دانلود کتاب صوتی شهر گربه ها با صدای پیمان غریب پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شهر گربه ها اثر هاروکی موراکامی

دانلود و خرید کتاب صوتی شهر گربه ها

انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شهر گربه ها

کتاب صوتی شهر گربه ها نوشتهٔ هاروکی موراکامی و ترجمهٔ فرزین فرزام و گویندگی پیمان غریب‌ پناه است و نشر نون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شهر گربه ها

تنگو بچه که بود، پدرش مسئول دریافت حق اشتراک برای یک شبکهٔ رادیو و تلویزیون نیمه دولتی بود، بنابراین هر یکشنبه تنگو را با خودش می‌برد تا خانه به خانه مبلغ حق اشتراک را دریافت کنند. تنگو این پرسه‌گردی‌ها را پیش از رفتن به مهدکودک آغاز کرده بود و بدون اینکه حتی یک پایان هفته را استراحت کند، تا کلاس پنجم این کار ادامه داشت. به فکرش هم نرسید که آیا بقیهٔ جمع‌کنندگان مبالغ حق اشتراک ان اچ کی هم روزهای یکشنبه کار می‌کردند، ولی تا آنجایی که به یادش می‌آمد پدرش همیشه کار می‌کرد. پدرش حتی با شور و شوق بیشتری ار حد معمول کار می‌کرد چون مردمی که در طول هفته معمولاً سرِ کار بودند، روزهای یکشنبه در خانه می‌ماندند که او می‌توانست از همه آن‌ها حق اشتراک را بگیرد. پدر تنگو چند تا دلیل داشت که توی این خانه‌بدوشی او را با خودش می‌برد. یکی از دلایل این بود که نمی‌توانست بچه را تنها توی خانه بگذارد. این موضوع یکی از داستان‌های این کتاب است. 

این کتاب مجموعه‌ای از پنج داستان کوتاه است با نام‌های شهر گربه‌ها، شهرزاد، سامسای عاشق، کینو، دیروز که بن‌مایهٔ آن‌ها زندگی، عشق و تنهایی سخن است. هاروکی موراکامی استاد به تصویر کشیدن انسان مدرن در داستان‌هایش است و او را به همین دلیل جادوگر کلمات نامیده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی شهر گربه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به طرفداران داستان کوتاه و داستان‌های موراکامی پیشنهاد می‌کنیم.



معرفی نویسنده
عکس هاروکی موراکامی
هاروکی موراکامی

هاروکی موراکامی در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۴۹ میلادی در توکیوی ژاپن چشم به جهان گشود. پدر و مادر او، هر دو معلم بودند و در مدارس مختلف، ادبیات ژاپنی تدریس می‌کردند. پدرِ هاروکی از سربازان جنگ دوم امپراتوری ژاپن و چین بود و در طی این درگیری‌ها به‌شدت دچار جراحت شده بود. موراکامی بعدها در مقاله‌ای به نام از «پدرم که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم» بیان کرد که آسیب‌های وارده بر پدرش در زندگی او تأثیر به‌سزایی داشته است.

نظرات کاربران

مریدا
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

خیلی لذت بردم، هم از قلم آقای موراکامی مثل همیشه، هم از صدای دلنشین گوینده❤️

کاربر اهدا
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

کتاب خوبی بود چند تا داستان کوتاه که افکار خاص و گاهی عجیب نویسنده را بیان میکرد اما یه حسی داشت، راوی یا شخصیت اصلی در تقریبا همه داستان ها خیلی ساده و کم تجربه و گنگ بود. به جز

- بیشتر
atousa
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

موراکامی رو خیلی دوست دارم اما این داستان ها مبهم و بی سر و ته بودن انگار سانسور شده باشن اصلا توصیه نمیکنم

s.h
۱۴۰۰/۱۲/۰۴

فقط سامسای عاشق خوب بود

زمان

۴ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱۹۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱۹۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان