دانلود کتاب صوتی قدرت سکوت با صدای رامونا شاه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت سکوت اثر سوزان کین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت سکوت

نویسنده:سوزان کین
گوینده:رامونا شاه
امتیاز:
۳.۲از ۶۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت سکوت

 کتاب صوتی قدرت سکوت اثری تحسین‌شده از سوزان کین است که با ترجمه ناهید سپهرپور و صدای رامونا شاه می‌شوید. این اثر بعد از انتشار در فهرست پرفروش های نیویورک‌تایمز قرارگرفت. این کتاب، که از شناخته‌شده‌ترین منابع مرتبط با موضوع درون‌گرایی است، به شکلی گیرا و جامع درون‌گرایی را تعریف کرده، جوانب مختلف آن را می‌سنجد و نشان می‌دهد که چرا تبلیغ و ارج نهادنِ برون‌گرایی، که امروزه در جهان رواج دارد، باعث هدررفت انرژی و استعداد حداقل یک سوم افراد جامعه می‌شود.

 درباره کتاب صوتی قدرت سکوت

 سوزان کین در این کتاب از قدرت ناددیده گرفته شده درونگراها سخن می‌گوید و عقیده دارد تقریبا در تمام جوامع دنیا، حتی برونگراترین جوامع، یک‌سوم افراد، درونگرا هستند.

 او در این کتاب شما را با دنیای افراد درونگرا آشناتر می‌کند و شرایط گوناگون آنها را در جامعه از نظر عاطفی، اجتماعی، شغلی و... شرح می‌دهد.

 کین در کتابش راهکارهایی جالب ارائه می‌دهد که برای هر دو دسته درونگرا و برون‌گراهایی که با افراد درونگرا در ارتباطند مفید و موثر‌اند.

  سوزان کین با این کتابی که نوشته است دیدگاه شما درباره درونگرایی و افراد درونگرا را به کلی تغییر می‌دهد.

نظرات دیگران درباره کتاب قدرت سکوت

«کتاب قدرت سکوت، هیجان‌انگیز و پیش‌گام است. کاربردهای آن در کسب‌وکار، ارزش ویژه‌ای دارد: رهنمودهایی می‌دهد که درون‌گراها چگونه می‌توانند رهبریِ مؤثری داشته باشند، سخنرانی‌های موفقیت‌آمیزی انجام دهند، از فرسودگی شغلی دور باشند و نقش‌های درستی را انتخاب کنند. کتابی با نگارش جذاب و دل‌پذیر که حاصل تحقیق علمی، و به‌واقع استادانه است.»

- آدام گرانت، استاد مدرسه کسب‌وکار وارتون، نویسنده کتاب‌های بده و بستان و دوباره فکر کن

«تحلیل و بررسی وسوسه‌انگیز روان بشر که می‌تواند عاملی در جهت تحول زندگی باشد. این کتاب به‌طور یقین برای درون‌گراها و برون‌گراها به یک اندازه سودمند است.»

- مجلهٔ کرکوس ریویوز

«مهربانی قدرتمند است... تنهایی به‌لحاظ اجتماعی سازنده است... این قبیل ایده‌های مهم و متناقض، برخی از دلایل بسیاری هستند که موجب می‌شوند کتاب قدرت سکوت را به گوشه‌ای آرام ببریم و پیام درخشان و تامل‌برانگیز آن را فرابگیریم.»

- رزابت موس کانتر، استاد مدرسهٔ کسب‌وکار هاروارد

«سوزان کین در این کتاب جذاب که نگارشی زیبا دارد، استدلالی قدرتمند را درباره خرد درون‌گرایی مطرح می‌کند. به‌علاوه، به‌نحوی شایسته ما را از ابعاد منفی سروصدای فرهنگ‌مان و خطرات غرق شدن در آن آگاه می‌سازد. از همه مهم‌تر، نحوهٔ بیان سوزان گیرا، متفکرانه، آرام و شیوا است. قدرت سکوت، سزاوار توجهی بسیار ویژه است.»

- کریستوفر لین، نویسندهٔ کتاب کم‌رویی

«کتابی حاوی اطلاعات مفید و حاصل تحقیقاتی جامع درباره قدرت سکوت و مزیت‌های برخورداری از زندگی غنی درون. این کتاب، ناقض افسانه‌ای است که می‌گوید برای خوشبختی و موفقیت باید برون‌گرا باشید.»

- جودیت اورلاف، پزشک، نویسندهٔ کتاب آزادی عاطفی

«درخشان، روشنگر، توانمندساز! کتاب قدرت سکوت، نه‌فقط یک صدا، بلکه راهی است در جهت بازگشت به خود، برای بسیاری از کسانی که به بخش بهتری از زندگی‌شان گام می‌نهند و فکر می‌کنند که شیوهٔ تعامل‌شان با جهان نیاز به اصلاح دارد.»

- جاناتان فیلدز، نویسندهٔ کتاب عدم قطعیت

«کین تصورات غلط را درهم می‌شکند... او با ارائهٔ اطلاعات شخصی افراد و گزارش‌هایی در خصوص آخرین تحقیقات، همواره خواننده را علاقه‌مند نگه می‌دارد. پشتکار، تحقیق و شور و اشتیاق او در قبال این مبحث مهم، بسیار ثمربخش است.»

- هفته‌نامهٔ اخبار کسب‌وکار پابلیشرز ویکلی

«کتاب قدرت سکوت، گفت‌وگوی پیرامون افراد درون‌گرا را در جامعهٔ ما که سمت‌وسوی برون‌گرایانه دارد به فرازهایی جدید هدایت می‌کند. فکر می‌کنم بسیاری از درون‌گراها خواهند فهمید که تمام عمر منتظر این کتاب بوده‌اند، هرچند خودشان نمی‌دانستند.»

- آدام اس. مک هیو، نویسندهٔ کتاب درون‌گراها در کلیسا

 شنیدن کتاب قدرت سکوت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مطالعات روان‌شناسی و علوم اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب صوتی قدرت سکوت

به‌طور رسمی از سال ۲۰۰۵، و به‌طور غیررسمی، در تمام دوران بزرگ‌سالی‌ام، روی این کتاب کار کرده‌ام. با صدها یا شاید هزاران نفر از مردم درباره موضوعاتی که در این کتاب مطرح شده‌اند صحبت یا نامه‌نگاری کرده‌ام، و در این زمینه کتاب‌ها، مقالات علمی، مجلات، مطالب و بحث‌های فضای مجازی و همین‌طور پست‌های وبلاگی زیادی را مطالعه کرده‌ام. در این کتاب به برخی از این منابع اشاره کرده‌ام، سایر آن‌ها تقریباً در هر جمله‌ای که نوشتم مستتر است. کتاب قدرت سکوت مرهون زحمات افراد بسیاری است، به‌ویژه دانش‌پژوهان و محققانی که کارشان مطالب بسیاری به من آموخت. در بهترین شکل بایستی از تک‌تک منابع، استادان و کسانی که با آن‌ها مصاحبه کرده‌ام نام می‌بردم. اما به دلیل سهولت مطالعه فقط به برخی از اسامی در یادداشت‌ها یا تقدیرنامه‌ها اشاره شده است. بنا بر همین دلایل، در برخی نقل‌قول‌ها از عین عبارات اصلی استفاده نکرده‌ام، اما یقین حاصل کردم که مفهوم مدنظر گوینده یا نویسنده به‌خوبی و بدون تغییر منتقل شده باشد.

در داستان‌هایی که از دیگران نقل می‌کنم، و داستان‌های خودم به‌عنوان وکیل و مشاور، نام و مشخصات برخی از افراد را تغییر داده‌ام. به‌منظور صیانت از حریم خصوصی کسانی که در کارگاه سخنرانی چارلز دی کاگنو شرکت کردند، چون زمانی که برای کلاس ثبت‌نام کردند قرار نبود نام‌شان در کتاب ذکر شود، داستان نخستین عصر در کلاس، ترکیبی از چند جلسه است؛ همین‌طور داستان گرِگ و امیلی، که بر اساس مصاحبه‌های بسیاری نقل شده است که با زوج‌های مشابه داشته‌ام. بنا به محدودیت حافظه، سایر داستان‌ها همگی همان‌طور که اتفاق افتاده‌اند یا برایم نقل شده‌اند بازگو شده‌اند. داستان‌هایی را که مردم برایم نقل می‌کردند حقیقت‌سنجی نکردم، اما فقط مواردی را در این کتاب آورده‌ام که به حقیقی بودن‌شان باور داشتم.

در نسل‌هایی که ژنرال پتن‌ها در آن‌ها موفق نبودند، موفقیت وَنسان ونگوک‌ها هم چندان بیش از آن‌ها نبود. من ترجیح می‌دهم فکر کنم این سیاره به قهرمانان ورزشی، فیلسوف‌ها، نقاش‌ها و دانشمندان نیاز دارد؛ این سیاره به انسان‌های مهربان نیاز دارد، همین‌طور به انسان‌های سنگ‌دل، خون‌سرد و ترسو. سیارهٔ ما به کسانی نیاز دارد که بتوانند زندگی‌شان را وقف این کنند که بدانند تحت چه شرایطی، چه تعداد قطرهٔ آب از غدد بزاقی سگ ترشح می‌شود، همچنین به کسانی نیاز دارد که تجسم شکوفه‌های گیلاس را در یک شعر چهارده سیلابی درک کنند یا پنج صفحه را به تشریح احساسات پسری کوچک که در رختخواب منتظر مادرش است تا بوسهٔ شب به‌خیر به او بدهد، اختصاص دهند... در واقع، وجود قدرت‌های عظیم در برخی افراد به این معناست که انرژی لازم برای فعالیت در سایر عرصه‌ها از آن‌ها گرفته شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۳۵۷۲۷۵۵
۱۴۰۱/۰۱/۱۸

سکوت از درون شروع میشود . وقتی مهار افکار را به دست بگیرید کم کم میتوانید گفتار خود را نیز کنترل کنید سکوت به معنی هیچ نگفتن نیست بلکه به معنی تامل قبل از هر سخن و سخنی سنجیده و

- بیشتر
نرگس
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

اخه من از نمونه هیچی از کتاب و نفهمیدم، لطفاً یکم از متن کتاب و نمونه بزارید تا بتونیم تصمیم بگیریم

SEPEHRHM
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

از اوایل تا اواسط کتاب،نویسنده خیلی تلاش میکنه با مطرح کردن تحقیقات علمی نشون بده که در خیلی موقعیت ها درونگرا ها بهتر از برونگرا ها میتونن عمل کنن،اما چون زیادی علمی میشه،کمی خستتون میکنه ولی از اواسط به بعد،کم

- بیشتر
soul
۱۴۰۳/۰۱/۱۱

گویندگی عالی بود از نظر محتوا هم به نظر من هر فرد درونگرا باید این کتاب رو مطالعه کنه بخصوص فصول اخر کتاب برای اینکه توو دنیایی که برونگرایی رو تشویق و به عنوان رفتار رسمی و پذیرفته شده تایید

- بیشتر
fariba.
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

کتاب رو دوست داشتم. خیلی برام جالب بود. با خودم آشنا می شدم. تجربه هام رو به واژه درآورده بود.

کاربر ۴۷۳۳۶۸۹
۱۴۰۱/۰۴/۱۴

متشکرم

کاربر 4227719
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

سلام دوستان در کل آدم دورو بهتر از آدم یک رو است

کاربر ۴۰۴۲۳۸۴
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

تا قسمت 16گوش دادم هیج حرفی راجب سکوت توش نبود بیشتر راجب درونگرا برون گراست

زمان

۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۷۶۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۷۶۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۵۳,۹۰۰
۳۰%
تومان