دانلود کتاب صوتی مینیمالیسم با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مینیمالیسم اثر جاشوا فیلدز ملبورن

دانلود و خرید کتاب صوتی مینیمالیسم

معرفی کتاب صوتی مینیمالیسم

خلاصهٔ کتاب صوتی مینیمالیسم نوشتهٔ جاشوا فیلدز ملبورن و رایان نیکدیمس و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. با شنیدن این اثر صوتی، پرمعنا زندگی کنید و بیاموزید: چگونه با ساده‌گرایی، زندگی هدفمندی داشته باشید.

درباره کتاب صوتی مینیمالیسم

آیا در زندگی خود احساس رضایت می‌کنید؟ نگاهی به زندگی روزمرهٔ خود بیندازید؛ آیا هر روز صبح با هزار زحمت از تختخواب بیرون می‌آیید، سر کار می‌روید و شب خسته و درمانده به خانه باز می‌گردید؟ آیا محل کارتان جهنمی است که باید هر روز ساعات زیادی را در آن سپری کنید تا بتوانید از پس مخارج زندگی بربیایید؟ اوضاع خانه‌تان چطور است؟ آیا هر گوشه از خانه پر از اشیایی است که بدون ‌هدف خریده‌‌اید و اکنون حتی به آن‌ها نگاه هم نمی‌کنید؟ آیا دائماً از کوچک‌بودن خانه‌تان شکایت دارید؛ چون نمی‌توانید تمام خرت‌و‌‌پرت‌های بلااستفاده و اضافی‌تان را در آن جای دهید؟

داشتن شغلی که تنها فایده‌اش تأمین معاش است، نمی‌تواند رضایت خاطر چندانی ایجاد کند؛ از آن بدتر اینکه با پولی که به‌زحمت درمی‌آورید، بدون فکر و هدف چیزهایی بخرید که هیچ فایده و ارزشی برایتان ندارند. طولی نمی‌کشد که زندگی‌تان پر از اشیای بی‌ارزشی می‌شود که قرار بود حالتان را خوب کنند، اما فقط موجب اضطراب و تشویش بیشتر شدند. اگر این توصیفات دربارهٔ شما هم صدق می‌کند، شاید وقت آن رسیده است که نگاهی دوباره به زندگی‌تان بیندازید و در آن تغییراتی ایجاد کنید. شما در این مسیر تنها نیستید؛ میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان با مشکل مشابهی مواجه هستند و هر کدام به‌نحوی در تلاش هستند تا از چنین وضعیتی خلاص شوند.

«مینیمالیسم» یا ساده‌گرایی راه‌حلی است که جاشوا فیلدز ملبورن و رایان نیکدیمس برای این مشکل اندیشیده‌اند. این ۲ در کتاب صوتی مینیمالیسم تجربیات خود از یک زندگی ساده و پرمعنی را به اشتراک می‌گذارند و نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید از زندگی طاقت‌فرسای کارمندی، وابستگی به پول و انباشتگی‌ها رها شوید؛ علاوه بر این، با شنیدن این خلاصه‌کتاب درمی‌یابید که چگونه می‌توانید به کمک چند راهکار و کمی تلاش، کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید، آزادی عمل داشته باشید و معنا و مقصود حقیقی خود را دریابید.

شنیدن کتاب صوتی مینیمالیسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران داشتن یک زندگی راحت‌تر و درست‌تر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مینیمالیسم

«بسیاری از افراد با این باور بزرگ شده‌اند که تنها راه رسیدن به موفقیت در زندگی، داشتن یک شغل خوب و مطمئن است. غالباً منظور از یک شغل خوب و مطمئن، کاری است که حقوق و دستمزد بالایی داشته باشد. از نظر این افراد، یک شغل هر چقدر حقوق بالاتری داشته باشد، نشان دهنده موفقیت بیشتر است؛ البته این موفقیت بیشتر، ارزان به دست نمی‌آید. آن‌ها زمان زیادی را در محل کارشان سپری می‌کنند و وقت اندکی برای خانواده و عزیزانشان دارند. آن‌ها حتی حاضرند فرزندانشان زیر نظر پرستار بچه بزرگ شوند تا خودشان بتوانند زمان بیشتری را صرف پول درآوردن کنند!

هر کسی که پول بیشتری دارد، لزوماً خوشبخت‌تر نیست. افراد ثروتمند بسیاری وجود دارند که نمی‌دانند با پول خود چه کنند. آن‌ها چنان زندگی پر از استرسی دارند که به اختلالات تغذیه‌ای دچار می‌شوند و به سراغ خریدهای بی‌معنی می‌روند تا شاید حالشان بهتر شود. آن‌ها دائماً نگران آینده هستند، بدون اینکه از زمان حال لذت ببرند. در واقع در اغلب اوقات، پول به جای خوشبختی، بدبختی می‌آورد.

به نظر شما آیا واقعاً ارزش دارد که به خاطر پول بیشتر، سختی‌های شغلی پر استرس و طاقت‌فرسا و همچنین دوری از خانواده را تحمل کنید؟

این سؤالی است که رایان نیکدیمس از خودش پرسید. او سال‌ها در یک شرکت بزرگ آمریکایی کار می‌کرد. از هر لحاظ او شغلی «خوب و مطمئن» داشت، حقوق بالایی دریافت می‌کرد و هر چه دلش می‌خواست می‌خرید. او در آستانه یک ترفیع شغلی بزرگ بود که تصمیم گرفت استعفا دهد! او قرار بود پستی مدیریتی بگیرد؛ پستی که می‌بایست به خاطرش ۸۰ ساعت در هفته کار می‌کرد و فشار و مسئولیت فراوانی را متحمل می‌شد.

نیکدیمس می‌دانست که پذیرفتن این موقعیت، زندگی‌اش را جهنم می‌کند. او از اوضاع زندگی‌اش خشنود نبود و هر چقدر چیزهای بیشتری می‌خرید، کمتر احساس خوشبختی می‌کرد. برای او ترفیع شغلی به معنای خط کشیدن روی رؤیاهایش بود. به همین خاطر تصمیم گرفت که یک بار برای همیشه کنترل زندگی‌اش را به دست بگیرد و از شغل طاقت‌فرسایش استعفا دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان