دانلود کتاب صوتی گیرنده شناخته نشد با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گیرنده شناخته نشد اثر کاترین کرسمن تیلور

دانلود و خرید کتاب صوتی گیرنده شناخته نشد

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۲۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گیرنده شناخته نشد

کتاب صوتی گیرنده شناخته نشد، مهم‌ترین اثر داستانی کاترین کرسمن تیلور نویسنده و استاد دانشگاه امریکایی است. کرسمن تیلور در طول زندگی خود سه کتاب نوشت که کتاب حاضر به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده است.

 درباره کتاب صوتی گیرنده شناخته نشد

دو دوست صمیمی آلمانی در این داستان با هم نامه‌نگاری می‌کنند. دوستانی که سال‌های طولانی باهم در سانفرانسیسکو زندگی می‌کردند و اکنون یکی از آنها با آلمان بازگشته است. آن هم در زمانه‌ای که هیتلر در آلمان حکومت می‌کند. شما در این کتاب داستان دگرگونی یک پیوند دوستی را بر اثر اتفاقاتی که در آلمان نازی می‌افتد، می‌خوانید.

گیرنده شناخته نشد در سال ۱۹۳۸ به سرانجام رسید. زمانی که جنگ دوم هنوز شروع نشده بود و مردم و سیاستمداران غربی هیتلر را خطری جدی برای بشریت نمی‌دانستند. انزواطلبی سیاسی در ان روزها آمریکا را دربر گرفته بود و تفکر غالب آن روزها این بود که هرآنچه در اروپا می گذرد به ما مربوط نمی‌شود. در کشور آلمان هم خیلی ها نظر خنثی و حتی مثبت نسبت به هیتلر داشتند.

 اما تیلور در داستانش خب از خطری برای آینده بشریت داد. خطری که کلیومترها دور از کشورش در حال گسترش بود.

 داستان گیرنده شناخته نشد اول در مجله استوری به چاپ رسید اما سردبیر کم شعور مجله داستان را قوی‌تر از آنی دانست که یک زن آن را نوشته باشد  برای همین نام نویسنده را ازان حذف کرد و اسم کرسمن تیلور را روی آن گذاشت. نامی که خانم تیلور تا آخر عمرش به نشانه اعتارض از آن استفاده کرد.

 این داستان به اندازه‌ای مورد استقبال قرار گرفت که مجلهٔ ریدرز دایجست معروف و پرتیراژ تصمیم به انتشار آن گرفت. کمی بعد، در سال ۱۹۳۹، انتشارات سایمون اندشوستر، گیرنده شناخته نشد را در قالب کتابی چاپ کرد.

در سال ۱۹۹۵ به مناسبت پنجاهمین سالگرد نابودی اردوگاه‌های مرگ، کتاب گیرنده شناخته نشد  تجدید چاپ شد و دیده شدن دوباره این اثر، کاترین تیلور را تا سال بعد که آخرین سال زندگی‌اش بود، به شهرت جهانی رساند. او باقی‌مانده‌ عمرش را به امضا کردن کتاب و مصاحبه‌های مختلف گذراند و در سال ۱۹۹۶ در ۹۳ سالگی چشم بر این دنیا بست.

شنیدن کتاب گیرنده شناخته نشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی به ویژه داستان‌هایی درباره جنگ جهانی دوم مخاطبان این کتاب‌اند.

 

نظرات کاربران

sadaf
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

کتاب کوتاه و خوبی بود اولش با گوینده خیلی ارتباط نگرفتم‌ اما یکم که گذشت میتونم‌ بگم اکی شد برام هرچند بعضی جاها مکث میکردن که اونم‌ فکر کنم‌ برای ورق زدن صفحه‌ بود که باید درستش میکردن و نباید

- بیشتر
آمین داد
۱۴۰۲/۰۸/۲۴

حتما گوش کنید روایتی از دوستی و عشق که تحت تاثیر سیاست به تنفر و دشمنی تبدیل میشه...

رهف
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

لازم نبود گوینده در خوانش متن تیپ گیری کند،البته بعضی جاها متأسفانه غلط خوانی هم داشت. فکر میکنم کتاب صوتی خوبی از کار درنیامده.....

کاربر 7158088
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

خیلی دوستش داشتم.خیلی.من یاد کتاب "دوست بازیافته" انداخت.

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان