دانلود کتاب صوتی چگونه با رها کردن به خواسته هایمان برسیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی چگونه با رها کردن به خواسته هایمان برسیم

کتاب صوتی چگونه با رها کردن به خواسته هایمان برسیم نوشته و حاصل گویندگی و اقدام به انتشار نازنین آذرسا است. او در این کتاب صوتی از راز رسیدن به خواسته‌ها سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی چگونه با رها کردن به خواسته هایمان برسیم

نویسندهٔ کتاب صوتی چگونه با رها کردن به خواسته هایمان برسیم گفته است که راز رسیدن به موفقیت این است که با خود واقعیمان در ارتباط باشیم و درعین‌حال، خواسته‌های بیشتری داشته باشیم. نازنین آذرسا باور دارد که برای رسیدن به موفقیت، شادبودن کافی نیست؛ باید سطح توقعات خودتان را بالا ببرید. او گفته است که اگر واقعاً چیزی را بخواهید، می‌توانید به آن برسید. افرادی که به خواسته‌های خودشان نمی‌رسند، حتماً خواسته‌های خودشان را تابه‌حال با خودشان مطرح نکرده‌اند! شاید آن‌ها گاه چیزی را خواسته باشند، ولی واقعاً از ته دلشان به‌دنبال رسیدن به آن نبوده‌اند. اگر می‌خواهید به چیزی برسید، باید آن‌قدر به آن فکر کنید و رسیدن به آن چیز آن‌قدر برایتان مهم باشد که اگر آن را به دست نیاورید، واقعاً ناراحت شوید. از طرف دیگر باید یاد بگیرید که چگونه رنج‌ها و مشقت‌های راه را فراموش کنید تا بتوانید از ته دل شاد شوید. ما باید در راه رسیدن به موفقیت و خواسته‌هایمان در مقابل یأس، ناامیدی، نگرانی و دیگر احساسات منفی‌ای که با آن‌ها مواجه می‌شویم، عشق، شادی و اعتمادبه‌نفس خود را حفظ کنیم. درست به همین دلیل است که افراد موفق بسیاری، از صفر شروع کرده و به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌اند.

در این کتاب صوتی، پاسخ این سؤال بزرگ را که همیشه ذهنمان را اشغال کرده، پیدا می‌کنیم؛ اینکه چگونه می‌توانیم در عین خواستن چیزی، با رهاکردن آن را به دست آوریم؛ پس اگر علاقمند هستید که در این باره بیشتر بدانید، کتاب صوتی چگونه با رها کردن به خواسته هایمان برسیم را تا پایان بشنوید. در این کتاب از تأثیر شگفت‌انگیز گوش‌دادن به سابلیمینال‌ها (پیام‌های پنهان) در رهایی صحبت شده است. هیپنوتراپی و خود هیپنوتیزم پنهان چیست و چگونه عمل می‌کند؟ این اثر صوتی را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی چگونه با رها کردن به خواسته هایمان برسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۶۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۶۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان