دانلود کتاب صوتی ایجاد مدل کسب و کار (میکروبوک) با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایجاد مدل کسب و کار (میکروبوک) اثر الکساندر اوستروالدر

دانلود و خرید کتاب صوتی ایجاد مدل کسب و کار (میکروبوک)

معرفی کتاب صوتی ایجاد مدل کسب و کار (میکروبوک)

میکروکتاب صوتی ایجاد مدل کسب و کار نوشتهٔ الکساندر اوستروالدر و ایو پینیور با ترجمهٔ حمیده رستمی در نشر لیوسا منتشر شده است. گویندگی این اثر را حمید یزدانی به‌ عهده دارد. این کتاب دفترچهٔ راهنمایی برای رؤیابینان، سرنوشت‌سازان و چالشگران است. میکروکتاب خلاصهٔ مختصری از یک کتاب است و کمک می‌کند که کتاب‌های بیشتری را در زمان کمتری بخوانیم. 

 درباره میکروکتاب صوتی ایجاد مدل کسب و کار

 می‌پرسی از این کتاب چه عایدت می‌شود؟ یاد می‌گیری کسب‌وکاری راه بیندازی که ارزش ایجاد کند و تحویل مردم بدهد. دلت می‌خواهد فکرِ بکرت را به کسب‌وکاری موفق و پررونق تبدیل کنی؟ یا کسب‌وکاری را که از قبل داشته‌ای، بر اساس نیازهای مشتریانت بهینه‌سازی کنی؟ خوب، پس احتمالاً وقتش است که یک مدل تجاری را گسترش بدهی. مدل تجاریِ خوب برای هر کسب‌وکاری ضروری است. این مدل دقیقاً معلوم می‌کند مشتریانت از چه قماش‌اند، در کدام بازار فعالیت می‌کنی، شرکایت چه کسانی هستند، چه مخـارجی داری، سـودت از کجـا مـی‌آیـد، درگیـر چـه فعالیت‌هایی هستی و درنهایت، به چه نحو ارزش و اعتبار ایجاد می‌کنی و تحویل مشتریانت می‌دهی. نکـات برجستـهٔ این کتـاب پایـه‌هـای ساختـن مـدل کسـب‌وکـار را یـادت می‌دهـد. یـاد مـی‌گیری که وقتـی کسب‌وکاری تـازه راه مـی‌اندازی با چـه سؤالاتی مواجـه می‌شوی و چطـوری با مشتریانـت همذات‌پنـداری کنی تا ایده‌هایی خلاقانه در اختیارت بگذارند. درعین‌حال یاد می‌گیری که چرا لازم است بدانی که مشتریانت چه افکاری در سر دارند؛ چطـور نـوشتـن داستـانـی کـوتـاه کمکـت می‌کند که ایده‌هایی تجاری به ذهنت برسد و چرا استفاده از نرم‌افزار اسکایپ رایگان است.

 میکروکتاب صوتی ایجاد مدل کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

 این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند یک کسب‌وکار جدید راه بیندازند پیشنهاد می‌کنیم.

 بخشی از میکروکتاب صوتی ایجاد مدل کسب و کار

«موقع ارتباط با مشتری مسائل بیشتری را باید در نظر بگیری تا صرفاً کانال‌هایی را که برای این کار از آنها استفاده می‌کنی. لحن کلام و شیوهٔ خدمات‌رسانی‌ات به یک اندازه مهم است. و به‌همین دلیل است که مدل کسب‌وکارت باید ارتباط با مشتری را در نظر داشته باشد.

ارتباطی که با ارباب‌رجوعت برقرار می‌کنی خیلی مهم است، چون آن است که تعیین می‌کند چه ارزش و اعتباری برای شرکتت قائل شوند. حالا تو برای ارتباط با مشتریانت شخصاً با آنها تماس می‌گیری یا از طریق ایمیل‌های خودکار؟ از هر دوی این روش‌ها هم می‌توانی استفاده کنی. بیا فرض کنیم تو یک شرکت فناوری اطلاعات داری. مشتری‌هایی که مشکلی بخصوص دارند شاید به کمک شخصی نیاز داشته باشند، درحالی‌که مشتریان عادی می‌توانند ایمیلی خودکار در مورد معاملاتِ آتی دریافت کنند.

یک گزینهٔ دیگر سلف‌سرویس است، رویکردی که شرکت چندملیتی آیکیا هم از آن تبعیت می‌کند. شرکت‌هایی هم حتی از مدلِ ساختِ مشترک استفاده می‌کنند تا با ایجاد پیوند و ارتباط بین نیروها و مشتریانشان ارزش ایجاد کنند. مثلاً شرکت آمازون را در نظر بیاور که مشتری‌هایش نقدِ کتاب می‌نویسند و با این کار برای مشتری‌هایی که به‌صورت آنلاین کتاب می‌فروشند، ارزش ایجاد می‌کنند.

بعد از تعیین راهبردی برای مدیریت ارتباط با مشتری، مدل کسب‌وکارت به جریان درآمد نیاز دارد. اگر مشتری‌ها قلبِ کسب‌وکارت باشند، پس جریان‌های کسب درآمد هم رگ‌ها و عروقی هستند که پویایی اوضاع را حفظ می‌کنند. از سه راه می‌شود درآمد ایجاد کرد: معامله، درآمد مکرر ماهانه، اجرت استفاده از خدمات.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۳۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۳۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان