂
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

آخه صداش چه خوبه کلی کارتون با صداش دیدم🥺

Mohadese hp
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

کتاب خوب و مفیدی بود و به یکی از مسائلی که خیلیامون باهاش درگیریم میپردازه👌🏻📚

پرنیا اسد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عالیه هرکسی لازمه اینو گوش بده

نتاج
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

چطور از تله قضاوت کردن رها شویم؟ شما باید راه حل خودتان را داشته باشید. شناخت بیشتر از خود تنها راه حل مناسب است.

زمان

۶ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان