دانلود کتاب صوتی میانبر (میکروبوک) با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی میانبر (میکروبوک) اثر جان پولاک

دانلود و خرید کتاب صوتی میانبر (میکروبوک)

نویسنده:جان پولاک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی میانبر (میکروبوک)

کتاب صوتی میانبر نوشته جان پولاک با ترجمه حمیده رستمی و گویندگی گشتاسب امجدی در انتشارات لیوسا منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند بدانید چگونه تشبیه و استدلال تمثیلی باعث می‌شود ارتباطات آشکار شوند، جرقه نوآوری زده شود و عالی‌ترین ایده‌های ما فروش برود.

 درباره کتاب میانبر

 کتاب میانبر خلاصه‌ای کاربردی از کتاب اصلی است که شما را برای موفقیت بیشتر همراهی می‌کند. خیلی سخت می‌شود مسائل پیچیده را توضیح داد، مخصوصاً به کسی که اطلاعات کمی درباره‌ موضوع مورد بحثِ ما دارد. ولی یک میانبر کوتاه در زبان‌شناسی هست که می‌تواند در این مورد کمک‌مان کند، و آن تشبیه یا استدلال تمثیلی است. تشبیه یعنی استفاده از یک مورد برای توضیحِ موردی دیگر، که کمک‌مان می‌کند دانش و اطلاعاتی را به دیگران انتقال بدهیم. ما خیلی زیاد از تشبیهات و استدلال تمثیلی استفاده می‌کنیم. اگر تا به‌حال شده که دعوت کسی را نپذیری و آن را به زمانی دیگر موکول کنی، یا به دوستت گفته‌ای درست است که رابطه‌اش با فلان کس به هم خورده ولی خیلی‌ها هستند که می‌تواند با آنها دوست بشود، از استدلال تمثیلی استفاده کرده‌ای. اما استدلال تمثیلی در مواردی خیلی بیشتر از توضیح مسائل می‌تواند به کارمان بیاید. تشبیهاتِ خوب و به‌جا می‌توانند نیروی محرکی برای نوآوری و آغازگر جنگ یا مبارزات انتخاباتی باشند. نکات برجسته‌ این کتاب یادتان می‌دهد که چطور قدرت تشبیه و استدلال تمثیلی را به‌ نفع خودتان مهار کنید.

کتاب صوتی میانبر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب را به تمام فعالان حوزه فروش در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

 بخشی از کتاب میانبر

 جرقهٔ الهام‌بخش خط مونتاژ در سال ۱۹۱۳ زده شد، زمانی که بیل کِلان، یکی از مهندسانِ شرکت فورد، موقع بازدید از کشتارگاهی در شیکاگو متوجه شد چگونه حیوانات به‌سرعت روی نقاله‌ای جلو می‌روند تا مراحل مختلف سلاخی را طی کنند. او این روند را با روش تولید خودرو در شرکت خودشان مقایسه کرد. قبل از راه‌اندازی خط مونتاژ، هر کارگری موظف بود تمام قطعاتِ مورد نیاز را سرهم کند، که اصلاً کارآمد نبود. کِلان مجسم کرد که کارگران همان روشی را در ساخت خودرو به‌کار بگیرند و به خودروها دسترسی داشته باشند که سلاخ‌ها در فرآیند آماده کردن گوشت به‌کار می‌گرفتند. خط مونتاژ موفقیتی بزرگ بود. مدت زمان تولیدِ یک خودرو حدود یازده ساعت کمتر از سابق شد و چندین صنعت دیگر در کشور هم بی‌معطلی از آن پیروی کردند. یک استدلال تمثیلی و تشبیهِ عالی می‌تواند تأثیری عمیق در رشد و توسعهٔ اجتماعی و سیاسی بگذارد. شاید همین الان داری این مطالب را روی گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوترت می‌خوانی. هر کدام از اینها یک سیستم عاملِ مبتنی بر تشبیهی ساده دارد که آن تشبیه، دسکتاپ به‌معنی میزتحریر است. اوایل که کامپیوترهای شخصی باب شده بود، استفاده از سیستم‌های عامل خیلی سخت بود. وقتی می‌خواستی از کامپیوتر استفاده کنی، مجبور بودی چند خط از متن مربوط به موضوع را بنویسی، که یعنی فقط افرادی به آن دسترسی پیدا می‌کردند که مهارت برنامه‌نویسی داشتند. یکی از کارکنان شرکت اَپل ایده‌ای برای تغییر این محدودیت به ذهنش رسید. او میزتحریری را مجسم کرد که تمام وسایل مورد نیاز برای کار روی آن باشد، مثل ماشین‌تایپ، کاغذ و ماشین‌حساب. بعد آن ایده را در کامپیوتر اعمال کرد، یعنی کامپیوتری که صفحه‌اش تمام موارد مورد نیاز آدم را به‌راحتی در دسترس قرار بدهد. این تشبیه بسیار عالی، جامعهٔ مدرن را برای همیشه دگرگون کرد و باعث تحولی تمام‌عیار در فناوری شخصی شد. با یک تشبیه عالی می‌شود دنیا را زیرورو کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان