دانلود کتاب صوتی سیستم تندرستی با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیستم تندرستی اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی سیستم تندرستی

معرفی کتاب صوتی سیستم تندرستی

کتاب صوتی «سیستم تندرستی» نوشتهٔ آنتونی رابینز با ترجمهٔ گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد و گویندگی عطیه بادامچی در نشر مسیر سبز رشد منتشر شده است. آیا تاکنون برایتان پیش‌آمده که از وضع موجودتان ناراضی باشید و بخواهید آن را تغییر دهید اما نیرو و انرژی لازم برای تغییر را در وجودتان حس نکنید؟ کتاب سیستم تندرستی راه رهایی از این وضعیت ناخوشایند را به شما نشان می‌دهد.

درباره کتاب صوتی سیستم تندرستی

 آیا مدام احساس خستگی می‌کنید؟

 آیا بدنتان ضعیف شده و مدام بیمار می‌شوید؟

 آیا نمی‌دانید که بدنتان واقعاً به چه مواد غذایی نیاز دارد؟

 آیا هیچ کنترلی بر روی جسم خود ندارید؟

اگر تمام این موارد باعث آزار شما می‌شود باید به شما بگویم که شما هم به مشکل من گرفتار هستید.

من هم برای سال‌های سال فردی بی‌حوصله و بی‌انگیزه بودم و هیچ انرژی‌ای در خودم احساس نمی‌کردم. می‌دانستم چه می‌خواهم اما توان اقدام نداشتم . تمام این‌ها باعث شد که دست به اقدام بزنم و چندین سال در مورد عادات رفتاری و رژیم غذایی افراد سالم تحقیق کنم. این تلاش‌ها منجر به کتابی شد که هم‌اکنون در مقابل شما قرار دارد. من این مطالب را به‌صورت یک سیستم کارآمد و قدرتمند درآوردم و نام آن را سیستم تندرستی قرار دادم و با استفاده از آن نه‌تنها اضافه‌وزنم را برطرف کردم، بلکه به چنان سطحی از انرژی رسیدم که توانستم الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده به میلیون‌ها مخاطبم در سراسر جهان باشم؛ بنابراین به شما توصیه می‌کنم حتماً وقت لازم را صرف یادگیری دقیق این سیستم کنید و با اجرای صحیح آن از رودخانه‌ای از انرژی در وجودتان بهره‌مند شوید.

دربارهٔ آنتونی رابینز

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) به سال ۱۹۶۰، در خانواده‌ای گمنام و فقیر دیده به جهان گشود. پس از گذراندن مدارج ابتدایی تحصیل، به حرفه‌های گوناگونی روی آورد اما در هیچ‌کدام به موفقیت چشمگیری دست نیافت. به گفته‌ی خودش، تا سن بیست‌ودو سالگی، تنها صاحب یک سرپناه بسیار کوچک بود. علاوه بر دشواری‌های اقتصادی، پُرخوری نیز بلای جان او شده بود. تا جایی که در مقطعی وزنش از صدوبیست کیلوگرم نیز تجاوز کرده بود!

با این حال او حتی در سخت‌ترین شرایط، خیال بزرگ‌ترین موفقیت‌ها را در سر می‌پروراند. همین روحیه‌ٔ جاه‌طلبانه، او را مصمم به کاهش وزن کرد. او پس از مطالعه‌ٔ کتاب‌های ورزشی و پی‌بردن به بی‌فایده‌بودن آن‌ها، تصمیم گرفت افرادی را که در زمینه‌ٔ پرورش اندام سرآمد بودند، الگوی خود قرار دهد و از دستورالعمل‌های آنان پیروی کند؛ این کار جواب داد و آنتونی رابینز ظرف مدت زمانی کوتاه، به وزن ایده‌آل خود رسید.

شیوه‌ٔ ابتکاری رابینز در کاهش وزن که مبتنی بر روش‌های انگیزشی و عمدتاً روحی و روانی بود، سرمشق او برای تحقیق بیشتر درباره‌ٔ امکان رسیدن به موفقیت‌های گوناگون از طریق شیوه‌های ذهنی و روانشناسانه شد. این بررسی‌ها سرانجام از او متفکری قدرتمند ساخت که در کتاب‌های متعدد خود، مخاطبینش را به سوی بلندترین قله‌های کامیابی هدایت می‌کند.

زبان پرشور و ایده‌های جسورانه و لحن جذاب آنتونی رابینز، مطالعه‌ٔ آثار وی را برای طیف گوناگونی از خوانندگان جذاب نموده است. شهرت رابینز در ایران، عمدتاً به سلسله کتاب‌های موفقیت او برمی‌گردد که توسط ناشرین متعدد به چاپ رسیده است.

کتاب صوتی سیستم تندرستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد