دانلود کتاب صوتی سهم زن با صدای ماندانا مجیدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سهم زن اثر والنتین کراسناگوروف

دانلود و خرید کتاب صوتی سهم زن

معرفی کتاب صوتی سهم زن

کتاب صوتی «سهم زن» نوشتهٔ والنتین کراسناگوروف با  ترجمهٔ ماندانا مجیدی و گویندگی ماندانا مجیدی و حورا طالبی و بنفشه محمودی در واوخوان منتشر شده است. والنتین سامویلویچ کراسناگوروف نمایشنامه‌نویس اهل روسیه است که خالق پنجاه اثر نمایشی است که همگی از زبانی روان و ساده برخوردارند. والنتین دیالوگ‌های آثارش را آنقدر واقعی پیش می‌برد که احساس می‌کنید در جایی میکروفن کار گذاشته شده و مکالمات افراد ضبط شده است.

درباره کتاب سهم زن 

نمایشنامه‌ «سهم زن» در مورد دو زن است که به بیمارستان برای ملاقات همسران‌شان آمده‌اند ولی وقتی مشخصات همسرانشان را به هم می‌دهند اتفاق عجیبی می‌افتد و به‌نظر می‌رسد هر دو به دیدن یک نفر آمده‌اند.

 کراسناگوروف در این نمایشنامه به خوبی توانسته است دنیای زنان را به تصویر بکشد و جزئیات آن را نشان دهد.

درباره والنتین کراسناگوروف

والنتین سامویلویچ کراسناگوروف نمایشنامه نویس معاصر روس ۲۰ دسامبر ۱۹۳۴ در لنینگراد متولد شد. پدرش مهندس برق و مادرش معلم بود. او دکترای علوم فنی گرفت. در رشته مهندسی شیمی کتاب و مقاله تالیف کرد و اختراعاتی را هم به نام خودش ثبت کرد. اما از سال ۱۹۶۸ به طور جدی به نوشتن پرداخت. او در حدود پنجاه نمایشنامه دارد که به زبان‌های مختلف ترجمه شدند و به روی صحنه رفته‌اند. کراسناگوروف در کنار نگارش نمایشنامه به داستان‌نویسی و روزنامه‌نگاری هم می‌پردازد.

کتاب سهم زن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام علاقه‌مندان به نمایش پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

nil.see
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

جالب بود

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان