دانلود کتاب صوتی مامان و معنی زندگی با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مامان و معنی زندگی اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی مامان و معنی زندگی

گوینده:کاوه یانقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۳۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مامان و معنی زندگی

کتاب صوتی «مامان و معنی زندگی» از اروین د. یالوم و سپیده حبیب و کاوه یانقی - انتشارات نوین کتاب گویا. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

«مامان و معنی زندگی» اثر اروین دی یالوم است. او در زمینه روان‌درمانی گروهی، فعالیت می‌کند و مدل روان‌پزشکی اگزیستانسیال از دستاوردهای اوست. داستان‌های این کتاب برگرفته از احوال بیماران و همکاران و رویاهای او است. یالوم در این اثر شخصیت‌هایی به‌یادماندنی را به ما معرفی می‌کند. این کتاب شگفتی‌های موجود در قلب رابطه‌ ٔدرمانی را می‌کاود و رویارویی نویسنده و بیمارانش را با ژرف‌ترین چالش‌های زندگی آشکار می‌سازد.

درباره کتاب مامان و معنی زندگی

آیا این شش داستان قلمرو روان‌درمانی واقعیت دارند؟ یا در شمار قصه‌های خیالی قرار می‌گیرند؟ نخستین داستان که عنوان «مامان و معنای زندگی» به خود گرفته یک فانتزی خودنگاشت است یعنی یک رویاست و رویدادهای آن واقعیت دارند و طبعا شرح گفت‌وگوهای واژه به واژه آن رویا نیز براساس تخیل است. سه داستان دیگر («آرامش جنوبی»، «هفت درس پیشرفته» و «همگام با پائولا») یک‌سره غیرداستانی‌اند و فقط لعاب داستانی به خود گرفته‌اند تا هویت‌ها و شناسه بیماران مخفی بمانند. و دو ماجرای پایانی («افشای دوسویه» و «نفرین گربه مجار») متضمن جوهره غیرداستانی و واقعی است که از آن‌ها دو قصه خیالی آفریده‌ام.

بخشی از کتاب مامان و معنی زندگی

هر دو دستم را تکان می‌دهم و جوری فریاد می‌زنم که همه بشنوند: مامان! مامان! درست همان وقت ارابه حرکت می‌کند و به دری می‌خورد که باز می‌شود و دهانۀ تاریک دالانی را آشکار می‌کند. تا جایی که می‌توانم به عقب خم می‌شوم و قبل از اینکه در تاریکی فرو بروم دوباره فریاد می‌زنم: مامان به نظرت چطور بودم؟ حتی بعد از اینکه سرم را از روی بالش برداشتم و سعی کردم رویا را از ذهنم برانم کلمات در گلویم بودند: به نظرت چطور بودم مامان؟ مامان به نظرت چطور بودم؟

ولی مامان دو متر زیر زمین است. ده سالی می‌شود که مثل سنگ سرد شده و در تابوت ساده‌ای از چوب کاج در گورستان اناکاستیا در حومۀ واشنگتن دی. سی. خوابیده‌است.

معرفی نویسنده
عکس اروین  د. یالوم
اروین د. یالوم
آمریکایی | تولد ۱۹۳۱

اروین د. یالوم روانپزشک اگزیستانسیال آمریکایی است. او استاد بازنشسته روانپزشکی در دانشگاه استنفورد و همچنین نویسنده روایت‌های واقعی و تخیلی داستانی و آثار فلسفی و روانشناسانه است.

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۶۳۹۱۱
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

مهمترین دلیلم برای معرفی نکردن کتاب در حقیقت .خود کتاب نبود .به نظرم هر کاری سواد خودش رو میخواد .حتی خوندن قصه ساده و اینکه چندین بارداستان رو بخون و همزادپنداری کن .و واقعا جای تاسف داشت که صدای یه

- بیشتر
انسان
۱۴۰۰/۱۱/۰۳

این کتاب شامل داستانهای روانشناسیه.اگه به روان درمانگری علاقمندید میتونه انتخاب خوبی برای مطالعه باشه کتاب داستانهای جالبی رو بیان میکنه که میشه ازشون برای زندگی روزمره استفاده کرد و راهکارهایی برای مواجهه با برخی بحرانها در زندگی میده

کافه کتاب
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

یکی از قشنگترین کتابهای اروین یالوم برای خواندن این کتاب حتما نیازی نیست که به روانشناسی علاقه داشته باشید کتاب کلا کشش داشت خیلی

سحر
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

برای من که دوستدار آثار یالوم هستم این کتاب هم بسیار جذاب بود. صدای راوی و لحنش هم دلنشین است، ولی متاسفانه تعداد اشتباه‌های راوی در خواندن متن خیلی زیاد است. برای من این سوال پیش آمد که کتاب‌های صوتی

- بیشتر
کاربر ۴۳۵۹۶۴۸
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

فایل صوتیش در کل خوب بود، داستان هایی زیبا که نمیتونی ازشون دل بکنی ، لحن گوینده خوب ولی بسیار اهسته پیش میرفت .

گیتالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۲

کتاب برای علاقه‌مندان درمانگری می‌تواند خیلی مفید باشد، اما یکی از بخش‌های آن در کتاب دروغگویی روی مبل هم آمده بود، هرچند از زاویه‌ی دیگر، و این کمی خواننده را خسته می‌کند. گویندگی هم می‌شد خیلی حرفه‌ای‌تر و بهتر باشد.

مژگان
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

عالی بود، خوانش هم عالی بود

David Norouzian
۱۴۰۲/۱۱/۰۷

بسیار خوب

سحر مصلی نژاد
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

در کل یالوم یکی از نویسندگان محبوب من هست ولی باید گفت این یکی از ضعیف ترین آثارش بود از نظر من که می‌شد از خوندنش صرف نظر کرد.

sara
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

بی نظیر بود اوایل کتاب خیلی خسته کننده بود ولی هرچی به انتها میرسی دلت نمیخواد که تموم بشه ، مگه میشه کتابی از یالوم بخوانی و بد باشه خیلی خوب بود خیلی یک کتاب روان درمانی بی نظیر

زمان

۱۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۷۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۷,۰۰۰
تومان