دانلود کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن

انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن

کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن نوشته آنتونی رابینز است که با ترجمه زهرا عباسی و صدای مهبد قناعت پیشه منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد به موفقیت برسید.

درباره کتاب هیولای درونت را بیدار کن

با این کتاب یاد می‌گیرید چگونه ذهن، احساسات و سرنوشت خود را کنترل کنید. برای رسیدن به موفقیت در زمان حال باید چه تصمیمی گرفت! چگونه از تصمیمات اشتباه در گذشته تجربه کسب کنید و نسبت به آنها متعهد باشید. از چه راهی می‌توانید در زندگی فعلی خود تغییر ایجاد کنید. چگونه به رویاها و استعدادهای پنهان و اعجاب انگیز خود دست یابید و  هویت جدید، قدرتمند و با اقتداری را برای خود بسازید.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا به هدف‌هایتان برسید و راه موفقیت را پیدا کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا هر روز با هیجان بیشتری از خواب بیدار شوید. انگیزه‌ی لازم جهت دستیابی به رویاهای خود پیدا کنید و با تغییر اساسی در زندگی، به سمت موفقیت حرکت کنید.

شنیدن کتاب هیولای درونت را بیدار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در جست و جوی موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رویاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتا با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت است، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

Lena
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

یکم ادمو گیج میکنه فقط بخاطر گویندگی خریدم و تا اخر گوش دادم

کاربر 2407249
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

خیلی خوبه عالی

کاربر ۲۲۰۱۴۵۱
۱۴۰۲/۰۲/۲۲

کاملا بی سر وته.

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۹۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان