دانلود کتاب صوتی کنترل محیط اطراف با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل محیط اطراف اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل محیط اطراف

معرفی کتاب صوتی کنترل محیط اطراف

کتاب صوتی کنترل محیط اطراف نوشته جول اوستین است و با صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. 

درباره کتاب کنترل محیط اطراف

در این کتاب صوتی که برگرفته از یکی از سخنرانی‌های جول اوستین به همین نام است. در این کتاب گویا جول اوستین به ما یاد می‌دهد که چطور محیط اطرافمان را مدیریت کنیم.

قاعدتا در اطراف ما افراد و شرایطی وجود دارند که باعث سمی شدن ما و روح و روان می‌شوند. حال اگر ما برخورد با این افراد را به نوعی بلد باشیم می‌توانیم جلوی صدماتی که این افراد می‌توانند به ما بزنند را بگیریم. افکار منفی یکی از مشکلات و دغدغه های اساسی در بین بسیاری از اشخاص در جامعه است.

افکار موجود در ذهن تا حد بسیار بالایی شخصیت و الگوی رفتاری انسان را شکل می‌دهد. عوامل وراثتی و اکتسابی مانند ژن، خانواده، دوستان و بسیاری از موارد دیگر در تعیین شکل و ذهنیت کلی ما تاثیرگذار هستند. منفی‌نگری می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های روحی و روانی و عدم موفقیت در زندگی شود. برای مثال افکار منفی به‌واسطه پیش داوری نادرست، زمینه شکست و عدم موفقیت را قبل از انجام کاری به شخص القا می‌کند و این موضوع تاثیر بالایی در عدم دستیابی به اهداف دارد. این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید زندگی شادی داشته باشید و محیط اطرافتان را مدیریت کنید. این کتاب صوتی جول اوستین به ما می گوید که چگونه با داشتن ایمان به خداوند می‌توانیم از تمامی مشکلات عبور کنیم و زندگی سرشار از امیدداشته باشیم.

پس اگر شما نیز علاقه‌مند هستید به شرایطی که به ناخواسته به شما تحمیل شده مسلط شوید این کتاب را تا انتها بشنوید.

شنیدن کتاب کنترل محیط اطراف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کنترل محیط اطراف

امید به زندگی یکی از شاخص های مهم در زندگی انسان ها است که به طور متوسط طول عمر مفید آنها را به نمایش می گذارد. هر چقدر وضعیت بهداشتی و شرایط رفاهی انسان ها رو به بهبود رود، میزان امید به زندگی در آنها نیز افزایش می یابد. یکی از دلایل طولانی تر بودن عمر زنان نسبت به مردان، وجود قوی تر این شاخص در بانوان است. به همین دلیل امید به زندگی از اهمیت بسیار بالایی در زندگی اجتماعی و شخصی انسان ها برخوردار است.

اهمیت امید به زندگی در انسان ها

امید به زندگی یکی از اصول مهم برای موفقیت در زندگی است امیدوار بودن این احساس را در انسان به وجود می آورد که، با تلاش می تواند به خواسته هایش دست پیدا کند. همچنین می تواند انگیزه انسان را برای دست یابی به اهدافش تقویت نماید. امید داشتن در زندگی علاوه بر سلامت روانی به حفظ سلامت جسمی افراد نیز کمک می کند.

زندگی مسیری پر از مشکلات و پستی و بلندی است. که افراد برای گذران آن نیاز به صبر و قدرت زیادی دارند. در زندگی هر فردی شرایطی پیش خواهد آمد، که بدون داشتن امید گذر کردن از آن مرحله کاری نسبتا دشوار است. بنابراین امید در زندگی یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای عبور از مشکلات است. امید در زندگی همانند نیرویی است که شما برای انجام یک کار به آن نیاز دارید.

به طور کلی افرادی که در زندگی امید ندارند، ترجیح می دهند بدون هیجان ترین کار را انجام دهند و برای رسیدن به اهدافشان هیچگونه تلاشی نکنند. اما افرادی که در زندگی امید دارند، هر گونه سختی و چالشی را برای رسیدن به اهدافشان تحمل می کنند.

در 

نظرات کاربران

ar
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

کتاب عالی ، متن روان ، گویندگی خانم نازنین آذرسا بسیار حواس‌پرتکن و نابهنجار و نامطلوب با تشکر از دست اندرکاران عزیز

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان